بیوگرافی امیر قنادی

6 سال پیش
عکس اینستاگرام امیر قنادی در حال اجرا
4.5/5 - (51 امتیاز)

بیوگرافی امیر قنادی همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

امیر قنادی متولد ۷ اردیبهشت ۱۳۶۲ در کرج، آهنگساز و ترانه سرا و خواننده پاپ ایرانی است.

زندگینامه امیر قنادی

بیوگرافی امیر قنادی

دیپلم نقش برداری دارد، او گیتاریست گروه است و بطور عمده آهنگسازی ها برعهده وی می باشد، ترانه سرایی نیز میکند و معمولا قسمت‌ های پایین و گاهی وسط کارها را می‌ خواند.

آغاز کار هنری

امیر قنادی : من و آرش از بچگی با هم كار كرديم يعنی ساز می زديم. سال ۷۸ – ۷۷ كارمان را به صورت حرفه‌ ای شروع كرديم و در شهرهای مختلف ايران با نام گروه سون اجرا داشتيم ولی استارت اصلی كارمان رسما از سال ۱۳۸۴ با قطعه ستاره زده شد. این گروه فعالیت خود را از ۱۳۷۶ شروع کرد.  این گروه علاوه بر ترانه‌ سرایی برای کارهای خود و نیز دیگران، آهنگسازی و تنظیم نیز برای دیگر خوانندگان انجام می‌ دهند.

حاشیه ها

ساز تخصصی امیر قنادی
ساز تخصصی اش گیتار کلاسیک و الکترونیک است و می گوید كارم را به شكل جدی با تدریس گیتار شروع كردم وی قبلا شعر نیز می گفت اما الان فرصت کمتری برای اینکار دارد.

ترانه سرایی و آهنگ سازی امیر قنادی
علاوه بر خوانندگی آهنگسازی و ترانه سرایی نیز انجام می دهد.

فعالیت خوانندگی و موسیقیایی امیر قنادی
امیر قبل از تشکیل گروه سون به دلیل مهارت بالا در نواختن گیتار سال ها مشغول تدریس این ساز بود. وی در آموشگاه های مختلفی فعالیت کرده و شاگردان زیادی را آموزش داده است.

کودکی امیر قنادی
او با برادرش آرش از کودکی با موسیقی و ساز بزرگ شدند و بیسترین تفریح و فعالیتشان کار موزیک بود. همراه برادرش آرش و کیارش پوزشی اوایل با هم تحت نام گروه کیمیا در تهران و کرج اقدام به برگزاری کنسرت هایی کردند.

ارتباط کیارش با امیر قنادی
کیارش از دوستان صمیمی برادران قناد است که چندین سال است در کنار هم با عنوان گروه کیمیا و سپس با نام سون در سال ۸۱ فعالیت می کنند. ابتدا آهنگ های بی کلام می ساختند و چندی بعد خواندن را نیز شروع کردند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پیمان یزدانیان

اوقات فراغت‌ امیر قنادی
آرش قنادی : فقط موسیقی. من خیلی به موسیقی می‌ پردازم و شاید این عشق دیوانه‌ وار باشد اما اعتراف می‌ كنم این دیوانگی حس خوبی برای من دارد تا جایی‌ كه باور كنید مرا از كارهای بسیاری جدا كرده است. من و برادرم عاشق موسیقی‌ های خارجی بودیم. خولیو ایگلسیاس محبوب من است شنیدن کارهایی که دوست دارم لذت بزرگ ساعت‌ های بیکاری من است.

کوچکترین عضو امیر قنادی
امیر کوچکترین عضو گروه سون است که از بچگی با برادرش کار کرده و از سال ۷۷ به طور رسمی فعالیت دارند.او ترانه سرا و شاعر گروه می باشد.

ازدواج امیر قنادی
امیر خبری مبنی بر ازدواجش منتشر نشده و فعلا مجرد می باشد.

اعضای گروه سون باند
آرش قنادی (زادهٔ ۱۰ شهریور ۱۳۵۷ در تهران) سرپرست گروه و ساز تخصصی او کیبورد و آکاردئون است. برادر کوچکتر او، امیر قنادی (زادهٔ ۷ اردیبهشت ۱۳۶۲ در کرج) گیتاریست گروه و کیارش پوزشی (زادهٔ ۹ بهمن ۱۳۵۶ در بندرعباس) نوازنده پیانو و کیبورد است. به طور عمده امیر قنادی آهنگساز اصلی گروه است و کار تنظیم آهنگ‌ها بر عهده آرش قنادی و کیارش پوزشی است. علاوه بر ترانه‌سرایی برای کارهای خود و نیز دیگران، آهنگسازی و تنظیم نیز برای دیگر خوانندگان انجام می‌دهند.

نحوه آشنایی گروه با امیر قنادی
کیارش پوزشی : هر ۳ ما قبل از اقدام به خواندن، نوازنده بودیم. من به صورت جداگانه به جز نوازندگی گاهی آهنگسازی می‌کردم و بعضی‌ اوقات هم شعر می‌ گفتم اما آرش و امیر از اول با هم کار می‌ کردند و برای خواننده‌ های دیگر آهنگسازی و تنظیم انجام می‌ دادند. در یک مقطعی ما با هم آشنا شدیم و تصمیم گرفتیم یک کار گروهی شروع کنیم در کل ما ۳ نفر هر کاری که در زمینه موسیقی هست انجام می‌ دادیم تا این‌ که قرار شد ۳نفری روی استیج برویم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی یورا یوسفی

انتخاب نام سون (Seven)
ما اسم سون را به خاطر زیبا بودن آن انتخاب نکردیم. خیلی در موردش تحقیق کردیم و دیدیم واقعا در این عدد یکسری انرژی‌ ها نهفته است. بعد از این‌ که این اسم را انتخاب کردیم انرژی‌ های آن به ما برگشت و احساس کردیم اتفاق‌ های بهتری برای‌مان می‌ افتد، روز اول اسم گروه کیمیا بود اما بعد از آن سون را انتخاب کردیم. دوستش داریم و روی بودنش پافشاری می‌ کنیم.

اولین آهنگ سه نفره امیر قنادی
نخستین قطعه را با نام ستاره ساختیم و پخش کردیم تا واکنش‌ های مردم را ببینیم و خوشبختانه استقبال خوب بود، بعد از آن قطعه، ما ترک واست بمیرم را اجرا کردیم که در آلبوم اول ما هم وجود دارد.

عشق درون مایه تمام ترانه های سون باند
امیر قنادی : حرف ما در كارهای‌ مان عموما عشق است؛ موضوعی كه همیشه تازگی دارد و هرگز كهنه نمی‌ شود. به نظرم اینكه ما در تكرار هستیم اصلا معنی نمی‌ دهد چون كل مضامین دنیا محدود است. آرش: یک عمر می‌ توان سخن از زلف یار گفت … معتقدم عشق تکراری‌ ترین حرفی است که همیشه تازگی دارد، ما هم پیرو این تازگی در شعر و آهنگ و خوانندگیمان هستیم.

ممنوع الکاری سون باند
ماجرا از زمانی شروع شد که بعضی رسانه ها خبر از همکاری اعضای این گروه با چهره های لس آنجلسی دادند و در ادامه اخباری نیز مبنی بر حضور چهره های مشکوک در کنسرت این گروه به گوش رسید. این ممنوع الکاری شامل کنسرت های این گروه نمی شد و آنها اجازه برگزاری اجراهای زنده شان در تهران و شهرستان ها را داشتند!

شهرت گروه سون و بازیگری سون باند
اعضای این گروه در سریال زمانه سال ۱۳۹۱ بازی کردند. آهنگ‌ های آن‌ ها در سریال زمانه مورد استفاده قرار گرفت، همچنین در برنامه‌ های مختلف تلویزیون چون رادیو هفت و امروزی‌ ها به اجرای برنامه پرداخته‌ اند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهمت شول

فعالیت های هنری امیر قنادی

آلبوم ها:

با تو می‌مونم ۱۳۸۷:
یه لحظه چشماتو ببند
واست می‌میرم
تو رو می‌خوام
بذار دستاتو بگیرم
صدا
دروغگو
پریا
ستاره
با تو می‌مونم
کوچه
آهنگ «ستاره» که گروه با ساخت آن به شهرت رسید، پیش از آلبوم به صورت تک‌آهنگ منتشر شده بود.

دوست دارم ۱۳۹۲:
این آلبوم پس از چهار سال انتظار برای مجوز در ۱۳۹۲ منتشر شد.
نفس
خواهش
دوست دارم
من بی تو می‌میرم
نرو خواهش می‌کنم
هر چی می‌گم دوست دارم
یه راهی پیش روم بذار
همش به تو فکر می‌کنم
عشق من
همراه آلبوم، یک دی‌وی‌دی شامل موزیک‌ویدیوهای «یه راهی پیش روم بذار»، «نرو خواهش می‌کنم»، «ستاره» و «واست می‌میرم» هم منتشر شد.

دنیای بعد تو ۱۳۹۶:
دیره
دنیای بعد از تو
می‌خوام ببینمت
من عاشقت می‌شم
مثل یه مرد
دیوونه
تنهاترین
اولین عشق
حواسم به توئه
دوست‌داشتنی
ادعا
قطعات «ادعا»، «اولین عشق» و «دیره» پیش از انتشار آلبوم به صورت تک‌آهنگ منتشر شده بودند.

تک‌آهنگ‌ها:
۱۳۹۱ اعتراف
۱۳۹۱ همدست
۱۳۹۱ زمانه
۱۳۹۱ احساس شک
۱۳۹۱ آسمونی
۱۳۹۱ بوی عید
۱۳۹۲ باور
۱۳۹۶ حالم خرابه

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی امیر قنادی

 

4.5/5 - (51 امتیاز)
2
برچسب ها :

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  • بردیا
    3 سال پیش

    الان این گروه سون تو خارج کنسرت میزارن

  • زینب
    2 سال پیش

    عالیست👌