بیوگرافی محسن قهرمانی

6 سال پیش
بیوگرافی محسن قهرمانی
Rate this post

بیوگرافی محسن قهرمانی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

محسن قهرمانی (زاده ۹ تیر ۱۳۵۳ در مشهد) داور فوتبال است. وی در سال ۱۳۶۸ داوری را شروع کرده و از سال ۱۳۷۹ قضاوت در لیگ برتر فوتبال ایران را آغاز کرد.

 
زندگینامه محسن قهرمانی

بیوگرافی محسن قهرمانی

فعالیت ورزشی

محرومیت
پس از مسائل پیش آمده در بازی پرسپولیس و سپاهان در تاریخ ۲۹ شهریور ۱۳۹۲ و قضاوت اشتباه وی در این بازی محسن قهرمانی از سوی ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال به صورت موقت از داوری تعلیق و در تاریخ ۲۲ دی ۱۳۹۲ پس از ارجاع پرونده به کمیته انضباطی وی به دلیل رفتار غیر ورزشی و دون شان حرفه‌ای و ایجاد روابط غیرقانونی با برخی افراد ۸ ماه از قضاوت محروم و مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی شد.

خداحافظی
وی در تاریخ ۲۲ آذر ۹۴ پس از پایان دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران که قضاوت آن را به عهده داشت، برای همیشه از داوری خداحافظی کرد.

بخش هایی از مصاحبه اخیر در مورد قضاوت اشتباه بازی استقلال

داور بازنشسته و یکی از ناظران حال حاضر داوری در فوتبال ایران در ادامه و با اشاره به اتفاقاتی که بعد از برنامه فرمول۱ و انتشار حرف هایش درباره بازی استقلال و راه آهن و برخی اشتباهات دیگرش در قضاوت ، افتاد هم گفت:« بعد از این برنامه بابدترین نوع فحاشی از طرف کسانی که خودشان را استقلالی معرفی می کردند مواجه شدم، من می دانستم که این اتفاق می افتد، همان دیشب تمام صفحاتم را بستم ، اشکالی ندارد دختر و پسرم دیدند که چه چیزهایی به من و خانواده ام گفتند اما اشکالی ندارد، من فقط امیدوارم که کمیته انضباطی بالاخره یک روز به خودش بیاید و متوجه شود توبیخ کتبی و درج در پرونده یا بیست میلیون تومان جریمه چیزی نیست که بتواند فضای ورزشگاه ها را از نظر فرهنگی درست کند و برای داوران امنیت جانی و روانی بیاورد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اشکان خورشیدی

اشکالی ندارد آخرش می خواهند به نظارت ندهند، من کسی نیستم

که به خاطر دویست و خرده ای هزارتومانی که برای نظارت می دهند

چشمم را روی واقعیت ببندم و شاهد این باشم که داوران جوان این

مملکت در ورزشگاه ها با بدترین و ناجوانمردانه ترین رفتارها مواجه

می شوند. همین جا بگویم مخلص تماشاچیان خوب و اصیل استقلال

و پرسپولیس و همه تیم ها هستم، این را برای تعدادی گفتم که

همه می دانند که در ورزشگاه ها کارشان فحاشی است.»

 

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی محسن قهرمانی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه