بیوگرافی توماس فرمایلن

6 سال پیش
بیوگرافی توماس فرمایلن
3/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی توماس فرمایلن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

توماس فرمایلن (هلندی: Thomas Vermaelen؛ زادهٔ ۱۴ نوامبر ۱۹۸۵) یک بازیکن فوتبال اهل بلژیک است.

زندگینامه توماس فرمایلن

 

بیوگرافی توماس فرمایلن

فعالیت ورزشی

او برای بارسلونا در پست مدافع میانی بازی می‌کند == تیم ملی == وی سابقه بازی برای آرسنال را نیز در کارنامه دارد و از سال ۲۰۱۲ و بعد از انتقال رابین فان پرسی از آرسنال به منچستر یونایتد تا سال ۲۰۱۴ کاپیتان اول این تیم بود.
وی همچنین در تیم ملی فوتبال بلژیک بازی کرده است.

حضور در بارسلونا

مدافع بلژیکی جدید بارسلونا از پیوستن به این تیم ابراز خوشحالی کرد. او عنوان کرد فشار زیادی در تیم جدیدش متحمل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بارسلونا که در فصل نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب یک مدافع برای پر کردن جای خالی کارلس پویول بود سرانجام با توماس فرمایلن، مدافع بلژیکی آرسنال به توافق رسید تا این بازیکن را با قراردادی به ارزش ۱۹ میلیون یورو به مدت چهار سال جذب کند.

فرمایلن ۲۸ ساله که بازوبند کاپیتانی آرسنال را به بازو بسته بود شب گذشته (شنبه) قراردادش را با باشگاه بارسلونا امضا کرد. این بازیکن پس از پیوستن به بارسلونا در گفت‌وگو با سایت این باشگاه گفت: خیلی از فوتبالیست‌ها آرزو دارند که در تیمی همچون بارسلونا بازی کنند، چرا که در این تیم فرصت بازی با بهترین‌های فوتبال جهان را دارید و به همین خاطر پیوستن به بارسلونا برای من افتخار بسیار بزرگی بود که توانستم به آن برسم.

مطلب مرتبط:  بيوگرافي فرزاد آشوبي

فرمایلن ادامه داد: قطعا پیوستن به بارسلونا به من کمک خواهد کرد تا سطح بازی خودم را بهتر کنم. می‌خواهم روند پیشرفتم را در بارسلونا ادامه دهم. تنها با تمرین زیاد می‌توانم به مدافع بزرگی تبدیل شوم. من در آرسنال چند سال خوب را سپری کردم اما می‌دانم که بارسلونا با آرسنال تفاوت دارد.

مدافع بلژیکی جدید بارسلونا درباره اهدافش در تیم جدید خود گفت: بارسلونا تیمی است که باید همه بازی‌هایش را با پیروزی پشت سر بگذارد. می‌دانم که فشار زیادی روی من خواهد بود و این چیزی است که از آن استقبال می‌کنم. می‌خواهم با بازی‌های خوبم در تیم بارسلونا سربلند باشم.

توماس فرمایلن از تیم منچستریونایتد نیز پیشنهاد داشت اما ترجیح داد انگلیس را ترک کند و فوتبالش را در لیگای اسپانیا دنبال کند.

او در پایان درباره حضور در فوتبال اسپانیا، گفت: قطعا اسپانیا تفاوت‌های زیادی با انگلیس خواهد داشت. فرهنگ فوتبالی در اینجا با انگلیس متفاوت است و قطعا عادت کردن به آن آسان نخواهد بود اما می‌دانم که برای موفقیت در بارسلونا باید هر چه سریع‌تر به فرهنگ فوتبالی این کشور عادت کنم.

کارلس پویول، کاپیتان سابق بارسلونا پس از سال‌ها در این تیم این فصل در تیم بارسلونا حضور نخواهد داشت. او به عنوان مشاور چیکی بگریستین انتخاب شده است.

پیوستن به رم

توماس فرمایلن که در مسابقات یورو ۲۰۱۶ عضو تیم ملی بلژیک بود، هم اکنون برای انجام تست پزشکی به شهر رم وارد شده است.

در این مورد باشگاه بارسلونا خبر رسانه‌های ایتالیایی را تایید کرده است.

افتخارات ورزشی

آژاکس

Eredivisie: 2003–۰۴
KNVB Cup: 2005–۰۶, ۲۰۰۶–۰۷
Johan Cruyff Shield: 2006, 2007

مطلب مرتبط:  بیوگرافی روی ماکای

آرسنال

FA Cup: 2013–۱۴

بارسلونا

La Liga: 2014–۱۵, ۲۰۱۵–۱۶, ۲۰۱۷–۱۸
Copa del Rey: 2015–۱۶, ۲۰۱۷–۱۸
Supercopa de España: 2018
UEFA Champions League: 2014–۱۵
UEFA Super Cup: 2015
FIFA Club World Cup: 2015

تیم ملی بلژیک

FIFA World Cup third place: 2018

شخصی

PFA Premier League Team of the Year: 2009–۱۰

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی توماس فرمایلن
3/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه