بیوگرافی مکس مایر

6 سال پیش
بیوگرافی مکس مایر
Rate this post

بیوگرافی مکس مایر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مکسیمیلیان «مکس» مایر (آلمانی: Maximilian “Max” Meyer؛ زادهٔ ۱۸ سپتامبر ۱۹۹۵) بازیکن فوتبال اهل آلمان است. وی در باشگاه کریستال پالاس بازی میکند. پست اصلی او هافبک هجومی است و میتواند در پست مهاجم نیز بازی کند. وی در ۲ آگوست ۲۰۱۸ به صورت بازیکن آزاد از شالکه راهی کریستال پالاس شد.

زندگینامه مکس مایر

بیوگرافی مکس مایر

فعالیت ورزشی

آغاز حرفه و شالکه ۰۴
مایر کار خود را در باشگاه شهر خودش ( اوبرهاوزن ) شروع کرد. وی در سال ۲۰۰۴ با انتقالی رایگان به باشگاه MSV Duisburg رفت. در سال ۲۰۰۹، او به تیم جوانان شالکه ۰۴ منتقل شد. با تیم شالکه زیر ۱۹ سال ، او در مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آلمان در مقابل بایرن مونیخ با پیروزی ۲-۱ در فینال برنده شدند. در فصل ۲۰۱۱-۱۲، مایر ۱۵ بازی برای تیم زیر۱۹ ساله های شالکه انجام داد و ۱۱ گل به ثمر رساند. این باعث شد که او دومین گلزن باشگاه، پس از تامو سختتر باشد. به لطف عملکرد مایر، هورست هلت، مدیر کل باشگاه شالکه ۰۴، با او تا سال ۲۰۱۵ قراردادی حرفه ای امضا کرد

فصل ۱۳-۲۰۱۲
پس از انتقال لوویس هولتبی به تاتنهام هاستپر و مصدومیت چندین بازیکن اصلی شالکه ، مایر فرصت بودن در ترکیب ثابت شالکه در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا را پیدا کرد. وی در ۹ فوریه ۲۰۱۳ در بازی مقابل بایرن مونیخ ، با عملکرد درخشانش بازی باخته را مساوی کرد.

فصل ۱۴-۲۰۱۳
در فصل ۱۴-۲۰۱۳ مایر شماره پیراهن ۷ را برتن میکرد ، این شماره اخرین بار توسط رائول پوشیده شده بود . اولین بازی این فصل خود را مقابل تیم ولفسبورگ انجام داد . مایر اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را مقابل باشگاه یونانی « PAOK » انجام داد و در آن بازی تعویض شد. وی اولین گل خود برای شالکه را در جام حذفی به ثمر رساند. پس از بازی قابل توجه اش مقابل چلسی ، یکی از اهداف نقل و انتقالات چلسی در آن فصل شد که چلسی حاضر به پرداخت ۱۵ میلیون دلار برای این انتقال بود .

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رینالدو کروزادو

در ۳۰ نوامبر ۲۰۱۳ مایر قرارداد خود را تا ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ تمدید کرد.

فصل ۱۵-۲۰۱۴
شالکه در این فصل در اخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که به پیروزی نیاز داشت. مایر زننده آن گل بود که در یک هشتم نهایی شالکه در برابر رئال مادرید قرار گرفت. جایی که شالکه در ورزشگاه خانگی خود رئال را ۲ بر ۰ شکست داد و در بازی برگشت با نتیجه ۳-۴ از این تورنومنت حذف شدند.

حرفه بین‌المللی
تیم جوانان
مایر در ترکیب تیم زیر ۱۷ ساله های آلمان در مسابقات قهرمانی اروپا زیر ۱۷ سال حضور داشت. او برای رسیدن آلمان به فینال ۳ گل زد. با این حال مایر بهترین بازیکن و بهترین گلزن مسابقات بود. مایر سال ۲۰۱۲ برنده مدال فریتز والتر زیر ۱۷ سال شد.

وی اولین گل ملی خود برای تیم زیر ۱۹ ساله های آلمان را در یک بازی دوستانه برابر هلند به ثمر رساند.

تیم اصلی آلمان
مایر در لیست بازیکنان زیر ۳۰ سال المان برای جام جهانی ۲۰۱۴ حضور داشت.در ۱۳ ماه مه ۲۰۱۴، او نخستین بازی خود را در برابر لهستان انجام داد.در ۳۱ اکتبر ۲۰۱۶، مایر گل اول خود را برای آلمان در یک پیروزی ۲-۰ مقابل فنلاند در استادیوم بورسیا پارک شهر مونشن گلادباخ گلزنی کرد. آن شب ، شب خداحافظی کاپیتان تیم ملی آلمان، باستیان شوایناشتایگر بود.

تیم المپیک ریو ۲۰۱۶
مکس در کنار هم تیمی و دوست صمیمی اش لئون گورتزکا در تیم ملی المان برای بازی های المپیک ریو انتخاب شد. پس از آنکه گورتزکا از ناحیه شانه مصدوم شد، مایر کاپیتان تیم شد. در فینال مقابل برزیل گل تساوی المان را زد تا در ضربات پنالتی تکلیف قهرمان مشخص شود، المان در مجموع ۴-۵ مغلوب برزیل شد و مایر و هم تیمی هایش به مدال نقره دست یافتند، در این رقابت ها مایر ۴ گل و ۳ پاس گل داد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمدرضا اخباری

جام ملت های زیر ۲۱ سال اروپا ۲۰۱۷
مایر در این رقابت ها برای المان در لهستان بسیار خوش درخشید و در تیم منتخب تورنومنت قرار گرفت. وی توانست قهرمان این رقابت به همراه هم تیمی هایش شود.

افتخارات ورزشی

ملی

جوانان آلمان

UEFA European Under-21 Championship: 2017
UEFA European Under-17 Championship Runner-up: 2012
Summer Olympic Games: Silver Medal, 2016

شخصی

UEFA European Under-17 Football Championship Golden Player: 2012
UEFA European Under-17 Football Championship Top Goalscorer: 2012
UEFA European Under-17 Football Championship Team of the Tournament: 2012
Fritz Walter Medal: U17 Silver Medal 2012
Fritz Walter Medal: U19 Silver Medal 2014
UEFA European Under-21 Championship Team of the Tournament: 2017

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مکس مایر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه