بیوگرافی خوزه کایخون

6 سال پیش
بیوگرافی خوزه کایخون
Rate this post

بیوگرافی خوزه کایخون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

خوزه ماریا کایخون بوئنو (به اسپانیایی: José María Callejón Bueno) بازیکن اسپانیایی ناپولی است. او ابتدا در تیم پایهٔ رئال بازی می‌کرد و به تیم بزرگسالان اسپانیول رفت.

زندگینامه خوزه کایخون

بیوگرافی خوزه کایخون

فعالیت ورزشی

بازی خوب او در این تیم باعث شد که سران باشگاه رئال مادرید برای به خدمت گرفتن او مشتاق شوند او که در تاریخ ۱۸ ژوئیهٔ ۲۰۰۸ به تیم اسپانیول رفته بود در ۲۳ مهٔ ۲۰۱۱ به رئال بازگشت و بعد از سه سال حضور با ۱۰ میلیون یورو به ناپولی پیوست.

کایخون پس از پیوستن به تیم ناپولی پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته و به عنوان دومین بازیکن برتر در تیمش در فصل ۲۰۱۴–۲۰۱۵ انتخاب شد. همچنین در سال ۲۰۱۴ از سوی نشریه معتبر کیکر در بین پنج مهاجم برتر سال قرار گرفت.

رد پیشنهاد بارسلونا و اتلتیکو

آئرلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی در مصاحبه با روزنامه Corriere dello Sport، با گفتن اینکه آنها پیشنهاد بارسلونا برای خوزه کایخون را رد کرده اند، جنجال ساز شد.
او همچنین گفت که اتلتیکو مادرید هم به دنبال بازیکن سابق رئال مادرید بوده است، اما آنها هیچ تمایلی به فروش کایخون ندارند. این باشگاه همچنین مصمم است که دیگر بازیکن سابق رئال مادرید، یعنی گونزالو هیگواین نیز فروخته نخواهد شد.

آنها می گویند که رقم فسخ قرارداد هیگواین آرژانتینی ۱۰۰ میلیون یورو است، و در صورتی که بخواهند این بازیکن را از باشگاه ایتالیایی جدا کنند، باید این مبلغ پرداخت شود.

میلان در فکر جذب کایخون

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ریو فردیناند

روسونری به جذب خوزه کایخون، وینگر اسبق رئال مادرید می اندیشد. کایخون اسپانیایی بندجدایی زودهنگامی در قراردادش دارد که برای تیم های ایتالیایی هم معتبر است. با توجه به اینکه سوسو قرار نیست از میلان جدا شود، احتمال می رود گتوزو برای افزایش رقابت در ترکیب تیمش، از سران تیم خواسته کایخون را جذب کنند.

افتخارات ورزشی

باشگاهی

رئال مادرید

La Liga: 2011–۱۲
Supercopa de España

ناپولی

Coppa Italia: 2013–۱۴
Supercoppa Italiana: 2014

شخصی

Segunda División B: Top Scorer 2007–۰۸
Coppa Italia: Top Scorer 2013–۱۴
Serie A: Top Assist Provider 2016–۱۷

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی خوزه کایخون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه