بیوگرافی خسه رودریگز

6 سال پیش
بیوگرافی خسه رودریگز
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی خسه رودریگز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

خِسه رودریگس روییس (زادهٔ ۲۶ فوریه ۱۹۹۳) بازیکن فوتبال اسپانیایی عضو لاس پالماس اسپانیا است. وی در فصل ۲۰۱۲ – ۲۰۱۳ رکورد گلزنی بوتراگِنیو، اسطوره ی رئال مادرید در کاستیا را شکاند و با ۲۱ گل آقای گل لیگ ۲ اسپانیا شد.

زندگینامه خسه رودریگز

بیوگرافی خسه رودریگز

فعالیت ورزشی

خسه آقای گل و بهترین بازیکن یوروی زیر ۱۹ سال شد و همچنین نمایش خیره کننده ی او در جام جهانی زیر ۲۰ ساله ها توجه ها را به سمت وی جلب کرد. او در تابستان سال ۲۰۱۶ به باشگاه پاری سن ژرمن پیوست.

پیوستن به استوک سیتی

استوک سیتی موفق شد با انتقالی قرضی، خسه رودریگز، وینگر باشگاه پاری سن ژرمن را به خدمت بگیرد.

باشگاه استوک سیتی تایید کرد، خسه رودریگز، مهاجم سابق رئال مادرید پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی، با قراردادی قرضی و تنها برای یک فصل، به این تیم پیوسته است. این وینگر اسپانیایی در حالی راهی لیگ جزیره می شود که از فصل ۱۴-۲۰۱۳، به طور میانگین هر ۱۱۴٫۶ دقیقه در یک گل نقش مستقیم داشته است.

حاشیه ها

بیماری فرزند خسه رودریگز

خسه رودریگز از فوتبالیست های مشهوری است که این روزها با بیماری پسرش درگیر شده و ناراحتی هاو مشکلات زیادی را پشت سر میگذارد. وی از تمامی هواداران و طرفدارانش خواسته تا برای فرزندش دعا کنند.

خسه رودریگس بازیکن اسپانیایی تیم فوتبال باشگاه استوک سیتی با انتشار تصویری از خود و پسر دومش هواداران استوک و مردم اسپانیا را به شدت ناراحت کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی صادق محرمی

پسر کوچک او، نیان با توجه به تصویر منتشر شده بیماری سختی دارد و بسته بودن لوله مخصوص تنفس به بینی و دهانش نشان می‌دهد مشکل تنفسی دارد.

خسه از هواداران خود و مردم اسپانیا خواسته برای پسرش دعا کنند.
او مجبور است بین دو بازی برای ملاقات پسر کوچک و بیمارش به جزایر قناری سفر کندو همسر و فرزندانش را ببیند و به سرعت به انگلیس باز گردد. مقامات باشگاه استوک سیتی نیز به وی اجازه داده‌اند ضمن هماهنگی با کادر فنی، برای ملاقات پسر کوچکش برود.

تنبیه از سوی باشگاه

خسه ۲۴ ساله که به صورت قرضی از پاری‌سن‌ژرمن به استوک‌سیتی پیوسته است، در دقیقه ۷۰ پس از انجام شدن سومین تعویض تیمش و ناامیدی از رفتن به زمین بازی، نیمکت را ترک کرد و به رختکن رفت.

مارک هیوز در این خصوص گفت: او مرتکب یک اشتباه و بابت آن مجازات شده است. او به این نتیجه رسیده است که تصمیمش درست نبوده است.

سرمربی استوک‌سیتی در پاسخ به این سؤال که آیا خسه بابت حرکتش عذرخواهی کرده است یا خیر، عنوان کرد: نه خیلی مفصل چون که او خیلی به زبان انگلیسی مسلط نیست اما او متوجه شده که کارش اشتباه بوده است. این موضوع حل و فصل شده است و ما به او توضیح داده‌ایم که در آینده باید چه کار کند. او کمی ناراحت است چون می‌خواهد بازی کند اما این چیزی است که همه بازیکنان می‌خواهند.

خسه از ماه اکتبر که تیمش به بورنموث باخت، جایگاه خود را در ترکیب اصلی استوک‌سیتی از دست داد و از آن زمان تا کنون تنها دو بار آن هم به صورت تعویضی و برای مدتی کوتاه به میدان رفته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی الکساندر آتاناسیویچ

خسه در بازی فردا (شنبه) تیمش در خانه تاتنهام در لیگ برتر حضور نخواهد داشت چون با اجازه باشگاه به منزلش در اسپانیا برمی‌گردد تا در کنار فرزند تازه متولد شده‌اش باشد، کسی به دلیل زایمان پیش از موعد، در بخش مراقبت‌های ویژه نوزدان قرار دارد.

افتخارات ورزشی

باشگاهی

رئال مادرید

La Liga: 2011–۱۲
Copa del Rey: 2013–۱۴
UEFA Champions League: 2013–۱۴, ۲۰۱۵–۱۶
FIFA Club World Cup: 2014

جوانان رئال

Segunda División B: 2011–۱۲

پاریس سن ژرمن

Trophée des Champions: 2017

ملی

زیر ۱۹ سال اسپانیا

UEFA European Under-19 Championship: 2012

زیر ۱۷ سال اسپانیا

UEFA European Under-17 Championship: Runner-up 2010

شخصی

UEFA European Under-19 Championship: Golden Boot 2012
Segunda División: Zarra Trophy 2013
FIFA U-20 World Cup: Bronze Boot 2013

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی خسه رودریگز
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه