بیوگرافی کریستین اریکسن

6 سال پیش
بیوگرافی کریستین اریکسن
3/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی کریستین اریکسن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کریستین اریکسن (زادهٔ ۱۴ فوریهٔ ۱۹۹۲) (۲۶ ساله) بازیکن فوتبال اهل کشور دانمارک است.

زندگینامه کریستین اریکسن

بیوگرافی کریستین اریکسن

فعالیت ورزشی

وی برای دانمارک ۸۲ بازی انجام داده و ۲۳ گل به ثمر رسانده‌است. پست تخصصی این بازیکن نیز، هافبک هجومی است. او هم اکنون در باشگاه تاتنهام عضویت دارد.

تمدید با تاتنهام

کریستین اریکسن یکی از بازیکنان کلیدی تاتنهام به حساب می آید و فصل گذشته نیز با این تیم در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار داشتند که در نهایت بعد از لستر و آرسنال، به مقام سوم بسنده کردند.

اریکسن در این خصص به وب سایت رسمی تاتنهام گفت: “اگر از آینده خوبی که در انتظار من و باشگاه است اطمینان نداشتم، قرارداد خودم را با تاتنهام تمدید نمی کردم.

گروهی بسیار خوبی در اینجا وجود دارد. بازیکنان رابطه خوبی با هم دارند و این شرایط در بین اعضای باشگاه و بازیکنان نیز حاکم است. همیشه در برنامه ام بود که قرارداد خود را تمدید کنم و حالا با رخ دادن این اتفاق، احساس رهایی و البته خوشحالی فراوانی دارم”.

اریکسن در فصل گذشته، ۶ گل با پیراهن تاتنهام به ثمر رساند و ۱۳ پاس گل داد که از این حیث بعد از اوزیل، در رده دوم بهترین پاسورهای لیگ جزیره قرار گرفت.

توجه رئال مادرید به او

رئال مادرید علیرغم در اختیار داشتن ستاره های بزرگ در مرکز میدان، قصد دارد برای جذب کریستن اریکسن هافبک دانمارک تاتنهام اقدام کند.

اگرچه لوکا مودریچ در سال ۲۰۱۲ به عنوان خریدی هوشمندانه توسط مورینیو از تاتنهام راهی برنابئو شد، اما حالا دیگر در سن ۳۲ سالگی طبیعی است که پیشرفتی در سبک بازی وی حاصل نخواهد شد و رئال مادرید کم کم باید به فکر یک جایگزین برای او باشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رودریگو بنتنکور

البته مودریچ این فصل نیز یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید بود و بی شک قرار نیست در حال حاضر او جای خود را بازیکن دیگری بدهد اما در دراز مدت بعید است بازیکنانی چون متئو کواچیچ یا دنی سبایوس بتوانند جایگزین این ستاره کروات باشند و ممکن است رئال مادرید به همین دلیل برای جذب کریستن اریکسن، ستاره دانمارکی تاتنهام وارد عمل شود.

اریکسن مورد توجه بارسلونا نیز قرار دارد و دیروز نشریه اسپورت مدعی شد در صورت ناکامی آبی اناری ها در جذب گریزمان، آنها به دنبال ستاره تاتنهام خواهند رفت اما رئال مادرید نیز ممکن است به عنوان پروژه ای بلندمدت روی این هافبک طراح و ۲۶ ساله حساب کند.

اریکسن یک پلی میکر بسیار باکیفیت است و می تواند با انتقال به رئال مادرید تبدیل به یک ستاره جهانی شود. البته تاتنهام به هیچ وجه علاقه ای به از دست دادن ستاره های خود ندارد و حالا که در مسیر پیشرفت قرارگرفته نمی خواهد دوباره بازیکنان اصلی خود را از دست بدهد.

اما اگرچه فلورنتینو پرز با تجربه هایی چون گرت بیل و لوکا مودریچ می داند که جذب بازیکن از تاتنهام چقدر دشوار است، اما ممکن است در تابستان پیش رو برای انتقال این ستاره دانمارکی تلاش کند

افتخارات ورزشی

آژاکس

Eredivisie: 2010–۱۱, ۲۰۱۱–۱۲, ۲۰۱۲–۱۳ ۲۰۱۳–۱۴
KNVB Cup: 2009–۱۰[۱۶]
Johan Cruyff Shield: 2013

تاتنهام

Football League Cup runner-up: 2014–۱۵

شخصی

Ajax Talent of the Future
Ajax Talent of the Year: 2011
Danish U-17 Talent of the Year: 2008
Danish Talent of the Year: 2010, 2011
Johan Cruijff Award: 2011
Dutch Footballer of the Year Bronze Boot: 2012
Danish Football Player of the Year: 2013, 2014, 2015, 2017
Danish Football Player of the Year by TV2 and DFA: 2011, 2013, 2014, 2017
PFA Team of the Year: 2017–۱۸ Premier League
Tottenham Hotspur Player of the Year: 2013–۱۴, ۲۰۱۶–۱۷
Premier League Goal of the Month: April 2018

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آلبرتو دل ریو
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کریستین اریکسن
3/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه