بیوگرافی لوکا دینیه

6 سال پیش
بیوگرافی لوکا دینیه
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی لوکا دینیه به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

لوکا دینیه (فرانسوی: Lucas Digne؛ زاده ۲۰ ژوئیهٔ ۱۹۹۳) بازیکن فوتبال اهل فرانسه است.

زندگینامه لوکا دینیه

بیوگرافی لوکا دینیه

فعالیت ورزشی

ستاره بارسلونا تاکید کرد برای پیوستن به این تیم چند پیشنهاد خوب را از تیم های لیگ جزیره رد کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از EFE، لوکاس دینیه تیم ملی فوتبال فرانسه را در یورو ۲۰۱۶ همراهی کرد. او بازیکن پاری سن ژرمن بود که فصل قبل را به صورت قرضی در رم بازی کرد و عملکرد خوبی هم از خود نشان داد.

دینیه چند روز پیش به صورت رسمی با بارسلونا به توافق رسید و فصل بعد را با پیراهن آبی اناری ها به میدان خواهد رفت. او درباره دلایل حضور خود در تیم لوییس انریکه سخن به میان آورد و گفت: چند پیشنهاد خوب از تیم های لیگ برتر انگلیس داشتم اما بارسلونا را انتخاب کردم چراکه از نظر من، بهترین تیم است. لحظه ای در انتخاب بارسلونا درنگ نکردم. این تیم را بسیار دوست داشتم و اکنون غرق در شادی هستم که قرار است با پیراهن تیم محبوبم به میدان بروم. هر بازیکنی آرزو دارد پیراهن تیم بزرگی چون بارسلونا را بر تن کند. دوست دارم از فوتبال بازی کردن لذت ببرم و می‌دانم که بارسلونا چنین شرایطی را برایم فراهم می کند.

صحبت در مورد سایر بازیکنان بارسلونا

او درباره ساموئل اومتیتی و ژرمی متیو، دو همبازی فرانسوی خود در بارسلونا گفت: مدت‌هاست اومتیتی را می شناسم و به خوبی با سبک بازی او آشنا هستم. بسیار خوشحالم که قرار است دوباره با اومتیتی همبازی شوم اما درباره متیو باید بگویم که می خواهم از تجربه زیاد این بازیکن در بارسلونا به خوبی استفاده کنم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رودریگو پالاسیو

ستاره جدید بارسلونا در پایان سخنان خود درباره همبازی شدن با لیونل مسی هم گفت: بدون شک تجربه‌ای زیبا و استثنایی برای من خواهد بود. به تیمی پیوستم که بازیکنان بزرگ زیادی در اختیار دارد. باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرم و از بازی کردن در بهترین تیم جهان لذت ببرم. امیدوارم خرید خوبی برای بارسلونا باشم.

پیوستن به اورتون

اورتون با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد که لوکاس دینیه، مدافع فرانسوی بارسلونا را به خدمت گرفته است.

دینیه ۲۵ ساله که دو سال پیش از پاری سن ژرمن راهی بارسلونا شده بود، پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی اورتون، انتقالش به این باشگاه را نهایی کرد و قرارداد پنج ساله‌ای تا سال ۲۰۲۳ به امضا رساند.

برخلاف ادعای برخی نشریات انگلیسی، بارسلونا اعلام کرده رقم این انتقال ۲۰٫۲ میلیون یورو ثابت به علاوه ۱٫۵ میلیون یورو پاداش است.

افتخارات ورزشی

باشگاهی
پاری سن ژرمن
لیگ ۱: ۱۴–۲۰۱۳، ۱۵–۲۰۱۴
جام حذفی فوتبال فرانسه: ۱۵–۲۰۱۴
لیگ کاپ فرانسه: ۱۴–۲۰۱۳، ۱۵–۲۰۱۴
سوپر جام فوتبال فرانسه: ۲۰۱۳، ۲۰۱۴، ۲۰۱۵

بارسلونا
لا لیگا: ۱۸–۲۰۱۷
کوپا دل ری: ۱۷–۲۰۱۶، ۱۸–۲۰۱۷
سوپر جام فوتبال اسپانیا: ۲۰۱۶

ملی
فرانسه
جام ملت‌های اروپا: نایب قهرمان ۲۰۱۶
جام جهانی فوتبال زیر ۲۰ سال: ۲۰۱۳

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لوکا دینیه
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه