بیوگرافی داوید لوییس

6 سال پیش
3.3/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی داوید لوییس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

داوید لوییس موریرا مارینیو بازیکن فوتبال اهل برزیل می‌باشد. وی در پست بک وسط بازی می‌کند. داوید در ترکیب تیم ملی فوتبال برزیل قرار دارد.

زندگینامه داوید لوییس

بیوگرافی داوید لوییس

فعالیت ورزشی

وی سابقه بازی در تیم‌های ویتوریا، بنفیکا و پاری سن ژرمن را دارد.

لوئیز در سال ۲۰۱۱ با قرارداد ۲۵ میلیون یورویی به باشگاه فوتبال چلسی پیوست و سپس در سال ۲۰۱۴ با قرار داد ۵۰ میلیون پوندی به باشگاه پاری سن ژرمن منتقل شد.

تیم های باشگاهی

ویتوریا

او ابتدا به باشگاه شهر محل تولدش(باشگاه سائوپائولو)پیوست اما در ۱۴ سالگی پس از اینکه آنها از او ناامید شدند و او را رها کردند با کمک مالی خانواده اش که وضعیت مالی چندان مناسبی هم نداشتند به تیم ویتوریا که در شهری در ۹۰۰ مایلی آنها بود پیوست.

لوئیز در آنجا بازی اش را در پست هافبک دفاعی آغاز کرد و نزدیک بود که بخاطر عملکرد ضعیف در آن پست از تیم خارج شود اگر چه او به زودی به دفاع مرکزی منتقل شد و توانست در تیمش جایی برای خود باز کند.دیوید اولین بازی رسمیش برای ویتوریا را سال ۲۰۰۶ در جام حذفی مقابل سانتا کروز انجام داد که با نتیجه ۲-۲ خاتمه یافت.ویتوریا در آن سال توانست به دسته دوم صعود کند که لوئیز نقش بزرگی در آن موفقیت داشت.

بنفیکا

در ۳۱ January 2007 لوئیز به عنوان جانشینی برای ریکاردو روچا که به تاتنهام رفته بود به صورت قرضی به بنفیکا پیوست.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی میکل لادروپ

او آغازی نسبتا بی نظم و بد در مقابل پاریس سنت جرمن داشت در آن بازی او به جای لوئیسائوی مصدوم در کنار اندرسون در مرکز دفاع بازی کرد و بنفیکا ۲-۱ بازی را واگذار کرد اگرچه در مجموع رفت و برگشت ۴-۳ پیروز شدند وبه دور بعدی جام یوفا صعود کردند.

در ۱۲ مارچ ۲۰۰۷ او اولین بازیش را در لیگ برای بنفیکا در برابر Uniao de leiria انجام داد و در پایان فصل قراردادی ۵ ساله بست.در پنجم آگوست اولین گلش را در تورنمنت دوستانه Torneio do Guardianaبرای باشگاه در برابر اسپورتینگ به ثمر رساند اگرچه او بخاطر مصدومیت تنها هشت بازی در طول فصل انجام داد و تیمش چهارم شد.

در ۱۱ January 2009 او اولین گل رسمیش را با پیراهن بنفیکا در برابر براگا به ثمر رساند که تنها گل بازی بود و باعث برتری خانگی آنها شد.او بیشتر آن فصل را درپست دفاع چپ بازی کرد که باعث نیمکت نشینی ملی پوش پرتغالی آنها Jorge Ribeiro شد.
در فصل ۲۰۰۹-۲۰۱۰ او در اکثر بازی ها مدافع ثابت بنفیکا بود با ۴۸ بازی رسمی که نهایتا بنفیکا بعد از صبری ۵ ساله قهرمان لیگ شد.در LeagueCup همان سال نیز در بازی خارج از خانه برابر اسپورتینگ او در دقیقه هشت اولین گل را به ثمر رساند که در نهایت به پیروزی ۴-۱ آنها منجر شد.

در ۳۰ سپتامبر ۲۰۰۹ بنفیکا ۲۵% از حقوق اقتصادی هرگونه انتقال محتمل در آینده او را به طرف سومی به نام پشتوانه ستاره های بنفیکا فروخت که در مورد دیگر بازیکنان نیز انجام شد.قیمت او ۱۸ میلیون برآورد شد که موسسه نامبرده ۴٫۵ میلیون سهم خود را پرداخت کرد.قرارداد او نیز در اکتبر جدید شد و قیمت خروجی او ۵۰ میلیون قرار گرفت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمدحسن محبی

چلسی

در ۳۱ January 2011 لوئیز انتقال ۲۵ میلیون یورویی خود به چلسی را نهایی کرد این در حالی است که Nemanja Matic نیز جزیی از این قرارداد است و در پایان فصل بعد از تمام شدن مدت زمان قرضی خود در Vitesse هلند به بنفیکا خواهد پیوست.

او اولین بازیش برای چلسی را در ۶ فوریه ۲۰۱۱ در لیگ برتر مقابل لیورپول انجام داد که در دقیقه ۷۳ بجای Bosingwa وارد زمین شد اما چلسی در نهایت آن بازی را ۱-۰ در استمفورد بریج باخت.اگرچه اولین بازی او تحت الشعاع اولین بازی Fernando Torres در برابر تیم پیشینش قرار گرفته بود.

لازم به یاداوری است که او اگرچه تنها ۱۷ دقیقه بازی کرد اما در نظر سنجی رسمی در سایت رسمی باشگاه به عنوان بهترین بازیگن چلسی در آن مسابقه انتخاب شد.

تیم ملی

دیوید در جام جهانی ۲۰۰۷ زیر بیست ساله های جهان همراه برزیل بود اگر چه در دور ۱/۸ کنار رفتند.

بخاطر عملکرد خوب و کیفیت بالا و کم زیر و بم او برای بازی دوستانه

با آمریکا به تیم ملی که تغییر کرده بود و Mano Menezes جانشین Dunga شده بود دعوت شد که با برتری ۲-۰ برزیل به پایان رسید.

افتخارات ورزشی

باشگاه
ویتوریا

Campeonato aiano: ۲۰۰۵، ۲۰۰۷

بنفیکا

لیگ برتر فوتبال پرتغال: ۱۰–۲۰۰۹
لیگ کاپ پرتغال: ۰۹–۲۰۰۸، ۱۰–۲۰۰۹، ۱۱–۲۰۱۰
سوپر جام فوتبال پرتغال: نایب قهرمان ۲۰۱۰

چلسی

لیگ برتر فوتبال انگلستان: ۱۷–۲۰۱۶
جام حذفی فوتبال انگلستان: ۱۲–۲۰۱۱
لیگ قهرمانان اروپا: ۱۲–۲۰۱۱
لیگ اروپا: ۱۳–۲۰۱۲

پاری سن ژرمن

لیگ ۱: ۱۵–۲۰۱۴، ۱۶–۲۰۱۵
جام حذفی فوتبال فرانسه: ۱۵–۲۰۱۴، ۱۶–۲۰۱۵
لیگ کاپ فرانسه: ۱۵–۲۰۱۴، ۱۶–۲۰۱۵
سوپر جام فوتبال فرانسه: ۲۰۱۴، ۲۰۱۵، ۲۰۱۶

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمد بلبلی

شخصی
بازیکن سال فوتبال پرتغال: ۲۰۱۰
بازیکن ماه فوتبال پرتغال: مارس ۲۰۱۱

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی داوید لوییس
3.3/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه