بیوگرافی مسعود صابری

6 سال پیش
عکس اینستاگرام مسعود صابری
3.8/5 - (10 امتیاز)

بیوگرافی مسعود صابری همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

دکتر مسعود صابری، متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات و خواننده است.

زندگینامه مسعود صابری

بیوگرافی مسعود صابری

او را باید یکی از متمایزترین دکترای حال حاضر در ایران بدانید، آقای دکتر علاقه مند به شعر و ادب فارسی است و جدیدا وارد حوزه خوانندگی نیز شده است و تک اهنگ نیز منتشر کرده است. وی متولد ماه خرداد می باشد.

آغاز کار هنری

خدا به هر کسی نعمتی داده و به من صدای خوب عطا کرده که در آینده نزدیک آلبوم من هم بیرون خواهد آمد، در دی ماه ۹۵ اولین آهنگ رسمی خودم را با نام دلتنگی و با همکاری علیرضا افکاری موزیسین منتشر کردم.

حاشیه ها

از تلویزیون تا پارتی مسعود صابری
دکتر مسعود صابری پسرخاله رسول صدرعاملی کارگردان و استاد مشهور هنری می باشد، که حضورش بعنوان کارشناس پزشکی در کنار مجری توانایی چون فرزاد حسنی چهره اش را به شهرت رساند.

اکت و انرژی مسعود صابری
اکت و بیان او با تمام دکترهایی که تا به حال به تلویزیون آمده اند، فرق دارد. او جلوی دوربین راحت است و در مقابل مجری انرژیکی چون فرزاد حسنی کم نمی آورد.

کلاس بازیگری مسعود صابری
من بسیار خوشحال هستم که در برنامه اکسیر، فرزاد حسنی رو به روی من است و این اتفاق برای من سخت بود برای این که در برنامه اکسیر یک مقداری مسلط تر باشم با همه گرفتاری های کاری، یک سال کلاس فن بیان و اکت و بازیگری رفتم.

خانواده هنری و علاقه به هنر مسعود صابری
من اول پزشک شدم و بعد به سمت هنر رفتم. علی سرتیپی (تهیه کننده سینما) دایی من است و رسول صدرعاملی (کارگردان سیما)، پسرخاله من، از دوران نوجوانی من بین هنرمندان بزرگ شده ام و با این قصه بیگانه نبودم. از طرفی چون در دوران دبیرستان قاری قرآن بودم صدایم تقویت شد و به سمت موسیقی رفتم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی منوچهر اسماعیلی

آرزو مسعود صابری
من سال ها آرزو داشتم که برنامه بسازم که هنرمندان بیایند و در مورد بیماری ها با هم صحبت کنیم. حالا تمام آن ایده آل های ذهنی من در اکسیر به حقیقت پیوسته است.

نجات کودک غرق شده در آب مسعود صابری
برنامه اکسیر که در استودیویی حوالی پارک سرخه حصار تهران، در حال ضبط قسمت هفتم بودند که شیون مادری که کودک ۳ ساله‌ اش در بیرون از استودیو برنامه و در آب‌ نما غرق شده بود، موجب نگرانی عوامل و تماشاگران برنامه شد. دکتر مسعود صابری، از جراحان مغز و اعصاب کشور مهمان برنامه فرزاد حسنی بود که در پی این اتفاق بلافاصه به همراه مجری و عوامل برنامه به محل حادثه رفته و با پسربچه‌ ای مواجه شدند که به دلیل پرت شدن در درون آب‌ نمایی آلوده، نفس نمی‌ کشد و بی جان افتاده است در نهایت با اقدامات لازم دکتر صابری جهت احیای کودک بی جان، این کودک از مرگ حتمی نجات یافت.

سبک گفتار متفاوت مسعود صابری
اصولا ماهیت مسائلی که انسان از آن بی اطلاع است، خشک و کسل کننده است اما مخاطب چون به سلامتی خودش علاقه مند است، پای برنامه های پزشکی می نشیند. هر کس برای بیان حرف هایی که می خواهد بزند روشی دارد، مثلا یک نفر رسمی حرف می زند، یک نفر با آب و تاب تعریف می کند و… همه این ها بستگی به کاراکتر خود شخص دارد. من از گذشته دوست داشتم این ضعف آموزش مسائل پزشکی را چه در رفتارم، چه در صحبت با مریض هایم، در میهمانی ها و… برطرف کنم. حالا شاید برحسب تصادف تهیه کننده از دکتر مسعود صابری که جراح مغز و اعصاب هم است، استفاده کرد تا با زبان ساده تر و مردم پسندتر این مسائل بیان شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علی شادمان

فعالیت های هنری مسعود صابری

آهنگ ها:
طعم جنون
خوب من
فرشته
قلب سنگی
تیتراژ برنامه وقتشه
حرفای باحال
نامهربون
دلبر
دلتنگی
شب آروم

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی مسعود صابری
3.8/5 - (10 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه