بیوگرافی نریمان

6 سال پیش
عکس اینستاگرام نریمان در حال اجرا
4.5/5 - (21 امتیاز)

بیوگرافی نریمان همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

نریمان متولد ۵ آبان سال ۱۳۵۶ خواننده ایرانی است.

زندگینامه نریمان

بیوگرافی نریمان

زمانی که در دانشگاه مشغول به تحصیل در رشته کامپیوتر بود، خارج از دانشگاه با گذارندن دوره‌های سلفژ تصمیم به خواندن گرفت.

آغاز کار هنری

نریمان فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۳ با نوازندگی کیبورد آغاز کرد و تا چند سال متوالی فقط به نوازندگی با گروههای مختلف می پرداخت.

حاشیه ها

شروع ساخت آلبوم نریمان
زمانیکه در دانشگاه مشغول به تحصیل در رشته کامپیوتر بود خارج از دانشگاه با گذارندن دورهای سلفژ تصمیم به خواندن گرفت , اولین شروع برای آلبوم به سال ۱۳۷۷ بر می گردد , زمانیکه با عده ای از دوستان خود گروهی را تشکیل دادند و به جمع آوری آلبوم به سبک راک پرداختند که البته این آلبوم هرگز به بازار ارائه نشد.

آشنایی با پیام شمس نریمان
تا اینکه سال ۱۳۸۲ با آشنا شدن نریمان با پیام شمس استارت آلبومی زده شد که در سال ۱۳۸۶ با نام ” تابستان ۸۶″ به بازار ارائه گردید.

نظرسنجی نریمان
با ارائه این آلبوم نریمان در عید سال ۱۳۸۷ در نظر سنجی های مطبوعات به عنوان پدیده سال ۱۳۸۶ شناخته شد , آلبوم وی با ساخت ویدئو های متفاوتی همچون ( عروسی , تک و تنها , آدمکها و …. ) توانست به فروش فوق العاده دست یابد , همچنین بعد از ارائه آلبوم , اجراهای موفق و توانایی وی در اجرای زنده در شهرهای همچون تهران , شیراز , کیش , بجنورد و ….. توانست به موفقیت روزافزون وی کمک بیشتری کند.

بیوگرافی اشتباه نریمان
تنها نکته ناراحت کننده برای وی پس از ارائه آلبوم چاپ مطالب و اخبار و بیوگرافی اشتباه در مطبوعات بود و این عامل باعث شد تا او از مصاحبه با شمار بسیاری از مطبوعات به جزء برخی از آنان خودداری کند. وی در حال حاضر مشغول جمع آوری آلبوم جدیدی است که مراحل پایانی خود را طی می کند و به زودی به بازار ارائه می گردد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نگار مقدم

تعهد نریمان
نریمان خواننده ایرانی تعهد داد و مجاز شد یک خواننده قدیمی پاپ که در هفت سال گذشته بنا به دلایل مختلف نمی توانست در عرصه موسیقی مجاز کشور فعالیت نماید، پس از ارائه برخی توضیحات و ارائه تعهدات کتبی، بار دیگر مجوز فعالیت های رسمی اش را در بازار موسیقی کشور فعالیت گرفت.«نریمان» که در سالهای دور شاهد پخش ویدئو ها و کلیپ هایی از او در شبکه های ماهواره ای بودیم و در سالهای گذشته نیز آثار و قطعات پرطرفدار زیادی را در بازار داخلی و رسمی منتشر کرده بود. پس از ارائه برخی توضیحات توانست مجوز فعالیت های رسمی خود را بار دیگر بگیرد و به زودی شاهد فعالیت های مجاز این خواننده در عرصه کنسرت و آلبوم های مجاز داخلی خواهیم بود.

گفته های نریمان
«نریمان» که در اواسط دهه هشتاد و با انتشار برخی قطعات پرطرفدارش توانسته بود دوستداران زیادی را به سمت آثارش بکشاند، ضمن اعلام این خبر گفت: «خوشبختانه دوستان مسئول نهایت همکاری را با من انجام دادند و من هم نهایت سهی ام را خواهم کرد که جواب اعتمادشان را به درستی بدهم و از این پس در چهارچوب قوانین کشورم فعالیت های خود را پیش ببرم.»وی افزود: «برنامه ریزی زیادی برای انسال دارم و به مرور آنها را عملی خواهم کرد و امیدوارم بتوانم بار دیگر آثاری را تولید کنم که مورد توجه دوستداران موسیقی پاپ قرار بگیرد.»

بیماری نریمان
این خواننده در سال گذشته به دلیل یک عارضه داخلی، زیر تیغ جراحی نیز رفت و پس از طی مراحل پزشکی هم اکنون توانسته سلامتی خود را به دست بیاورد.این خواننده دو آلبوم مجاز را نیز در بازار موسیقی کشور منتشر کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمدرضا لطفی

فعالیت های هنری نریمان

آلبوم ها:
حیف من
سلام
تابستان ۸۶

تک آهنگ ها:
کودرلو
می دونم با حضور پویا و هک
ایرونی
بوم بوم با حضور دانوب
یه دل میگه برو یه دل میگه نرو
غریبه
نازنین با حضور کامیار (کلاب میکس)
ناز نکن و عسل (دی جی بلوتکس)
تفاهم
بهترین های نریمان (ریمیکس آیدین بهزادی)
دنیام
وقتی تو نیستی
بی میلی
هرکی میخوای باش
خدای آسمونها
نازنین
عاشق میشم
خوبه که خوبی
با تو
نبض
تقاص
راه غلط
نمیگذرم ازت
جان جان

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی نریمان
4.5/5 - (21 امتیاز)
2
برچسب ها :

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  • مرتض پاشاييي
    5 سال پیش

    عاشقتم نريمان جان خوشحالم که ميتوني به ايران کنسرت بزاري
    عششششششقي نفسسسسسس

  • نريمان بند
    4 سال پیش

    خداروشکر که سلامتي تونريمان جان بدست اوردي
    خيلي خوشحالم