بیوگرافی سحر قریشی

6 سال پیش
عکس اینستاگرام سحر قریشی
3.5/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی سحر قریشی همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

سحر قریشی (زادهٔ ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون، ایران است.

زندگینامه سحر قریشی

بیوگرافی سحر قریشی

دیپلمه است، تنها یک برادر بنام سپهر دارد یک ازدواج رسمی و یک صیغه داشته که هر دو به طلاق انجامیده، به عکاسی علاقه دارد و استقلالی است.
از طریق یکی از آشنایان همسرم به من پیشنهاد شد که تست بازیگری بدهم من هم تست دادم و برای بازی در فیلم لج و لجبازی در سال ۱۳۸۸ قبول شدم.
سر فیلمبرداری فیلم لج و لجبازی بودیم که سیاوش خیرابی مرا به آقای سهیلی زاده برای سریال دلنوازان معرفی کرد که آمدم و تست دادم و برای بازی در نقش یلدا انتخاب شدم. وی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

حاشیه ها

دیدگاه دربارهٔ آمدن بانوان به ورزشگاه
در کلیپی که از سحر قریشی در فضای مجازی منتشر شد، او موافق این تصمیم است که زنان در ورزشگاه حضور پیدا نکنند و می‌گوید از اینکه در کنار چند آقا باشد «منقلب» می‌شود و احساس امنیت خود را از دست می‌دهد و همچنین گفت که دوست ندارد در آینده هم چنین امکانی برای بانوان قرار بگیرد.

هک شدن صفحه اینستاگرام
در اواخر مهر ماه سال ۹۵ صفحه شخصی سحر قریشی در اینستاگرام هک شد. به مدت چند ساعت عکسی از پادشاه عربستان و پرچم این کشور درصفحه منتشر شد. صفحه وی ۴٫۴ میلیون دنبال کننده داشت.

ماجرای ازدواج سحر قریشی و امید علومی
سحر قریشی در برنامه دید درشب در پاسخ به سوالی درباره نسبتش با امید علومی گفت :من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.
بعد از چندین ماه دیگر در محافل هنری سحر قریشی با امید علومی دیده نشد و در مصاحبه جدید خود عنوان کرد مجرد است و منکر رابطه قبلی خود با امید علومی شد. به این تفسیر این دو از بکدیگر جدا شدند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سپند امیر سلیمانی

رابطه با مهدی طارمی
در آبان ماه سال ۹۶ خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی منتشر شد اما مدتی بعد با واکنش تند برادر قریشی این خبر تکذیب شد.
با انتشار یک فیلم لو رفته از طارمی و قریشی در کشور قطر این شایعه تبدیل به حتم و مشخص شد این دو در یک رابطه عاشقانه هستند.

عمل زیبایی انجام ندادم
من هیچ جراحی روی صورتم انجام ندادم تنها یک بار تزریق لب انجام دادم که خیلی زود هم از انجام این کار پشیمان شدم و ژل را از لبم خارج کردم.
برای گواه این موضوع حتی عکس های مربوط به دوران کودکی ام را هم منتشر کردم اما خب، برخی ها همچنان اصرار دارندکه بگویند من عمل زیبایی انجام دادم.

ممنوع الکاری در تلویزیون

به طور مشخص اعلام نشده چرا سحر قریشی اجازه همکاری با تلویزیون را ندارد اما تحلیلی هست که این اتفاق را با ماجرای زندگی شخصی و جدایی از همسر قبلی اش ربط می دهد.

ماجرای طلاق از همسر اول
همسر اول سحر قریشی ، مهران اخوان ذاکری بوده که مشوق او در بازیگری بوده است و در مصاحبه پایانی خود گفت به چه دلیلی می خواهد سحر قریشی را طلاق بدهد. او در مصاحبه اش گفت :
سحر همیشه مرا به عنوان مشوق خود یاد کرده است و در مصاحبه های مختلف گفته است که اگر همسرم راضی نباشد دیگر بازیگری نمی کنم و آنرا کنار می گذارم ، بازیگری اگر بخواهد به زندگی خصوصی ام لطمه بزند آنرا کنار خواهم گذاشت.
من دیگر دوست ندارم سحر بازیگری را ادامه دهد . وقتی سریال دلنوزان پخش شد سحر خیلی مشهور شد و رفتارش کم کم تغییر کرد و در حال حاضر شش ماهی می شود که از همسرم هیچ خبری ندارم.
در دادگاه از او شکایت کردم تا جلوی کارش را بگیرم ، اما چون خودم اجاز کار به او داده ام تقاضایم برای ممنوع الکار شدنش رد شد. من از نظر شرعی راضی نیستم همسرم این کار را ادامه دهد.
تقریبا اکثرا تهیه کنندگان با شنیدن عدم رضایت من از سحر در فیلم هایشان استفاده نکردند و حق را به من دادند. اما تهیه کننده سریال دلنوازان با من برخورد بدی کرد و از او برای سریالش استفاده کرد.
سحر در مصاحبه های زیادی گفته است دیپلم دارد . شما به من بگویید دیپلم را از کدام دبیرستان گرفته است ؟ تصمیم خود را گرفته ام و می خواهم از او جدا شوم و طلاقش میدهم . حرفم را با این متن به پایان می برم که پروانه ها فراموش می کنند روزی کرم بوده اند !

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ابوالحسن داوودی

پاسخ سحر قریشی در مورد طلاقش
سحر قریشی در برنامه دید در شب با اجرای رضا رشیدپور حضور پیدا بود که با سوال در مورد چگونگی طلاقش روبرو شد. او در این برنامه برای اولین بار در مورد طلاقش به طور کامل صحبت کرد و ادعاهای همسر سابقش را به طور کل رد کرد.
سحر قریشی گفت در ۱۷ سالگی در سل ۱۳۸۴ عقد کردیم و اولین درخواست طلاقم قبل از شروع بازیگری و در سال ۱۳۸۵ بود. در آن زمان مادرم در انگلیس بود و پدرم هم در امریکا زندگی می کرد. بعد از بازیگر شدن و معروف شدنم خانواده همسر سابقم تلفنم رو جواب می دادند.
خودشون رو مدیر برنامه من معرفی می کردند و چند تا پیشنهاد کار هم رد کردند. بعدش کلی مصاحبه عجیب و غریب کردند. هیچکس از خوشبختی فرار نمی کند و من واقعا خوشبخت نبودم. زندگی من و همسر سابقم ۳ سال طول کشید.
به همین دلیل الان با ازدواج در سن کم خیلی مخالف هستم و به همه دوستانم توصیه می کنم در سن کم ازدواج نکنند. سنم که بالا رفت دیدگاهم تغییر کرد و برخلاف اینکه گفته شد من بعد از معروف شدن جوگیر شدم حقیقت این بود که من بزرگ شدم نه جو گیر ! بعد از جدایی از هسر سابقم مادرم از انگلیس برگشت و با هم زندگی می کنیم.

فعالیت های هنری سحر قریشی

سینمایی
۱لج و لجبازی۱۳۸۸سایه
۲همه چی آرومه۱۳۸۹
۳محرمانه تهران۱۳۹۰
۴گشت ارشاد۱۳۹۰نازنین
۵ساعت شلوغی۱۳۹۰سحر
۶دوباره با هم۱۳۹۰
۷اکباتان۱۳۹۰
۸زن، مرد، زندگی۱۳۹۱
۹نازنین۱۳۹۲
۱۰روزگاری عشق و خیانت۱۳۹۲
۱۱دربست آزادی۱۳۹۲
۱۲پنج ستاره۱۳۹۲فریبا
۱۳آنچه مردان درباره زنان نمی دانند۱۳۹۲
۱۴آتیش بازی۱۳۹۲سحر
۱۵سه بیگانه۱۳۹۳عباس آقا
۱۶شیفت شب۱۳۹۳نیکی کریمینوشین
۱۷شانس، عشق، تصادف۱۳۹۳
۱۸۲ دوست۱۳۹۳محمد بانکی
۱۹دریاکنار۱۳۹۳
۲۰تگرگ و آفتاب۱۳۹۳
۲۱پانسیون دختران۱۳۹۳مریم ابراهیم وند
۲۲من و شارمین۱۳۹۴سحر
۲۳رسوایی ۲۱۳۹۴خبرنگار
۲۴آبنبات چوبی۱۳۹۴نگین
۲۵کارگر ساده نیازمندیم۱۳۹۵منوچهر هادی
۲۶عشقولانس۱۳۹۵محسن ماهینی
۲۷ثبت با سند برابر است۱۳۹۵
۲۸آس و پاس۱۳۹۵آرش معیریانپریزاد
۲۹بگذارید میترا بخوابد۱۳۹۵آرش سنجابی
۳۰پا تو کفش من نکن۱۳۹۵محمدحسین فرح بخشلیلا
۳۱خالتور۱۳۹۵آرش معیریان

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تسا تامپسون

مجموعه تلویزیونی
۱۳۸۸ دلنوازان
۱۳۸۹ شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
۱۳۹۰ شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

شبکه خانگی
سیسیلی ها ۱۳۸۹ روح الله حسینی تینا
حال خوب من ۱۳۸۹ بهروز خلج لیلی
نارمک (تهرانپارس) ۱۳۹۰صالح دلدم
نردبان چوبی ۱۳۹۰ فرشاد ارج
سه خط موازی ۱۳۹۰ محسن افشانی
بچه های لواسان ۱۳۹۱ احمد توکلی
شیر یا خط ۱۳۹۲ فرشاد ارج نیلوفر/شبنم
آسپرین ۱۳۹۵ فرهاد نجفی نیازی

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی سحر قریشی
3.5/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه