بیوگرافی دنیس سوارز

6 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی دنیس سوارز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

دنیس سوارز (انگلیسی: Denis Suárez؛ زادهٔ ۶ ژانویهٔ ۱۹۹۴) یک بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است. او در فصل ۲۰۱۵_۱۶ بهترین هافبک جوان لالیگا شد و همین موضوع باعث جذب او توسط مسئولان بارسلونا شد.

زندگینامه دنیس سوارز

بیوگرافی دنیس سوارز

فعالیت ورزشی

علاقه مندی رم به جذب دنیس سوارز

مونچی برای جذب دنیس سوارز از بارسلونا تلاش می کند. سوارز ۲۳ سال سن دارد و کارش را از آکادمی سلتا و منچسترسیتی آغاز کرده است. این بازیکن از تابستان ۲۰۱۴ به بارسلونا پیوسته است. اما در ۳۵ بازی برای آبی و اناری ها ۳ گل زده و ۵ پاس گل داده است. حالا جالوروسی امیدوار است بتواند او را با قراردادی قرضی به خدمت گیرد و در قراردادش بندی قرار دهد که به آن ها اجازه دهد در پایان قرارداد قرضی او را بخرند.

صحبت در مورد والورده و تمجید از وی

دنیس سوارز، ستاره جوان بارسلونا، پس از پیروزی ۲-۱ تیمش مقابل ختافه، تاکید کرد که تردید منتقدان در مورد کیفیت تیمی بارسا در این فصل اشتباه بوده است.
به گزارش “ورزش سه”، در این دیدار ابتدا ختافه با گل گاکو شیباساکی پیش افتاد؛ اما در نیمه دوم، دو گل از دنیس سوارز و پائولینیو، سه امتیاز را نصیب شاگردان ارنستو والورده کرد تا آنها همچنان در صدر جدول لالیگا بمانند.

پس از جدایی نیمار از بارسا و شکست این تیم مقابل رئال در سوپرکاپ اسپانیا، بسیاری در مورد موفقیت این تیم در فصل جدید ابراز تردید کردند؛ اما سوارز معتقد است که نتایج آبی و اناری ها در دیدارهای اخیر نشان می دهد که این نظرات اشتباه بوده است.
او به خبرنگاران گفت:” به نظر می رسید همه چیز از دست رفته است؛ اما ما می دانستیم که چطور واکنش نشان دهیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سارا خستروم

ما شروع بسیار خوبی در لالیگا داشتیم. فکر می کنم ما تیم فوق العاده ای داریم و علی رغم اظهارنظرهای زیادی که در ابتدای فصل شد، بازیکنان تردیدی در توانایی های شان نداشتند.
به عنوان بازیکن ما نیاز به اعتماد به نفس داریم و سرمربی این اعتماد به نفس را به ما داد.”

افتخارات ورزشی

باشگاهی

سویا

UEFA Europa League: 2014–۱۵

بارسلونا

La Liga: 2017–۱۸
Copa del Rey: 2016–۱۷, ۲۰۱۷–۱۸
Supercopa de España: 2016, 2018

ملی

اسپانیا

Under-19 European Championship: 2012

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دنیس سوارز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه