بیوگرافی ملانی آوانسیان

6 سال پیش
عکس اینستاگرام ملانی آوانسیان
4.7/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی ملانی آوانسیان همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

ملانی آوانسیان (به ارمنی: Մելանի Ավանեսյան) (زاده ۲۷ خرداد ۱۳۶۴ در تهران)، خواننده و نوازنده و دوبلور ایرانی ارمنی‌تبار است.

زندگینامه ملانی آوانسیان

بیوگرافی ملانی آوانسیان

پدر و مادرش ارمنی هستند، فارغ التحصیل کنسرواسیون موزیک ارمنستان است، یک خواهر بنام رایسا و یک برادر بنام استیو دارد، او تنها خواننده مهجبه ای است که در ایران فعالیت میکند. او به ملانی در ایران معروف است.

آغاز کار هنری

او از سال ۲۰۰۹ بعنوان خواننده فعالیت مستقل خود را شروع کرد، اما بدلیل برخی محدودیت ها در همه کارهای تصویری که منتشر کرد حضور نداشت تا مدت ها شایعه شده بود بدلیل چاقی یا پیری ملانی دوست ندارد طرفدارانش را از دست بدهد.

حاشیه ها

از ایران تا ارمنستان ملانی آوانسیان
خانوادش از مهاجران ارمنی به ایران هستند، هم پدر و هم مادر هر دو موزیسین بودند و هرسه فرزند فعالیت های آنها رو ادامه دادند، ملانی خواننده است و استیو گروه مترو ۳۳ در ایارن فعالیت میکند و خواهرش رایسا هم آموزشگاه خوانندگی دارد و در ارمنستان نیز چندین کنسرت برگزار کرده است.

خانواده ملانی آوانسیان
او یک برادر به نام استیو و یک خواهر به نام رایسا دارد که آن‌ها نیز در حرفه موسیقی فعالیت می‌کنند. رایسا در ارمنستان ساکن است و یک آموزشگاه خوانندگی دارد و در همان‌جا شهرت یافته‌است. رایسا یکی از شرکت‌کنندگان فصل چهارم مسابقات های_سوپراستار بود.

از هنرستان تا دانشگاه ملانی آوانسیان
ملانی از سن ۱۱ سالگی با تشویق خانواده به هنرستان موسیقی وارد شد و مشغول یادگیری در ساز تخصصی ویولونسل شد، بعد از اخذ دیپلم در سال ۲۰۰۸ برای ادامه تحصیل به ارمنستان رفت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کریستینا آگیلرا

پر انرژی و مثبت بودن ملانی آوانسیان
یکی از خصوصیات بارز ملانی پر انرژی و مثبت بودن است، می گوید دوست دارم شاد باشم و این انرژی خوب را به همه منتقل کنم و اصلا به چیزهای بد فکر هم نمیکنم.

دوبله و تئاتر ملانی آوانسیان
می گوید بیشتر تئاتر را بخاطر ملموس بودن و زنده بودنش دوست دارد، سابقه کار دوبله نیز دارد، در دوبله انیمیشن زوتوبیا دوبله چند آهنگ آنرا برعهده داشته است.

سو استفاده از نام ملانی
مدتی پیش چندین تیزر تبلیغاتی با عنوان پارتی زنانه با حضور دی جی ملانی ! منتشر شد که خود وی می گوید صرفا از اسم او سو استفاده کردن و در همچین محفل هایی حضور ندارد.

فعالیت اصلی ملانی آوانسیان
فعالیت اصلی ملانی در ساز ویولنسل است، اما او از سال ۱۳۸۸ کار خود را به عنوان خواننده همراه با نوازندگی آغاز کرد که به علت محدودیت‌ها در ایران، در نماهنگهای منتشر شده حضور نداشت و مهمترین نماهنگ وی «عاشق‌تر میشم» نام داشت که در استودیوی تلویزیون گرجستان اجرا شد.

همکاری ملانی آوانسیان
وی تاکنون با خواننده‌هایی از جمله آرمین ۲ای‌اف‌ام، ساسی مانکن و بنیامین بهادری نیز همکاری داشته‌است.

جلوگیری حضور در کنسرت ملانی آوانسیان
در شب یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ به مناسبت عید میلاد مسیح، بنیامین بهادری کنسرتی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی ترتب داد که قرار بود در آن ملانی به عنوان نوازنده ویولنسل و برادرش استیو به عنوان نوازنده درامز در کنار بنیامین این کنسرت را اجرا کنند، که با وجود هماهنگی‌های انجام شده نیز با مطرح کردن بحث ممانعت از حضور نوازنده زن بر روی صحنه، از حضور ملانی در صحنه اجرا جلوگیری شد. در این زمان به سفارش سلیم احمدی (مدیر برنامه‌های بنیامین بهادری)، صندلی خالی و ساز ملانی به صورت نمادین روی صحنه قرار گرفت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پریسا مقتدی

فعالیت های هنری ملانی آوانسیان

آهنگ‌های آلبوم:
بگو بیاد
آسمونی
بارون
چرا من!؟
کریسمس
عاشق‌تر میشم
هیپنوتیزم
من نمیبخشمت
برقصیم
مگه نمی گفتی!؟
حال من خوبه
زوتوپیا
تو همونی
تا دنیا دنیاست
برگرد (با همراهی رایسا)
دروغه

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی ملانی آوانسیان
4.7/5 - (4 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • رهام
    3 سال پیش

    خیلی دوستش دارم ❤❤❤❤