بیوگرافی آرش قنادی

6 سال پیش
عکس اینستاگرام آرش قنادی در حال اجرا
3.5/5 - (20 امتیاز)

بیوگرافی آرش قنادی همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

آرش قنادی متولد ۱۰ شهریور ۱۳۵۷ در تهران، آهنگساز و نوازنده و خواننده پاپ ایرانی است.

زندگینامه آرش قنادی

بیوگرافی آرش قنادی

دیپلم تجربی دارد، سرپرستی گروه بر عهده وی است، نوازندگی، آهنگسازی، خوانندگی می کند و ساز تخصصی اش کیبرد و آکاردئون است، آرش قنادی برادر بزرگتر امیر قنادی است. آرش قنادی در خوانندگی سطح بالای صدا را می خواند.

آغاز کار هنری

امیر قنادی : من و آرش از بچگی با هم كار كرديم يعنی ساز می زديم. سال ۷۸ – ۷۷ كارمان را به صورت حرفه‌ ای شروع كرديم و در شهرهای مختلف ايران با نام گروه سون اجرا داشتيم ولی استارت اصلی كارمان رسما از سال ۱۳۸۴ با قطعه ستاره زده شد. این گروه فعالیت خود را از ۱۳۷۶ شروع کرد.  این گروه علاوه بر ترانه‌ سرایی برای کارهای خود و نیز دیگران، آهنگسازی و تنظیم نیز برای دیگر خوانندگان انجام می‌ دهند.

حاشیه ها

خانواده موسیقی دوست و تشویق برادر آرش قنادی
آرش در مصاحبه ای گفته که ما همه خانواده اهل موسیقی و موزیک هستیم و پدرم مشوق اصلی من بود و من به دلیل ۶ سال اختلاف سنی با برادرم امیر ، وی را نیز تشویق کردم تا در عرصه موسیقی فعالیت کند و او نیز با استعداد و علاقه ای که به این حرفه و هنر داشت وارد دنیای آواز شد.

اوقات فراغت‌ آرش قنادی
آرش قنادی : فقط موسیقی. من خیلی به موسیقی می‌ پردازم و شاید این عشق دیوانه‌ وار باشد اما اعتراف می‌ كنم این دیوانگی حس خوبی برای من دارد تا جایی‌ كه باور كنید مرا از كارهای بسیاری جدا كرده است. من و برادرم عاشق موسیقی‌ های خارجی بودیم. خولیو ایگلسیاس محبوب من است شنیدن کارهایی که دوست دارم لذت بزرگ ساعت‌ های بیکاری من است.

تخصص آرش قنادی
خوانندگی وساز تخصصی او کیبورد و آکاردئون است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی یال استون

رابطه دوستی و اتحاد گروه سون آرش قنادی
به گفته آرش سرپرست گروه ما یک گروه هستیم کار ها را بین خود تقسیم میکنیم و هر کس وظیفه اش را به نحو احسن انجام میدهد. اگر کسی به مشکل برخورد با دیگر اعضای گروه مشورت می کند.

واکنش به تک خوانی کردن امیر آرش قنادی
آرش:امیر مهره ی اصلی گروه ماست،خیلی از آهنگ های زیبای ما را امیر ساخته و هر سه نفر در اجرای آن شریک هستیم. اگر این اتفاق بیوفتد من خودم مخلص او هستم و مطمئنم که براش بهترین تنظیم را میکنیم تا بخواند و کیف کند،ما عشق میکنیم اگر او بخواهد این کار را بکند،تا بحال نخواسته ولی اگر بخواهد هیچ مشکلی نیس و ما هر سه برای هم با جان و دل قدم بر میداریم.

ازدواج آرش قنادی
آرش قنادی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

اعضای گروه سون باند
آرش قنادی (زادهٔ ۱۰ شهریور ۱۳۵۷ در تهران) سرپرست گروه و ساز تخصصی او کیبورد و آکاردئون است. برادر کوچکتر او، امیر قنادی (زادهٔ ۷ اردیبهشت ۱۳۶۲ در کرج) گیتاریست گروه و کیارش پوزشی (زادهٔ ۹ بهمن ۱۳۵۶ در بندرعباس) نوازنده پیانو و کیبورد است. به طور عمده امیر قنادی آهنگساز اصلی گروه است و کار تنظیم آهنگ‌ها بر عهده آرش قنادی و کیارش پوزشی است. علاوه بر ترانه‌سرایی برای کارهای خود و نیز دیگران، آهنگسازی و تنظیم نیز برای دیگر خوانندگان انجام می‌دهند.

نحوه آشنایی گروه با آرش قنادی
کیارش پوزشی : هر ۳ ما قبل از اقدام به خواندن، نوازنده بودیم. من به صورت جداگانه به جز نوازندگی گاهی آهنگسازی می‌کردم و بعضی‌ اوقات هم شعر می‌ گفتم اما آرش و امیر از اول با هم کار می‌ کردند و برای خواننده‌ های دیگر آهنگسازی و تنظیم انجام می‌ دادند. در یک مقطعی ما با هم آشنا شدیم و تصمیم گرفتیم یک کار گروهی شروع کنیم در کل ما ۳ نفر هر کاری که در زمینه موسیقی هست انجام می‌ دادیم تا این‌ که قرار شد ۳نفری روی استیج برویم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اندرو نیکول

انتخاب نام سون (Seven)
ما اسم سون را به خاطر زیبا بودن آن انتخاب نکردیم. خیلی در موردش تحقیق کردیم و دیدیم واقعا در این عدد یکسری انرژی‌ ها نهفته است. بعد از این‌ که این اسم را انتخاب کردیم انرژی‌ های آن به ما برگشت و احساس کردیم اتفاق‌ های بهتری برای‌مان می‌ افتد، روز اول اسم گروه کیمیا بود اما بعد از آن سون را انتخاب کردیم. دوستش داریم و روی بودنش پافشاری می‌ کنیم.

اولین آهنگ سه نفره آرش قنادی
نخستین قطعه را با نام ستاره ساختیم و پخش کردیم تا واکنش‌ های مردم را ببینیم و خوشبختانه استقبال خوب بود، بعد از آن قطعه، ما ترک واست بمیرم را اجرا کردیم که در آلبوم اول ما هم وجود دارد.

عشق درون مایه تمام ترانه های سون باند
امیر قنادی : حرف ما در كارهای‌ مان عموما عشق است؛ موضوعی كه همیشه تازگی دارد و هرگز كهنه نمی‌ شود. به نظرم اینكه ما در تكرار هستیم اصلا معنی نمی‌ دهد چون كل مضامین دنیا محدود است. آرش: یک عمر می‌ توان سخن از زلف یار گفت … معتقدم عشق تکراری‌ ترین حرفی است که همیشه تازگی دارد، ما هم پیرو این تازگی در شعر و آهنگ و خوانندگیمان هستیم.

ممنوع الکاری سون باند
ماجرا از زمانی شروع شد که بعضی رسانه ها خبر از همکاری اعضای این گروه با چهره های لس آنجلسی دادند و در ادامه اخباری نیز مبنی بر حضور چهره های مشکوک در کنسرت این گروه به گوش رسید. این ممنوع الکاری شامل کنسرت های این گروه نمی شد و آنها اجازه برگزاری اجراهای زنده شان در تهران و شهرستان ها را داشتند!

شهرت گروه سون و بازیگری سون باند
اعضای این گروه در سریال زمانه سال ۱۳۹۱ بازی کردند. آهنگ‌ های آن‌ ها در سریال زمانه مورد استفاده قرار گرفت، همچنین در برنامه‌ های مختلف تلویزیون چون رادیو هفت و امروزی‌ ها به اجرای برنامه پرداخته‌ اند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تیلور شیلینگ

فعالیت های هنری آرش قنادی

آلبوم ها:

با تو می‌مونم ۱۳۸۷:
یه لحظه چشماتو ببند
واست می‌میرم
تو رو می‌خوام
بذار دستاتو بگیرم
صدا
دروغگو
پریا
ستاره
با تو می‌مونم
کوچه
آهنگ «ستاره» که گروه با ساخت آن به شهرت رسید، پیش از آلبوم به صورت تک‌آهنگ منتشر شده بود.

دوست دارم ۱۳۹۲:
این آلبوم پس از چهار سال انتظار برای مجوز در ۱۳۹۲ منتشر شد.
نفس
خواهش
دوست دارم
من بی تو می‌میرم
نرو خواهش می‌کنم
هر چی می‌گم دوست دارم
یه راهی پیش روم بذار
همش به تو فکر می‌کنم
عشق من
همراه آلبوم، یک دی‌وی‌دی شامل موزیک‌ویدیوهای «یه راهی پیش روم بذار»، «نرو خواهش می‌کنم»، «ستاره» و «واست می‌میرم» هم منتشر شد.

دنیای بعد تو ۱۳۹۶:
دیره
دنیای بعد از تو
می‌خوام ببینمت
من عاشقت می‌شم
مثل یه مرد
دیوونه
تنهاترین
اولین عشق
حواسم به توئه
دوست‌داشتنی
ادعا
قطعات «ادعا»، «اولین عشق» و «دیره» پیش از انتشار آلبوم به صورت تک‌آهنگ منتشر شده بودند.

تک‌آهنگ‌ها:
۱۳۹۱ اعتراف
۱۳۹۱ همدست
۱۳۹۱ زمانه
۱۳۹۱ احساس شک
۱۳۹۱ آسمونی
۱۳۹۱ بوی عید
۱۳۹۲ باور
۱۳۹۶ حالم خرابه

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی آرش قنادی
3.5/5 - (20 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه