بیوگرافی آندره گومز

6 سال پیش
بیوگرافی آندره گومز
Rate this post

بیوگرافی آندره گومز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آندره گومز (پرتغالی: André Gomes؛ زادهٔ ۳۰ ژوئیهٔ ۱۹۹۳) بازیکن فوتبال باشگاه فوتبال اورتون و تیم ملی پرتغال است.

زندگینامه آندره گومز

بیوگرافی آندره گومز

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به والنسیا ، بنفیکا و باشگاه فوتبال بارسلونا اشاره کرد.

او در سال ۲۰۱۶ با رقم انتقال ۵۰ میلیون یورویی با بارسلونا به توافق رسید و به این تیم پیوست امّا در دو فصل حضورش در این تیم نتوانست خودش را اثبات کند و در سال ۲۰۱۸ به صورت قرضی به ازای ۲ میلیون یورو راهی باشگاه فوتبال اورتون شد

انتقال به انگلیس

آندره گومز هافبک پرتغالی بارسلونا که در این تیم فرصت زیادی برای بازی پیدا نمی‌کند، مورد توجه دو باشگاه از لیگ انگلیس و یک باشگاه از لالیگا قرار گرفته است.

آرسنال، تاتنهام و والنیسا تیم‌های خواهان گومز هستند، این در حالی است که بارسلونا برای فروش این بازیکن ۴۰ میلیون یورو می‌خواهد موضوعی که تیم‌های خواهان گومز را برای جذب این بازیکن مردد کرده است.

حاشیه ها

هو شدن توسط هواداران

گومز یکی از خریدهای فرناندز است که هنوز نتوانسته نشان دهد که ارزش پولی که برایش پرداخت شد
را دارد. آندره که در والنسیا خوش درخشیده بود، در تابستان ۲۰۱۶ با رقم ۳۵ میلیون یورو به بارسا آمد اما علی رغم همه فرصت‌هایی که انریکه و والورده به او داده‌اند، نتوانسته در ترکیب بارسا جا بیفتد و استعدادش را نشان دهد. به لحاظ پتانسیل، گومز در رده بسیار بالایی قرار دارد و چند پسته بودنش نیز باعث شده تا ارنستو اعتقاد خاصی به او داشته باشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی الحاجی گرو

به گزارش mundodeportivo، آندره در بازی روز یکشنبه پس از مدت‌ها دوباره به میدان رفت. مقابل تیمی چون اتلتیکو مادرید و به عنوان جانشین اینیستا. عملکرد او در چند صحنه خوب نبود و به همین دلیل هم بخشی از هواداران، او را هو کردند.

شدت این سوت‌ها به حدی بود که والورده هم به آن واکنش نشان داد و حتی در تصاویر تلویزیونی نیز مشخص است که تراشتگن هم از این حرکت هواداران ابراز تاسف کرد و مثل لوییس سوارز از آنها خواست گومز را تشویق کنند.

در رختکن همه می‌دانند که گومز بازیکن باکیفیتی است و تنها دلیل این نمایش‌های متوسط او را عدم اعتماد به نفسش می‌دانند. آنها از اتفاقی که در بازی با اتلتی رخ داده ناراحتند. آندره در میان بازیکنان و کادر فنی کاملا مورد حمایت واقع می‌شود و این شخص ارنستو بود که از فروشش جلوگیری کرد. گومز این فصل در دوازده بازی لالیگا به میدان رفته و در بسیاری از بازی‌های حساس خارج از خانه نیز از سوی والورده به میدان فرستاده شده است. باید دید او می‌تواند در فاصله نه چندان زیادی که تا پایان فصل باقی مانده، به سطح مطلوب برسد یا خیر. این احتمال وجود دارد که گومز در تابستان فروخته شود.

افتخارات ورزشی

باشگاهی

بنفیکا

Primeira Liga: 2013–۱۴
Taça de Portugal: 2013–۱۴
Taça da Liga: 2013–۱۴
UEFA Europa League: Runner-up 2012–۱۳, ۲۰۱۳–۱۴

بارسلونا

La Liga: 2017–۱۸
Copa del Rey: 2016–۱۷, ۲۰۱۷–۱۸
Supercopa de España: 2016

ملی

پرتغال

UEFA European Championship: 2016
FIFA Confederations Cup: Third place 2017

شخصی

UEFA European Under-19 Championship Team of the Tournament: 2012
UEFA Europa League: Squad of the season 2013

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مجتبی حسینی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آندره گومز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه