بیوگرافی آرمین تشکری

6 سال پیش
بیوگرافی آرمین تشکری
Rate this post

بیوگرافی آرمین تشکری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی وی
آرمین تشکری (زادهٔ ۱۳۶۵ در همدان) والیبالیست ایرانی است. او متاهل و داری یک پسر به نام کارن است. آرمین تشکری والیبال خود را زیر نظر موسی زرین آغاز کرده است. اولین باشگاه او تیم مخابرات همدان بود و بعدها با درخشش در این تیم به تیم شهرداری می پیوندد. تشکری با مخابرات همدان حاضر و سپس با منحل شدن این تیم به تیم شهرداری می رود و بعد آن به سنگ آهن می رود. دو سال هم برای گذراندن خدمت سربازی سابقه حضور در سایپا را در کارنامه اش دارد. بازی های درخشان او در پیشگامان خولیو ولاسکو مجاب می‌شود که وی را به تیم ملی دعوت کند و در لیگ جهانی ۲۰۱۳ حضور موفقی در تیم ملی ایران داشت. او در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان ۲۰۱۴ در آسیا به عنوان بهترین مدافع معرفی شد.

زندگینامه آرمین تشکری

بیوگرافی آرمین تشکری

شروع فعالیت ورزشی

شکری بارها در دوران ابتدایی و دبیرستان بین دو راهی والیبال و فوتبال قرار می گیرد تا اینکه موسی زرین در سال‌هایی که تشکری اهداف بزرگی در سر می پروراند یک سیلی آبدار به آرمین تشکری زده و خطاب به او می گوید: “تو برای والیبال ساخته شده‌ای”.

شهرداری همدان آغاز او در رده باشگاهی بود و سپس با منحل شدن این تیم به تیم سنگ آهن پیوست و بعد به سایپا البرز رفت و بعد از سایپا با پیشگامان کویر یزد قرار داد بست و بازی های قابل توجه ای را به نمایش گذاشت و بعد از حضور در پیشگامان با باریج اسانس کاشان به توافق رسید و در فصل ۹۳ به میزان خراسان پیوست.
او هم اکنون در تیم شهرداری وارمین بازی میکند.ی می کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی هما حسینی

حاشیه ها

پسری که با یک سیلی والیبالیست شد
تشکری بارها در دوران ابتدایی و دبیرستان بین دو راهی والیبال و فوتبال قرار می گیرد تا اینکه موسی زرین در سال‌ هایی که تشکری اهداف بزرگی در سر می پروراند یک سیلی آبدار به آرمین تشکری زده و خطاب به او می گوید: “تو برای والیبال ساخته شده‌ای”

ازدواج آرمین تشکری با ونوس عادلی
ازدواج والیبالیست های ایران همواره با جنجال مواجه بوده است انتشار عکس های او نیز مدتی نقل محافل شده بود او با خانوم ونوس عادلی ازدواج کرده و در تیر ماه ۹۴ این زوج صاحب یک فرزند پسر بنام کارن شده اند.

افتخارات ورزشی آرمین تشکری

بهترین مدافع روی تور مسابقات انتخابی قهرمانی جهان ۲۰۱۴
قهرمانی مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۳
مدال طلا بازی های آسیایی ۲۰۱۴

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آرمین تشکری
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه