بیوگرافی رها اعتمادی

6 سال پیش
عکس اینستاگرام رها اعتمادی
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی رها اعتمادی همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

رها اعتمادی متولد ۱۳ آبان ۱۳۶۳ در تهران، مجری، کارگردان، تهیه‌کننده و ترانه‌سرای ایرانی است.

زندگینامه رها اعتمادی

بیوگرافی رها اعتمادی

فارغ التحصیل لیسانس رشته جامه شناسی رسانه و روان شناسی از دانشگاه UCL آمریکا می باشد؛ علاوه بر اجرا شاعر نیز می باشد، پدرش حسابدار بانک و مادرش خانه دار است.

آغاز کار هنری

ترانه‌سرایی را از سن ۱۴ سالگی آغاز کرد و از کودکی در محافل ادبی شرکت داشت. از همان دوران به محافل شاعرانه و ادبی علاقمند بود و حضور جدی داشت او در حال حاضر ترانه سرایی تعدادی از خواننده های مشهور آن ور آبی مخصوصا گوگوش را برعهده دارد.

حاشیه ها

مهاجرت از ایران رها اعتمادی
رها اعتمادی وقتی تنها ۹ ماهه بود خانواده اش از ایران به سوی سوئد مهاجرت کردند، او در ۱۹ سالگی باری ادامه تحصیل به آمریکا رفت و سپس بعد از فارغ التحصیلی ساکن لندن شد.

ورزشکار حرفه ای رها اعتمادی
ورزش را از کودکی با تنیس شروع کرد وقتی ۱۶ ساله بود نخسیتن بار از سوی فدراسیون ورزشی سوئد برای مسابقه راهی ایران شد و در تنها سفرش به ایران مقاسم سوم این مسابقات را کسب کرد، او در حال حاضر مربی تنیس در لندن نیز می باشد.

عموی دربار پادشاهی رها اعتمادی
یکی از عموهای رها بنام آرش اعتمادی از کارکنان درباره پادشاهی محمدرضا پهلوی بود او اغلب وقت خود را در کاخ نیاوران برای خدمتگذاری به درباریان گذراند، در نهایت با بهره برداری از ریخت و پاش های پهلوی به ثروت کلانی دست پیدا کرد و از ایران خارج شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بندیکت کامبربچ

خانواده رها اعتمادی
یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد. خواهر او ندا و برادرش بابی است که این اسم ریشه در اعتقادات مذهبی پدر خانواده دارد و از کلمه باب گرفته شده است، خواهرش ندا ۲ سال و بابی ۶ سال از رها بزرگتر هستند، فامیلی اصلی این خانواده بنی اعتمادی بود که به محض ورود به کشور سوئد تا هویت قبلی خود را تعییر بدهند.

همکاری با manoto رها اعتمادی
حضورش در لندن و سابقه خانوادگی اش باعث آشنایی با کیوان عباسی مدیر شبکه من و تو شد و خیلی زود توانست بعنوان تهیه کننده وارد این شبکه شود، سپس مجری گری چند برنامه معروف این شبکه بنام های آکادمی موسیقی گوگوش، استیج و تهیه کنندگی چندین مستند را برعهده داشت.

 همجنس بازی رها اعتمادی
تاکنون خبرهای گوناگونی از همجنس بودن وی منتشر شده و اخبار و شایعات به ازدواج وی با شاهین نجفی خواننده مرتد نیز کشیده شده است که صحت آنها هیچ موقع تایید و اثبات نشده است. همچنین در خبر مدعی شدند وی بدلیل تجاوز جنسب به پسر ۱۱ ساله مورد تعقیب پلیس انگلستان است که این خبر نیز بعد از مدتها به باد فراموشی بدون اسناد سپرده شد.

ازدواج رها اعتمادی
وی ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

قطع همکاری با manoto رها اعتمادی
وی در سال۲۰۱۷ (پس از ۷ سال همکاری) از شبکه منوتو جدا شده و فعلاً همکاری با این شبکه ندارد و در حال حاضر در لس آنجلس اقامت دارد.

فعالیت های هنری رها اعتمادی

برنامه:
آکادمی موسیقی گوگوش
گریتست هیتس
در تبعید، رضا شاه
از تهران تا قاهره
جواب
بهترین‌ها
استیج
مستند پیشوای آلمان
شب بود

مطلب مرتبط:  بيوگرافی مهتاب رباطی

ترانه سرایی:
او همچنین ترانه‌سرای برخی از آهنگ‌های آکادمی موسیقی گوگوش و آلبوم حجم سبز ( من همون ایرانم ) و اعجاز گوگوش نیز است.

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی رها اعتمادی

 

5/5 - (2 امتیاز)
2
برچسب ها :

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  • solmaz
    4 سال پیش

    خجالت بکشین احمقا تا کی دروغ و شایعه رو به اسم حقیقت و بیوگرافی به مردم قالب میکنین؟؟ لااقل بعد این همه سال اطلاعات به روز کنین و خودتون بیشتر ازین مضحکه نکنین… اگه ایران صاحب داشت به جرم تک تک این اتهاماتی که به رها زدین باید جواب پس میدادین و میفهمیدین همه چی انقد کشکی نیس که هر داستان مزخرفی از خودت دربیاری

    • admin
      4 سال پیش

      سلام وقت بخیر , لطفا هر قسمتی که فکر میکنید نادرسته اصلاحیه ارسال بفرمایید