بیوگرافی آرتور ملو

6 سال پیش
بیوگرافی آرتور ملو
Rate this post

بیوگرافی آرتور ملو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آرتور هنریکه راموس د اولیویرا ملو (پرتغالی: Arthur Henrique Ramos de Oliveira Melo؛ زادهٔ ۱۲ اوت ۱۹۹۶) بازیکن فوتبال اهل برزیل است.

زندگینامه آرتور ملو

بیوگرافی آرتور ملو

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به گرمیو و بارسلونا اشاره کرد. سبک بازی او به ژاوی شباهت دارد.

پیوستن به بارسلونا

آرتور ملو هافبک برزیلی و جوان باشگاه گرمیو که چند ماه قبل با باشگاه بارسلونا توافق کرده بود در نهایت دیشب با قراردادی رسمی به این باشگاه ملحق شد.

آرتور با قراردادی ۶ ساله با بند آزادسازی ۴۰۰ میلیون یورو به بارسلونا ملحق شد تا به عنوان یک هافبک بازیساز به میدان برود و با خروج پائولینیو سهمیه مورد نیاز غیر اروپایی نیز برای حضور آرتور ملو فراهم شد.

بارسلونا مطابق بند خرید تابستانی در توافق ماه مارچ آرتور را با افزایش ۱ میلیون یورویی به ارزش ۳۱ میلیون یورو ثابت به اضافه ۹ میلیون یورو پاداش به خدمت گرفت.

مراسم معارفه این هافبک برزیلی در پایان این هفته برگزار شده تا او رسما به عضویت بارسلونا در بیاید.

نظر دکو درباره ملو

دکو که خودش زمانی ستاره خط میانی بارسلونا بود، از تصمیم درست باشگاه در جذب آرتور ملو می‌گوید.

دکو، ستاره سابق پرتغالی بارسلونا به تمجید از کیفیت خرید جدید این تیم آرتور ملو پرداخت.

بارسلونا پس از ماه‌ها زیر نظر داشتن عملکرد ملو، نهایتا با پرداخت ۳۱ میلیون یورو به گرمیو، آرتور ملوی ۲۱ ساله و برزیلی را جذب کرد تا او را نه از ژانویه که از ابتدای فصل در اختیار داشته باشد. ملو یکی از ستاره‌های لیگ برزیل بود که انتظار می‌رود به زودی جایش در تیم ملی این کشور را نیز باز کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی والتری بوتاس

به گزارش mundodeportivo، دکو در رابطه با سبک بازی آرتور ملو می‌گوید:

معتقدم بارسا با جذب آرتور، خرید فوق العاده‌ای انجام داد. بازیکنی که کلاس لازم برای بازی در نیوکمپ را دارد. بازی‌های زیادی از او در ترکیب گرمیو را دیده‌ام و می‌توانم بگویم که ملو کیفیت فوق العاده‌ای دارد. چیزی که برای بازیکن بارسلونا اهمیت ویژه‌ای دارد. بازی کردن در بارسا آسان نیست و از همه مهم‌تر این است که ابزاری داشته باشید که بتوانید در تیمی با مالکیت توپ بالا از آن استفاده کنید. وقتی توپ را داشتید، حالا باید سعی کنید با بهره بردن از آن تفاوت را رقم بزنید. من معتقدم آرتور کلاس لازم برای انجام این کار در بارسلونا را دارد. چیزی که البته هر بازیکنی آن را ندارد.

هواداران از تماشای بازی آرتور لذت خواهند برد چون او بازیکنی است که ۱۰۰٪ DNA بارسا را در خود دارد. اول از همه او بازیکنی است که دوست دارد توپ را داشته باشد که این در بارسا ارزشمند است. از این گذشته او توپ را فقط به خاطر رفع مسئولیت از خود دور نمی‌کند و واقعا می‌داند با آن چه کند. علی رغم سن پایینش – ۲۱ – بر عهده گرفتن بازیسازی تیم برای او سنگین نیست. نماد بارز شخصیت بزرگ او را در اولین کنفرانس مطبوعاتی‌اش دیدیم. زمانی که از او درباره مقایسه با اینیستا و ژاوی پرسیده شد، ملو گفت:

من آرتورم و به همه نشان خواهم داد چرا در بارسا هستم.

علی رغم اینکه بازی در بارسا فشار وحشتناکی روی بازیکن وارد می‌کند، به نظر من این مسئله آرتور را به دردسر نخواهد انداخت. به جز تکنیک، آرتور یک خصوصیت دیگر هم دارد و آن هم فیزیک بدنی قدرتمندش است به طوری که بازیکن حریف به سادگی نمی‌تواند از او عبور کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی میلان اشکرینیار

آرتور همچنین مشکلی با تکل زدن و جنگنده بودن برای گرفتن توپ از حریف ندارد.

در مجموع معتقدم آرتور در بارسا خیلی خوب جا خواهد افتاد چون بالاتر از همه کیفیت لازم را دارد.

علی رغم جوانی، آرتور همین حالا با مفهوم بازی در بالاترین سطح آشناست و این را در گرمیو و کوپا لیبرتادورس تجربه کرده است. او بهترین بازیکن فینال این تورنمنت شد و همین با در نظر گرفتن سن او، از کیفیتش خبر می‌دهد. حالا تنها باید روی هماهنگ شدن با سبک بازی بارسا تمرکز کند و البته هواداران نیز صبور باشند.

افتخارات ورزشی

باشگاه

گرمیو

Copa Libertadores: 2017
Campeonato Gaúcho: 2018

بارسلونا

Supercopa de España: 2018

شخصی
Campeonato Brasileiro Série A Team of the Year: 2017
Campeonato Brasileiro Série A Best Newcomer: 2017
South American Footballer of the Year: 2017 (3rd place

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آرتور ملو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه