بیوگرافی مهسا جاور

6 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی مهسا جاور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مهسا جاور متولد ۱۲ اردیبهشت ۱۳۷۳ در زنجان، قایقران رشته روئینگ است .

زندگینامه مهسا جاور

بیوگرافی مهسا جاور

فعالیت ورزشی

یکی از مهمترین معیارهای این رشته قد بلند است. زمانی که من وارد روئینگ شدم این رشته یک سال بود که به ایران آمده بود. آن زمان مربی من خانم ذوالقدر در اردوی تیم ملی بودند. ما در زنجان تمرینات هوازی و استقامتی را آغاز کردیم که آن زمان به ما گفتند که برای انتخابی تیم ملی به تهران خواهیم رفت. ما خندیدم که تیم ملی کجا و ما کجا ! اما می رویم شانس خود را امتحان کنیم

یک مربی خارجی آن زمان در ایران بود که از من تست وزنه و دویدن گرفت و در نهایت ما در قایق نشستیم. اولین باری که من نشستن در قایق را تجربه کردم در اردوهای تیم ملی بود. بر اساس آمادگی های فیزیکی به اردو دعوت شدیم و در اردوها با قایق تمرین کردم و تقریبا تا حالا مداوم در اردوها بوده ام.

زندگی شخصی

ازدواج با محسن محمد سیفی

مهسا جاور و محسن محمد سیفی را باید به عنوان یکی از پر مدال آورترین زوج ورزشی کشورمان معرفی کرد؛ زوجی زنجانی که کلکسیون افتخاراتشان ۱۸ مدال جهانی و آسیایی را در خود جای داده است.

همین موضوع بهانه ای شد تا به سراغ هردوی آنها برویم و از آنها بخواهیم از سختی ها و شیرینی های زندگی شخصی و ورزشی شان بگویند.

مهسا جاور و محسن محمد سیفی زوج ورزشکار ایران که بازی های آسیایی باعث

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اولی هونس

پیوند میان شان شده است، زندگی دو ورزشکار در کنار هم در نگاه اول سخت به نظر برسد اما از نگاه این زوج، ورزشکار بودن یکی از مهم ترین ملاک های ازدواجشان بوده است.

افتخارات ورزشی

مدال نقره اوآن ۲۰۱۳ در رشته روئینگ چهار نفره زنان

مدال برنز اینچئون ۲۰۱۴ در رشته روئینگ چهاره نفره زنان

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مهسا جاور
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه