بیوگرافی محسن محمد سیفی

6 سال پیش
بیوگرافی محسن محمد سیفی
4.1/5 - (38 امتیاز)

بیوگرافی محسن محمد سیفی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

محسن محمد سیفی متولد ۱۳۶۸ در زنجان، ورزشکار ووشو است .سال ۱۳۷۹ زیر نظر رامین موحدنیا در رشته های رینگی وارد ورزش های رزمی شد و از سال ۸۳ به ووشو روی آورد و سال ۸۵ باوجود تلاش فراوان در اردوی تیم ملی نوجوانان موفق نشد به ترکیب اصلی برای مسابقات قهرمانی جهان راه پیدا کند.

زندگینامه محسن محمد سیفی

بیوگرافی محسن محمد سیفی

فعالیت ورزشی
سیفی یک سال بعد در انتخابی تیم ملی همه رقبا را شکست داد و در مسابقات قهرمانی آسیا برنز کسب کرد. در ادامه یک مدال نقره از مسابقات قهرمانی جهان و پس از آن در بازیهای آسیایی صاحب مدال طلا شد. از سال ۲۰۱۰ تاکنون نیز طلای قهرمانی جهان، طلای جام جهانی، طلای قهرمانی آسیا، طلای کشورهای اسلامی و بازهم طلای جهان را کسب کرده است

زندگی شخصی

ازدواج مهسا جاور و محسن محمدسیفی

محسن محمد سیفی :داستان ما بسیار طولانی است و باید از آن یک کتاب بنویسم ! من مهسا را از بازی های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو می شناسم اما هیچ ارتباطی با هم نداشتیم قبل از بازی های آسیایی گوانگ جو مراسم بدرقه ورزشکاران زنجان بود که من او را آنجا دیدم و فقط در این حد می شناختم که او یک قایقران است بعد از آن هیچ اتفاقی رخ نداد تا اینکه اردو های آمادگی بازی های آسیایی اینچئون شروع شد.

برخی از دوستان در تیم ملی قایقرانی مخصوصا محسن شادی، از او بسیار تعریف کردند و تاکید می کردند که اگر او را دوست داری حتما ازدواج کن و نگذار از دستت برود بعد از آنکه از بازی های آسیایی اینچئون آمدیم به خانواده گفتم و بعد از آن به خواستگاری رفتیم و خیلی زود هم جواب مثبت دادند اصلا من را اذیت نکردند و خیلی راحت همه چیز مهیا شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مسعود تابش

تحصیلات

محسن محمد سیفی :من تحصیلاتم را در مقطع کارشناسی در دانشگاه

آزاد تمام کرده ام و در حال تحصیل در مقطع ارشد هستم، من دوست ندارم بی سواد باشم و فردا اگر کسی در خصوص ورزش و تغذیه از من سوال کرد دوست دارم بتوانم پاسخگو باشم.

مهسا جاور :دانشگاه من یک مشغله بزرگ برای من است من دانشجوی تربیت بدنی در دانشگاه سراسری هستم برای مرخصی گرفتن دچار مشکل هستم. من باید به استاد اصرار کنم که حذفم نکند تا در جلسه امتحان حضور پیدا کنم. استاد های عملی من همگی از من امتحان می گیرند. اگر از همکلاسی هایم از ۲۰ نمره امتحان بگیرند نمره من از ۱۶ نمره محسوب می شود چون اساتیدم معتقدند که به دلیل غیبت های زیاد در کلاس ها حق من نیست که با دانشجوهای دیگر یکسان شوم نوع دانشگاه من نقطه مقابل همسرم هستم

افتخارات ورزشی

مدال طلا بازی های آسیایی :گوانگ ژو ۲۰۱۰ در وزن ۶۰ کیلوگرم

مدال طلا بازی های آسیایی :اینچئون ۲۰۱۴ در وزن ۶۵ کیلوگرم

مدال نقره قرهمانی جهان در تورنتو ۲۰۰۹ وزن ۶۰ کیلوگرم

مدال طلا جام جهانی سانشو در چین ۲۰۱۰ در وزن ۶۰ کیلوگرم

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی محسن محمد سیفی
4.1/5 - (38 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه