بیوگرافی رعنا منصور

6 سال پیش
عکس اینستاگرام رعنا منصور
4.3/5 - (38 امتیاز)

بیوگرافی رعنا منصور همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

رعنا منصور (زاده ۲۵ آبان ۱۳۶۰ در الکساندریا، ویرجینیا) خواننده و نوازندهٔ ایرانی زادهٔ آمریکا است.

زندگینامه رعنا منصور

بیوگرافی رعنا منصور

فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه برکلی بوستون آمریکاست، پدر و مادرش هر دو ایرانی هستند بزرگ شده واشنگتن است ولی خودش در لس آنجلس زندگی می کند.

آغاز کار هنری

فعالیت خود را در موسیقی از ۴ سالگی با حضور در کلاس های پیانو گلنوش خالقی شروع شد، سپس در ۱۶ سالگی به آکادمی موسیقی رفت و در ۱۸ سالگی وارد دانشگاه شد. بعد از اتمام تحصیلات با حمایت تهیه کنندگان موسیقی خارجی حرفه ای تر موسیقی را دنبال کرد و در کنار خوانندگی آهنگسازی را هم یاد گرفت.

حاشیه ها

ازدواج رعنا منصور
رعنا منصور در سال های اخیر با آروین خاچیکیان موسیقی دان و آهنگساز ایرانی – ارمنی آشنا شد و ازدواج کرد، خاچیکیان علاوه بر آهنگسازی مدیر برنامه و تهیه کننده آثار همسرش رعنا است.

موسیقی ایرانی رعنا منصور
من همیشه در خانه با اینکه آمریکا بودیم با موسیقی ایرانی بزرگ شدم، چند سالی است که علاوه بر زبان انگلیسی و سایر زبان ها، فارسی هم می خونم.

بازخوانی قدیمی های رعنا منصور
رعنا منصور در این سال ها در کنار آهنگ هایی که با کمک همسر موزیسین خود و دیگران تهیه کرده برخی از آهنگ های قدیمی از خوانندگان ایرانی چون فریدیون فروغی، فریدون فرخ زاد، مهستی، سیمین خانم و دیگران هنرمندان ایرانی را با تنظیم تازه اجرا کرده است.

ایرانی یا آمریکایی رعنا منصور
من هم ایرانی هستم هم امریکایی، چون در آمریکا به دنیا آمدم ولی با موسیقی و زبان فارسی بزرگ شدم، همچنین رانندگیم مثل بابام ایرونی هست.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تود لووی

بیوگرافی آروین خاچیکیان همسر رعنا منصور
اروین خاچیکیان متولد ۱۳۵۲ در تهران، آهنگساز است. از ابتدا تحت تاثیر استعداد پدر خود در نوازندگی گیتار و پیتر گابریل قرار گرفت در سال ۱۳۷۵ لیسانس روانشناسی را از دانشگاه کال استیت گرفت و شروع به فعالیت حرفه ای در نوازندگی کرد. بیشتر فعالیت او آهنگسازی برای سیاوش قمیشی، مرحوم حبیب و منصور می باشد.

فعالیت‌های رعنا منصور
رعنا منصور در سالهای اخیر با انتشار ترانه‌های فارسی زبان و نخستین آلبوم فارسی، به اجرای کنسرت در شهرهای مختلف اروپا و آمریکا پرداخت که می‌توان حضور در جشنواره‌های تیرگان در تورنتو، نیکان در سان‌فرانسیسکو را در این میان نام برد.

اجرای زنده رعنا منصور
وی سابقه حضور و اجرای زنده در شبکه‌های تلویزیونی فارسی زبان از جمله صدای آمریکا، بی‌بی‌سی فارسی و منوتو را دارد؛ که می‌توان از میان آنها به اجرای برنامه نوروز ۱۳۹۴ و حضور در برنامه استیج از شبکه منوتو را نام برد.

برنامه گرامیداشت ابی رعنا منصور
در اسفند ۱۳۹۵ رعنا منصور در برنامه نیم قرن با ابراهیم حامدی که توسط شبکه تلویزیونی منوتو برای گرامی‌دشت پنجاه سال فعالیت هنری وی، ترانه‌های «کی اشکاتو پاک میکنه» و «شب‌زده» را اجرا کرد.

فعالیت های هنری رعنا منصور

آلبوم‌ها:
اگه حال منو داشتی
بارون
اگه انگار
مهتاب
میشه مگه
نرده‌بون
لالایی (Lullabye)
یه راز
شوهر پولدار
شراب
انگار (ریمیکس)
مهتاب (ریمیکس)

ترانه‌ها:
می‌پرسم (اجرا شده در برنامه استیج)
دست شب (به همراه حامد نیک‌پی)
این عشق (موسیقی به همراهی بابک امینی)

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی رعنا منصور
4.3/5 - (38 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • فرزاد موسوی
    3 سال پیش

    سلام خوبین آهنگ خیلی قشنگ هس همش دالنود کردم اهنگ خیلی دوسش دارم