بیوگرافی مهرناز دبیرزاده

6 سال پیش
عکس اینستاگرام مهرناز دبیرزاده
4.7/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی مهرناز دبیرزاده همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

مهرناز دبیرزاده متولد ۹ اذر ۱۳۶۲ در تهران، نوازنده است.

زندگینامه مهرناز دبیرزاده

بیوگرافی مهرناز دبیرزاده

فارغ التحصیل جغرافیا کمی هم ادبیات و حقوق می باشد، یک خواهر دوقلو بنام فرناز دارد که او نیز نوازنده می باشد این خواهرا یک برادر هم دارند که ۱۶ سال است ساکن انگلیس می باشد.

آغاز کار هنری

مادرم من و خواهر دو قلو ام را در تابستان سن چهارده سالگیمان،در کلاس موسیقى ثبت نام کردند که مثلآ سه ماه تعطیلات تابستانمان پر شود،خواهرم فرناز کلاس کیبورد و من ساز تمبک را انتخاب کردم.

حاشیه ها

خانواده مهرناز دبیرزاده
خانواده ام هیچوقت مخالفت نکردند ولى هیچوقت هم مشوّق نبودند ،البته اکنون پدرم یکی از طرفدارانم است ولى من در واقع مدیون مادرم هستم که به رحمت خدا رفتند.

استاد گمشده مهرناز دبیرزاده
من ساز زدن را نزد استاد مرتضی‌ طبیبی از شاگردان استاد محمد اسماعیلی شروع کردم که تاثیر گذار‌ترین فرد در زندگی‌ هنری من بودند که با صحبت‌ها و تشویق‌ های ایشان مسیر زندگی‌ من تغییر کرد ولی‌ متأسفانه من استادم را اکنون گم کردم و علی‌‌ غم تلاش‌ های زیادم نتوانستم ایشان را پیدا کنم ایشان باعث شدند من عاشق نواختن ساز تنبک بشوم.

اساتید دیگر مهرناز دبیرزاده
من بعد از یک دوره آموزش نزد استاد طبیبی تنبک‌ را نزد استاد ارژنگ کامکار به صورت حرفه ایی‌ دنبال کردم و بعد از ساز تنبک‌ مشغول به نواختن ساز کونگا و کاخن نزد استاد همایون نصیری شدم؛ و هنوز در حال استفاده از تجربیات ایشان هستم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی یسنا خوش فکر

شروع تدریس مهرناز دبیرزاده
من از ۱۷ سالگی یعنی‌ ۳ سال بعد از شروع نواختن تنبک، تدریس را در خانه ی پدری شروع کردم. بعد‌ها با مجوّز رسمی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی مشغول به تدریس در فرهنگسرای کاج در خیابان شریعتی‌ شدم و بعد از فرهنگسرا تجربه همکاری و تدریس در آموزشگاه هایی همچون کردبچه و ودا و … را داشتم.

آرزوی نوازندگی پیانو مهرناز دبیرزاده
هم زمان با شروع تمبک مثلا در سن ١٧ سالگى پیانو میزدم ولى متاسفانه در یک سنى متوجه شدم که به پیانو هم علاقه دارم که دیر شده بود چون وقتى در یک ساز مسلط میشوى، خیلی سختر میشود ساز دیگرى را شروع کنی.

رفتن از ایران مهرناز دبیرزاده
خیلى بیشتر از سابق به رفتن فکر میکنم، تنها دلیلى که هنوز نرفتم هم پدرم است برادرم ١۵سال است که در انگلیس زندگى میکند و خیلى راحت میتوانم بروم.

مافیای موسیقی از نظر مهرناز دبیرزاده
بله، هست! هم در موسیقى هم در تلویزیون هم در سینما و هم در تئاتر، و در همه جاى دنیا هم وجود دارد، نه تنها در ایران، و طبیعى هم هست. خواننده خانمى که در شبکه هاى ماهواره اى ویدیویش پخش میشود و در ایران در حال زندگى کردن و کار است و هیچ کس هم با ایشان کارى ندارد ولى دوستان دیگر من که صدایشان ناخواسته در شبکه هاى ماهواره اى پخش شده با آن ها برخورد میشود. پس حتما مسائلى هم پشت پرده است که به من هم حتى مربوط نمیشود، ولى قطعا وجود دارد.

آموزش تخصصي كودكان مهرناز دبیرزاده
آموزش تخصصي كودكان زير نظر سركار خانم سودابه سالم و هارموني و آهنگسازي زير نظر استاد محسن الهاميان و آواز إيراني زير نظر سركار خانم معصومه مهر علي را گذرانده است. آشنايي با ساز كونگا زير نظر سعيد صارمي و استاد همايون نصيری بوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کاترینا بودن

تسلط ساز مهرناز دبیرزاده
مسلط به نواختن سازهاي كوبه ای است.

همکاری های مهرناز دبیرزاده
موسیقی متن چند فیلم، سریال و تئاترهایی همچون «مرغ باران» به کارگردانی «پری صابری» و آهنگسازی «ارسلان کامکار» و «ترانه های محلی» به کارگردانی «محمد رحمانیان» و آهنگسازی «فردین خلعتبری» به عنوان نوازنده مشارکت داشته است. همکاری با گروه های «چهل دف»، «یوشیج»، «دریای راز»، «ایران زمین»، «مهتاب رو پلاریس»، «آواي مهرباني»، «پريشاد»، «خنياگران مهر» از دیگر فعالیت های موسیقیایی اوست. دبیرزاده همچنین در چهار دوره «جشنواره تکنوازان جوان» موفق به کسب مقام شده است.

فعالیت های مهرناز دبیرزاده
داراي البوم آموزشي تمبك و تار و همكاري در كتاب هاي آموزشي تار و ترانه و شصت قطعه براي تمبك را داشته است. از سال ۱۳۹۵ فعاليت خود را به عنوان نوازنده پرکاشن در گروه پلاريس آغاز كرده است. انتشار چند اثر آموزشی سازهای کوبه ای در قالب آلبوم و مجموعه در کارنامه اوست.

فعالیت های هنری مهرناز دبیرزاده

آلبوم ها:
بهردل
شبگیر و ایوار

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی مهرناز دبیرزاده
4.7/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه