بیوگرافی مائوریتسیو ساری

6 سال پیش
بیوگرافی مائوریتسیو ساری
3/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی مائوریتسیو ساری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مائوریتسیو ساری (به ایتالیایی: Maurizio Sarri) (زاده ۱۰ ژانویهٔ ۱۹۵۹) مربی فوتبالی از ناپل، ایتالیا است.

زندگینامه مائوریتسیو ساری

بیوگرافی مائوریتسیو ساری

فعالیت ورزشی

او تاکنون در تیمهای پسکارا، آولینو، هلاس ورونا، پروجا، امپولی، ناپولی مربیگری کرده‌است.

سرمربیگری در چلسی

مائوریتزیو ساری، سرمربی ۵۹ ساله ایتالیایی که سابقه هدایت تیم های امپولی و ناپولی را در کارنامه دارد، رسما به عنوان سرمربی جدید چلسی انتخاب شد.

به گزارش وب سایت باشگاه چلسی، این تیم پس از متقاعد کردن ناپولی بر سر حل و فصل مشکلات قرارداد مائوریتزیو ساری، با این سرمربی ایتالیایی قراردادی سه ساله به امضا رساند. ساری در اولین صحبت های خود به عنوان سرمربی جدید چلسی گفت:

از آمدن به چلسی و لیگ برتر انگلیس بسیار خوشحالم. اکنون زمان هیجان انگیزی در دوران کاری من است. منتظر شروع کار و صحبت با بازیکنان در روز دوشنبه، پیش از سفر به استرالیا هستم. در تور استرالیا می توانیم بازی هایمان را آغاز کنیم و از بازیکنان شناخت پیدا می کنم. امیدوارم بتوانیم فوتبال جذابی را برای هوادارانمان به نمایش بگذاریم و برای کسب جام ها رقابت کنیم زیرا باشگاه شایسته کسب جام است.
ساری در سه فصل حضور در ناپولی توانست این تیم را به ترتیب در رده های دوم، سوم و دوم برساند.

اهدای تمام دارایی برای قهرمانی چلسی

مائوریتزیو ساری، مربی جدید چلسی از طرفداران ناپولی تشکر کرده که به او کمک بسیاری کردند، و گفته تا ابد عاشق ناپولی خواهد ماند. ساری نخستین مصاحبه‌اش را با چلسی تی‌وی انجام داد و گفت: «اول از همه، می‌خواهم از مردم ناپل تشکر کنم چون آنها از هر جهت در این سه سال به من کمک کردند. من بسیار عاشق آنها هستم و تا ابد عاشقشان خواهم بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سرخیو بوسکتس

به نظرم در ناپل خیلی خوش‌شانس بودم که بازیکنانی پیدا کردم که خیلی عالی توانستند با سبک فوتبال من بازی کنند. این بازیکنان خیلی قوی بودند، و به نظرم خوش‌شانس بودم که توانستم ایده‌هایم را به کمک آنها در زمین اجرا کنم.
به نظرم چلسی تیم خوبی است. مشکل انگلیس این است که پنج، شش تیم خیلی خوب در لیگ حضور دارند. به نظرم با یکی، دو تغییر، می‌توانم سبک فوتبال خودم را اینجا هم پیاده کنم.»

او که ژرژینیو را با خودش به چلسی آورده درباره این بازیکن می‌گوید: «او بازیکنی فیزیکی نیست و تکنیکی است اما مهم‌ترین ویژگی او این است که ذهن بسیار سریعی دارد و می‌تواند توپ را خیلی سریع به حرکت دربیاورد.»

او همچنین گفت، حاضر است به هر قیمتی که شده با چلسی قهرمان شود. از او سوال شد که پیوستن به چلسی چقدر برایش جذاب است و او گفت: «پاسخ دادن به این پرسش بسیار آسان است. پنج سال پیش، من در سری ب در ایتالیا بودم و چلسی یکی از مهم‌ترین باشگاه‌های اروپا بود. پس پاسخ به این سوال کار راحتی است. من حاضرم همه دارایی‌هایم را بدهم تا با چلسی قهرمان شوم! در لیگ برتر، مهم‌ترین مربیان اروپا یا شاید دنیا حضور دارند و برایم خیلی جذاب است که مقابل گواردیولا، پوچتینو، مورینیو، کلوپ و همه مربیان دیگر بازی کنم.»

پپ گواردیولا از او ستایش کرده و ساری می‌گوید:

«او در اصل دوست من است و شاید به دلیل همین

دوستی است که از من تعریف کرده است. به نظرم

توصیف من کار بسیار دشواری است. من می‌خواهم

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهرداد محمدی

بگویم که پیش از هر چیزی، عاشق فوتبال هستم،

عاشق این بازی هستم و بقیه چیزها هم در همین

راستا است. من می‌خواهم از فوتبال لذت ببرم. بازیکنان

باید از بازی لذت ببرند اما پیش از هر چیزی امیدوارم

که طرفداران از بازی تیم لذت ببرند.»

او درباره پیش‌فصل هم صحبت کرد:

«در این دوره باید بسیار سخت کار کنیم.

برای نخستین بازی، نتیجه خیلی مهم نیست. ما باید تلاش کنیم که بهترین عملکرد خود را داشته باشیم.»

ساری درباره علاقه‌مندی‌هایش گفت: «فوتبال برای من در درجه اول قرار دارد. من همچنین خیلی داستان خواندن را دوست دارم و برخی نویسندگان را خیلی دوست دارم. آخرین نویسنده‌ای که کتابش را خوانده‌ام و دوستش داشته‌ام بارگاس یوسا بوده است.»

افتخارات ورزشی

مربی

شخصی

Panchina d’Argento: 2013–۱۴
Panchina d’Oro: 2015–۱۶
Enzo Bearzot Award: 2017
Serie A Coach of the Year: 2016–۱۷

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مائوریتسیو ساری
3/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه