بیوگرافی سون باند

6 سال پیش
عکس اینستاگرام سون باند
5/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی سون باند همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

سِوِن (۷ یا ۷)، یک گروه موسیقی پاپ ایرانی است که اعضای آن امیر قنادی، آرش قنادی و کیارش پوزشی هستند.

زندگینامه سون باند

بیوگرافی سون باند

اعضای این گروه در سریال زمانه بازی کردند و آهنگ‌های آن‌ها در این مجموعه مورد استفاده قرار گرفت. همچنین در برنامه‌های مختلف تلویزیون چون رادیو هفت، دورهمی و امروزی‌ها به اجرای برنامه پرداخته‌اند.

آغاز کار هنری

این گروه فعالیت خود را از ۱۳۷۶ شروع کرد.  این گروه علاوه بر ترانه‌ سرایی برای کارهای خود و نیز دیگران، آهنگسازی و تنظیم نیز برای دیگر خوانندگان انجام می‌ دهند.

حاشیه ها

اعضای گروه سون باند
آرش قنادی (زادهٔ ۱۰ شهریور ۱۳۵۷ در تهران) سرپرست گروه و ساز تخصصی او کیبورد و آکاردئون است. برادر کوچکتر او، امیر قنادی (زادهٔ ۷ اردیبهشت ۱۳۶۲ در کرج) گیتاریست گروه و کیارش پوزشی (زادهٔ ۹ بهمن ۱۳۵۶ در بندرعباس) نوازنده پیانو و کیبورد است. به طور عمده امیر قنادی آهنگساز اصلی گروه است و کار تنظیم آهنگ‌ها بر عهده آرش قنادی و کیارش پوزشی است. علاوه بر ترانه‌سرایی برای کارهای خود و نیز دیگران، آهنگسازی و تنظیم نیز برای دیگر خوانندگان انجام می‌دهند.

نحوه آشنایی گروه با یکدیگر سون باند
کیارش پوزشی : هر ۳ ما قبل از اقدام به خواندن، نوازنده بودیم. من به صورت جداگانه به جز نوازندگی گاهی آهنگسازی می‌کردم و بعضی‌ اوقات هم شعر می‌ گفتم اما آرش و امیر از اول با هم کار می‌ کردند و برای خواننده‌ های دیگر آهنگسازی و تنظیم انجام می‌ دادند. در یک مقطعی ما با هم آشنا شدیم و تصمیم گرفتیم یک کار گروهی شروع کنیم در کل ما ۳ نفر هر کاری که در زمینه موسیقی هست انجام می‌ دادیم تا این‌ که قرار شد ۳نفری روی استیج برویم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مونا غمخوار

انتخاب نام سون (Seven)
ما اسم سون را به خاطر زیبا بودن آن انتخاب نکردیم. خیلی در موردش تحقیق کردیم و دیدیم واقعا در این عدد یکسری انرژی‌ ها نهفته است. بعد از این‌ که این اسم را انتخاب کردیم انرژی‌ های آن به ما برگشت و احساس کردیم اتفاق‌ های بهتری برای‌مان می‌ افتد، روز اول اسم گروه کیمیا بود اما بعد از آن سون را انتخاب کردیم. دوستش داریم و روی بودنش پافشاری می‌ کنیم.

اولین آهنگ سه نفره سون باند
نخستین قطعه را با نام ستاره ساختیم و پخش کردیم تا واکنش‌ های مردم را ببینیم و خوشبختانه استقبال خوب بود، بعد از آن قطعه، ما ترک واست بمیرم را اجرا کردیم که در آلبوم اول ما هم وجود دارد.

عشق درون مایه تمام ترانه های سون باند
امیر قنادی : حرف ما در كارهای‌ مان عموما عشق است؛ موضوعی كه همیشه تازگی دارد و هرگز كهنه نمی‌ شود. به نظرم اینكه ما در تكرار هستیم اصلا معنی نمی‌ دهد چون كل مضامین دنیا محدود است. آرش: یک عمر می‌ توان سخن از زلف یار گفت … معتقدم عشق تکراری‌ ترین حرفی است که همیشه تازگی دارد، ما هم پیرو این تازگی در شعر و آهنگ و خوانندگیمان هستیم.

ممنوع الکاری سون باند
ماجرا از زمانی شروع شد که بعضی رسانه ها خبر از همکاری اعضای این گروه با چهره های لس آنجلسی دادند و در ادامه اخباری نیز مبنی بر حضور چهره های مشکوک در کنسرت این گروه به گوش رسید. این ممنوع الکاری شامل کنسرت های این گروه نمی شد و آنها اجازه برگزاری اجراهای زنده شان در تهران و شهرستان ها را داشتند!

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اولیویا وایلد

شهرت گروه سون و بازیگری سون باند
اعضای این گروه در سریال زمانه سال ۱۳۹۱ بازی کردند. آهنگ‌ های آن‌ ها در سریال زمانه مورد استفاده قرار گرفت، همچنین در برنامه‌ های مختلف تلویزیون چون رادیو هفت و امروزی‌ ها به اجرای برنامه پرداخته‌ اند.

آلبوم‌های سون باند
تا کنون سه آلبوم از این گروه منتشر شده است.

فعالیت های هنری سون باند

آلبوم ها:

با تو می‌مونم ۱۳۸۷:
یه لحظه چشماتو ببند
واست می‌میرم
تو رو می‌خوام
بذار دستاتو بگیرم
صدا
دروغگو
پریا
ستاره
با تو می‌مونم
کوچه
آهنگ «ستاره» که گروه با ساخت آن به شهرت رسید، پیش از آلبوم به صورت تک‌آهنگ منتشر شده بود.

دوست دارم ۱۳۹۲:
این آلبوم پس از چهار سال انتظار برای مجوز در ۱۳۹۲ منتشر شد.
نفس
خواهش
دوست دارم
من بی تو می‌میرم
نرو خواهش می‌کنم
هر چی می‌گم دوست دارم
یه راهی پیش روم بذار
همش به تو فکر می‌کنم
عشق من
همراه آلبوم، یک دی‌وی‌دی شامل موزیک‌ویدیوهای «یه راهی پیش روم بذار»، «نرو خواهش می‌کنم»، «ستاره» و «واست می‌میرم» هم منتشر شد.

دنیای بعد تو ۱۳۹۶:
دیره
دنیای بعد از تو
می‌خوام ببینمت
من عاشقت می‌شم
مثل یه مرد
دیوونه
تنهاترین
اولین عشق
حواسم به توئه
دوست‌داشتنی
ادعا
قطعات «ادعا»، «اولین عشق» و «دیره» پیش از انتشار آلبوم به صورت تک‌آهنگ منتشر شده بودند.

تک‌آهنگ‌ها:
۱۳۹۱ اعتراف
۱۳۹۱ همدست
۱۳۹۱ زمانه
۱۳۹۱ احساس شک
۱۳۹۱ آسمونی
۱۳۹۱ بوی عید
۱۳۹۲ باور
۱۳۹۶ حالم خرابه

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی سون باند
5/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه