بیوگرافی آندره شورله

6 سال پیش
بیوگرافی آندره شورله
Rate this post

بیوگرافی آندره شورله به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آندره هورست شوُرله (آلمانی: André Horst Schürrle؛ زادهٔ ۶ نوامبر ۱۹۹۰) بازیکن فوتبال اهل آلمان است که در پست وینگر بازی می‌کند.

زندگینامه آندره شورله

بیوگرافی آندره شورله

فعالیت ورزشی

وی فوتبال حرفه‌ای را با تیم ماینس ۰۵ در سال ۲۰۰۹ آغاز کرد، در سال ۲۰۱۱ به تیم بایر لورکوزن پیوست و در ژوئن ۲۰۱۳ با قراردادی به مبلغ ۲۲ میلیون یورو (۱۸ میلیون پوند) به چلسی پیوست. سرانجام پس ازانجام ۴۴ بازی و ۱۱ گل برای چلسی در ژانویه ۲۰۱۵ با امضای قراردادی چهار سال و نیمه راهی وولفسبورگ آلمان شد.

پیوستن به فولام

شورله طی انتقالی دو ساله و قرضی به این باشگاه پیوسته و پیراهن شماره ۱۴ را بر تن خواهد کرد. وی پس از امضای قراردادش با فولام اظهار داشت:

از این انتقال بسیار خوشحالم و نمی توانم برای شروع کارم صبر کنم. فولام اولین باشگاهی بود که به خرید من ابراز علاقه کرد و این یکی از دلایل حضورم در اینجاست. عاشق سبک بازی ای با مالکیت توپ بالا و هجومی هستم و به نظرم سبک بازی فولام برایم عالی است. باید برای کسب جایگاهم بجنگم و کیفیتم را نشان دهم تا بتوانم برای تیم مفید واقع شوم.
گفتنی است آندره شورله در سال ۲۰۱۵ به همراه چلسی قهرمان لیگ برتر انگلیس شده بود و پس از یک فصل و نیم حضور در این باشگاه به وولفسبورگ پیوست. او یک سال پس از پیوستن به وولفسبورگ راهی دورتموند شد و اکنون دوباره به لیگ برتر بازگشته است. وی همچنین سابقه کسب عنوان قهرمانی جهان به همراه تیم ملی آلمان را در جام جهانی ۲۰۱۴ دارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مایکل فلپس

منابع انگلیسی در خصوص وجود بند خرید اجباری یا حق خرید اختیاری شورله برای فولام، اطلاعاتی منتشر نکرده اند.

افتخارات ورزشی

باشگاهی

چلسی
لیگ برتر فوتبال انگلستان: ۱۵–۲۰۱۴

وولفسبورگ
جام حذفی فوتبال آلمان: ۱۵–۲۰۱۴
سوپر جام فوتبال آلمان: ۲۰۱۵

بروسیا دورتموند
جام حذفی فوتبال آلمان: ۱۷–۲۰۱۶

ملی
آلمان
جام جهانی فوتبال: ۲۰۱۴

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آندره شورله
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه