بیوگرافی ایمون زاید

6 سال پیش
بیوگرافی ایمون زاید
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی ایمون زاید به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ایمون زاید (به انگلیسی: Éamon Zayed) (زاده ۴ اکتبر ۱۹۸۳ – دوبلین) بازیکن فوتبال اهل ایرلند و لیبی است.

زندگینامه ایمون زاید

بیوگرافی ایمون زاید

فعالیت ورزشی

زاید از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۱ میلادی سابقه بازی در لیگ‌های فوتبال ایرلند، نروژ و انگلستان و پس از آن سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس تهران و آلومینیوم هرمزگان را دارد.

وی در فصل ۲۰۱۱ در لیگ برتر فوتبال ایرلند با ۲۳ گل زده آقای گل این لیگ شده بود.

پرسپولیس
وی در نیم فصل دوم سال ۱۳۹۰ با قراردادی به ارزش ۸۵ هزار پوند به تیم پرسپولیس پیوست. او در دومین مسابقهٔ پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در برابر الشباب امارات (که در ۲ فروردین ۱۳۹۱ برگزار شد) توانست ۳ گل از ۶ گل پرسپولیس را به ثمر برساند. زاید در آذر ماه ۱۳۹۱، ظاهراً به دلیل نیمکت‌نشین بودن و پس از حدود یک ماه غیبت در تمرینات پرسپولیس، از این تیم جدا شد.

همچنین وی در بازی با تیم راه‌آهن شهرری در هفته سی و پنجم یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران توانست سه گل به ثمر برساند و تعداد هتریک‌هایش را به عدد ۳ برساند.

داربی ۷۴
ایمن زاید در شهرآورد هفتاد و چهارم تهران دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران با زدن سه گل موجب پیروزی تیم پرسپولیس شد؛ این در حالی بود که وی به عنوان بازیکن جانشین در نیمهٔ دوم و در دقیقه ۸۰ به زمین آمده بود و پرسپولیس ده نفره بود . وی بهترین بازیکن این دیدار نیز معرفی شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رضا آذری

آلومینیوم هرمزگان
در ۲۲ دی ۱۳۹۱، زاید به تیم آلومینیوم هرمزگان پیوست و در اولین بازی خود برای این تیم در برابر تیم سایپا در ۲۰ ثانیه پس از ورود به زمین موفق به گلزنی شد.

پیوستن به لیگ آمریکا

این مهاجم ۳۲ ساله دو ملیتی بعد از تمام تلاش هایی که برای بازگشت به فوتبال کشورمان و پرسپولیس انجام داد وقتی دید باشگاه قدمی برای جذب او برنمی دارد ترجیح داد سایر پیشنهاداتش را بررسی کند که در نهایت یکی ، دو روز قبل قراردادی دو ساله با باشگاه ایندی الون آمریکا در ایالت ایندیاناپلیس امضا کرد و به صورت رسمی به جمع شاگردان تیم هانکینسون پیوست تا فوتبالش را در لیگ دسته دوم آمریکا موسوم به ان ای اس ادامه بدهد.

باشگاه ایندی الون در فصل گذشته رقابت های دسته دوم آمریکا

که با حضور ۱۲ تیم برگزار می شود به مقام نهم رسید و حالا تیم

هانکینسون امیدوار است با جذب ایمون زاید بتواند مشکلات گلزنی

اش را به حداقل رسانده و نتایج بهتری در این فصل از رقابت ها کسب کند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ایمون زاید
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه