بیوگرافی رضا آبزین

6 سال پیش
عکس اینستاگرام رضا آبزین
4.8/5 - (23 امتیاز)

بیوگرافی رضا آبزین همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

رضا آبزین متولد شهریور ۱۳۷۴ در اراک خواننده ایرانی است.

زندگینامه رضا آبزین

بیوگرافی رضا آبزین

دانشجوی رشته مهندسی عمران است. نفس کشیدن در فضای زیبا و سرسبز روستای پدری اش-عباس آباد،از توابع شهرستان خنداب استان مرکزی – روح او را سرمست از نغمه های دلنواز طبیعت می کرد قریحه ی خانواده و ذوق خداداد و لطف صدایی بس لطیف او را به سوی خواندن و زمزمه ی اشعار و نواهای گوناگون کشاند.

آغاز کار هنری

رضا بنا بر اعتقاد و تشویق خانواده از کودکی،تلاوت قرآن مجید و اجرای نواهای ناب در تعزیه و نواهای مذهبی را در پیش گرفت در آغاز نوجوانی با اجرای موفق سرودهای دوران تحصیل، با تشویق بیشترمربیان و همراهان،همزمان با آموزش پیانو و آواز،راه خود را با عزمی جدی تر پیمود تا به علاقه ی واقعی اش یعنی اجرای موسیقی پاپ ایرانی بپردازد.

حاشیه ها

سابقه درخشان رضا آبزین
او سابقه ی موفق و چشمگیری در تولید چند اثر پاپ و تلفیقی و اجراهای صحنه ای و حضور در مسابقات خوانندگی داشته و توانمندی خود را نمایان کرده است.رضا آبزین تحصیل دانش را نیز با موفقیت دنبال می کند.

تحصیلات رضا آبزین
همزمان با پیگیری مداوم و جدی آموزش موسیقی و بهره مندی از اساتید و بزرگان این عرصه،در رشته ی مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت مشغول به تحصیل است.امید که با معرفی صدای تازه اش،باغ شکوفای موسیقی پاپ ایرانی رونقی بیشتر بگیرد.

فعالیت های هنری رضا آبزین

آهنگ ها:
فریاد سکوت
ماه بنی هاشم
همیشه عاشق
روشنی روی تو
دعوت با حضور مسعود تدینی
تو فکرت هستم
دستامو میگیری
چشمات
یا هیچکی یا من

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پرویز پرستویی
عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی رضا آبزین
4.8/5 - (23 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه