بیوگرافی محمود خوردبین

6 سال پیش
بیوگرافی محمود خوردبین
2/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی محمود خوردبین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

محمود خوردبین (زادۀ ۲ مهر ۱۳۲۷ در تهران) بازیکن فوتبال بازنشسته اهل ایران است. وی سال‌ها سرپرست باشگاه پرسپولیس بود اما در سال ۱۳۹۰ پس از حرکت غیر ورزشی محمد نصرتی و شیث رضایی از کار برکنار شد؛ اما پس از گذشت چند روز ازنو به پرسپولیس بازگشت.

زندگینامه محمود خوردبین

بیوگرافی محمود خوردبین

فعالیت ورزشی

خوردبین کارمند بازنشسته بانک کشاورزی و همچنین مدیرعامل تیم نوین کشاورز (وابسته به بانک کشاورزی) است که در لیگ برتر والیبال ایران حضور دارد.

انتقال به پیکان
وی در سال ۱۳۵۰ به پیکان به طور قرضی پیوست و چون پیکان و پرسپولیس آن سال یک تیم واحد داشتن این بازیکن جزو تعداد انگشت شماری از بازیکنانی هست که فقط در یک تیم حضور داشتند

قهرمانی آسیا
او عنوان یار کمکی برای تاج در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کرد و همراه با این تیم قهرمان آسیا شد خوردبین دو سال قبل نیز به همراه پرسپولیس در آسیا حضور داشت ولی نتوانست با این تیم از مرحله گروهی صعود کند.

پرسپولیس
او در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۵۳ در دیدار دوستانه پرسپولیس و آبردین که با برتری دو بر صفر پرسپولیس به پایان رسید، یک گل به ثمر رساند.

حاشیه ها

فعالیت سیاسی
او در انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال ۱۳۸۸ از میرحسین موسوی حمایت کرد.

ماجرای برکناری از سرپرستی پرسپولیس

محمود خوردبین در حالی از سرپرستی پرسپولیس برکنار شد که

خودش هم از این قضیه با خبر نبود چه برسد به بازیکنان این تیم

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهدی واعظی

که امروز (شنبه) با شنیدن این خبر شوکه شدند. با این حال این

اتفاق چندان هم نمی‌توانست غیر منتظره باشد چرا که قضیه تغییر

سرپرستی پرسپولیس از چند ماه پیش کلید خورده بود. در اردوی

پرسپولیس دو شب قبل از بازی این تیم با الاهلی در دبی در لیگ

قهرمانان آسیا اتفاقاتی رخ داد و ترک هتل توسط ۴ بازیکن به همراه یک بازیگر سینما از محل اقامت سرخپوشان اتفاقات حاشیه‌ای زیادی برای این تیم رقم زد.

در همان مقطع اشاره کردیم که ممکن است این اتفاق در پرسپولیس قربانی بگیرد از این جهت که حراست وزارت ورزش وارد ماجرا شده است. به نظر می‌آید تغییرات صورت گرفته در پست سرپرستی تیم پرسپولیس نمی‌تواند چندان با موضوع اشاره شده بی‌ربط باشد. به هر حال در حواشی رخ داده در دبی محمود خوردبین به عنوان سرپرست مقصر بود و حالا شاید او قربانی شیطنت ۴ بازیکن پرسپولیس شده باشد. مهدی طارمی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و گادوین منشا نفراتی بودند که دو شب قبل از بازی پرسپولیس با الاهلی اردوی تیم‌شان را ترک کرده و نیمه شب برگشتند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی محمود خوردبین
2/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه