بیوگرافی نالدو

6 سال پیش
بیوگرافی نالدو
Rate this post

بیوگرافی نالدو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

نالدو (به پرتغالی: Edinaldo Gomes Pereira) مدافع اهل برزیل است که در شهر سانتو آندره، ایالت سائوپائولو و در تاریخ ۲۸ اوت ۱۹۸۸ به دنیا آمده‌است.

زندگینامه نالدو

بیوگرافی نالدو

فعالیت ورزشی

نالدو در تیم‌های فوتبال União São João سابقهٔ حضور دارد.

پیوستن به شالکه

نالدو، مدافع برزیلی باشگاه وولفسبورگ با این تیم قرارداد امضا کرده است.

نالدوی ۳۳ ساله در حالی اولین خرید شالکه لقب می گیرد که به دلیل اتمام قرارداد با وولفسبورگ، آزاد محسوب می شد. وی از سال ۲۰۰۵ در بوندسلیگا توپ می زند و طی سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶، در ۱۲۴ بازی برای گرگ ها به میدان رفته است.

باسابقه ترین برزیلی بوندس لیگا

مدافع برزیلی شالکه با حضور در بازی تیمش مقابل هانوفر با ۳۶۶ بازی در کنار زی روبرتو به باسابقه‌ترین بازیکن برزیلی تاریخ بوندس لیگا تبدیل شد.

دعوت به تیم ملی در ۳۵ سالگی

نالدوی ۳۵ ساله ۴ بازی ملی دارد که آخرین آنها به ۱۰ سال قبل مقابل الجزایر برمی‌گردد، ولی در این فصل از باثبات‌ترین بازیکنان شالکه بوده و با ۵ گل زده بهترین مدافع گلزن این فصل بوندس‌لیگا محسوب می‌شود.

تیته درباره این مدافع گفت: «نالدو یکی از بازیکنانی است که زیر نظر داریم. مدافعانی میانی تیم ما هنوز انتخاب نشده‌اند. هر بازیکنی که در سطح بالا بازی کند شانس دعوت شدن دارد.»

نخستین فرصتی که تیته می‌تواند نالدو را در تیمش محک بزند بازی دوستانه ماه مارس مقابل آلمان است. هر کدام از مدافعان میانی برزیل شامل تیاگو سیلوا، مارکینیوس (هر دو از پاری سن ژرمن)، میراندا (اینتر) و نالدو که برای این بازی دعوت شوند، می‌توانند امیدوار باشند که در فهرست نهایی هم حاضر خواهند بود. نالدو در جریان پیروزی ۲ بر صفر شالکه مقابل اشتوتگارت رکورد بیشترین بازی بوندس‌لیگا برای بازیکنان برزیلی که در اختیار زه‌روبرتو بود را شکست. او ۳۳۷ بازی در لیگ آلمان دارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی عادل شیحی

افتخارات ورزشی

باشگاهی

وردبرمن

DFB-Ligapokal: 2006
DFB-Pokal: 2008–۰۹; runner-up 2009–۱۰
DFL-Supercup: 2009 (unofficial)
UEFA Cup: runner-up 2008–۰۹

ولفسبورگ

DFB-Pokal: 2014–۱۵
DFL-Supercup: 2015

ملی

برزیل

Copa América: 2007

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نالدو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه