بیوگرافی یوهانس گایز

6 سال پیش
بیوگرافی یوهانس گایز
Rate this post

بیوگرافی یوهانس گایز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

یوهانس گایز (آلمانی: Johannes Geis؛ زادهٔ ۱۷ اوت ۱۹۹۳) بازیکن فوتبال اهل آلمان است که اکنون در پست هافبک دفاعی برای باشگاه فوتبال سویا بازی می‌کند.

زندگینامه یوهانس گایز

بیوگرافی یوهانس گایز

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به گروتر فورث، ماینتس ۰۵، شالکه ۰۴ و سویا اشاره کرد.

بازی در شالکه

باشگاه شالکه به صورت رسمی جذب یوهانس گایز را اعلام کرد. هافبک باشگاه ماینتس و تیم زیر ۲۱ ساله های آلمان قراردادی ۴ ساله با شالکه امضا کرده است. گفته می شود شالکه برای این انتقال ۱۰ میلیون یورو هزینه کرده است و سالانه حدود ۳ میلیون یورو دستمزد به این بازیکن پرداخت خواهد کرد.

هورست هلت مدیر فنی شالکه پس از اعلام رسمی جذب گایز گفت: “ما خوشحالیم که یکی از پرطرفدارترین هافبک باشگاه ما را برای ادامه فعالیت انتخاب کرد. دید بسیار خوب و پاس های دقیق او را تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان بوندس لیگا در این پست کرده است. اینکه او در سنین جوانی توانست بازوبند کاپیتانی ماینتس را هم بر بازو بنند نشان از مسئولیت پذیر بودن او دارد.”

گایز هم راجب به پیوستن به شالکه گفت: “شالکه با استادیوم و هوادارانش من را مجذوب خود کرد. بازی کردن در فلتینس آرنا فوق العاده ست. همچنین هورست هلت و آندره برایتن رایتر من را متقاعد کرند که به این باشگاه بپیوندم. شالکه می تواند در پیشرفت من تاثیر گذار باشد.”

بازی در سویا

باشگاه سویا رسما اعلام کرد که با شالکه بر سر انتقال

مطلب مرتبط:  بيوگرافي فرزاد آشوبي

یوهانس گایز هافبک آلمانی و ۲۴ ساله به توافق رسیده

است. بدین ترتیب گایز فصل ۲۰۱۷/۱۸ را به صورت قرضی

در سانچز پیسخوان توپ خواهد زد. سویا البته بند خرید

دائم در پایان فصل نیز در قرارداد نهمین خرید تابستانی‌اش

گنجانده است.

به گزارش سایت رسمی سویا ، گایز ۲۴ ساله در طول چهار فصل حضور در بوندس لیگا در تیم‌های ماینتس و شالکه ۱۲۱ بار به میدان رفت. او در شالکه ۶۱ بازی کرد و در دو فصل اخیر ۵ گل زد و ۸ پاس گل نیز داد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی یوهانس گایز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه