بیوگرافی فابیو جانواریو

6 سال پیش
بیوگرافی فابیو جانواریو
4.7/5 - (20 امتیاز)

بیوگرافی فابیو جانواریو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 فابیو دانیل جانوآریو (به پرتغالی: Fábio Daniel Januário) (زادهٔ ۳ سپتامبر ۱۹۷۹ در لوندرینا در برزیل) یک بازیکن فوتبال برزیلی است.

زندگینامه فابیو جانواریو

بیوگرافی فابیو جانواریو

فعالیت ورزشی

طبق گفته همسر وی، نام خانوادگی صحیح او “جانو-آریو” می‌باشد که در فوتبال ایران به اشتباه توسط رسانه‌ها جانواریو خوانده می‌شود. او در هفته پایانی لیگ برتر ایران در فصل ۸۷-۸۸ گل قهرمانی استقلال را به ثمر رساند و به همین خاطر از محبوبیت زیادی بین هواداران استقلال برخوردار است. وی به دلیل پرداخت نشدن حقوقش در تیم استقلال به برزیل سفر کرد و پس از تاخیر زیاد در بازگشت در زمانی که به ایران برگشت مصدوم بود و در نتیجه به دلیل شدت مصدومیت باعث شد که قراردادش با استقلال فسخ شود.

حاشیه ها

خداحافظی با فوتبال

فابيو جان واريو با وجود اين که مصدوميت شديدش از ناحيه رباط صليبي بهبود يافته و حتي تمريناتش را در شهر کاسکول آغاز کرد اما به يکباره تصميم عجيبي گرفت که طرفدارانش را در بهت فرو برد.هافبک برزيلي و محبوب استقلالي ها که در ايران به تمامي افتخارات ممکن دست يافت در شرايطي که پيشنهادات بسيار خوبي از چند تيم سرشناس داشت تصميم گرفت کفش هايش را آويزان کند و بيشتر وقتش را در کنار خانواده و همسر و فرزندش بگذراند تا اين که از برزيل دور شده و به فوتبال بپردازد.

فعالیت های غیر فوتبالی

فابيو اين روزها در زادگاهش در برزيل نه تنها مشغول بيزينس و پيگيري امور شركت ساختماني‌‌اش در شهر كارسكو است بلكه همچنان فعاليت‌هاي ورزشي را در دستور كارش قرار داده كه از جمله اين فعاليت‌ها مي‌توان به حضور در تورنمنت‌هاي تنيس، فوتبال هفت نفره و شنا اشاره كرد. همين چند هفته قبل در تورنمنت غير رسمي تنيس در شهر كارسكو، فابيو در حالي كه لباس استقلال را بر تن داشت توانست با عبور از سد تمامي رقبا به فينال رسيده و عنوان قهرماني را نيز به خود اختصاص دهد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی وحید طالبلو

جان‌واريو با تأييد اين موضوع گفت: «تنيس دومين رشته ورزشي محبوب من بعد از فوتبال محسوب مي‌شود و از روزي كه مجبور شدم فوتبال را كنار بگذارم بيشتر زمانم را معطوف به تنيس كردم و با تشويق خانواده‌ام در مسابقات استاني شركت كردم كه تجربه بدي هم نبود.»

اما در كنار تنيس فابيو فعاليت‌هاي ديگري هم دارد از جمله حضور در مسابقات فوتبال محلي با دوستان قديمي تا باز هم در حال و هواي اين رشته پرطرفدار باقي بماند «اصلاً نمي‌توانم تصور اين موضوع را بكنم كه ديگر با فوتبال كاري نداشته باشم. شايد اگر روزي اين اتفاق بيفتد من ديگر انگيزه‌اي براي زندگي نداشته باشم (باخنده).»

علاقه به استقلال

فابيو همچنان علاقه‌‌اش به استقلال را نمي‌تواند پنهان كند.

حتي او در تمرينات و بازي‌هاي رسمي هم همواره لباس‌هاي

اين تيم را بر تن مي‌كند تا اين علاقه را بروز دهد «بله، استقلال

و طرفدارانش براي من از اهميت بالايي برخوردار هستند و همواره

خودم را جزئي از اين باشگاه و تاريخش مي‌دانم و دوست دارم تحت هر شرايطي تيم محبوبم موفق و پيروز باشد. با توجه به اينكه فاصله زيادي با اين تيم و طرفدارانش دارم هميشه لباس‌هاي استقلال را بر تن مي‌كنم كه ياد و خاطرات خوش اين تيم از ذهنم پاك نشود.»

هافبك برزيلي با بيان اينكه اخبار استقلال را از طريق دوستانش در تهران پيگيري مي‌كند، تصريح كرد: «تا آنجا كه خبر دارم استقلال در حال حاضر صدرنشين ليگ برتر ايران است و به فينال جام‌ حذفي هم رسيده پس مسلماً شرايط مطلوبي دارد. خيلي خوشحالم كه طرفداران استقلال لحظات خوب و خوشي را تجربه مي‌كنند چون لياقت و استحقاق اين شادي را دارند و اميدوارم كه فصل را با بالا بردن هر دو جام به پايان ببرند و اين آرزوي قلبي من و خانواده‌ام نيز هست.»

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جووانی گالی

افتخارات ورزشی

لیگ برتر
قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۸-۸۷ به همراه تیم استقلال تهران
قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۰-۸۹ به همراه تیم سپاهان اصفهان
قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۱-۹۰ به همراه تیم سپاهان اصفهان

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی فابیو جانواریو
4.7/5 - (20 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه