بیوگرافی ساموئل اومتیتی

6 سال پیش
بیوگرافی ساموئل اومتیتی
4.9/5 - (7 امتیاز)

بیوگرافی ساموئل اومتیتی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ساموئل یو اومتیتی زادهٔ ۱۴ نوامبر ۱۹۹۳ یک بازیکن فوتبال اهل فرانسه است.

زندگینامه ساموئل اومتیتی

بیوگرافی ساموئل اومتیتی

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به لیون اشاره کرد. او در ژوئن ۲۰۱۶ به بارسلونا پیوست. همچنین وی در زمستان ۲۰۱۷ پیشنهاد باشگاه های منچسترسیتی، منچستریونایتد و پاریس سنت ژرمن را رد کرد و با وفاداری در باشگاه خود ماند.

تلاش چلسی و یونایتد برای جذب اومتیتی

اومتیتی که با اصرار لوییس انریکه از لیون راهی نوکمپ شد، در فصول اخیر عملکرد فوق العاده ای از خود ارائه داده و نظر مثبت تیم های بزرگ را برای جذب خود جلب کرده است.

چند روز قبل نشریات اسپانیایی از تلاش مورینیو برای انتقال این مدافع ۲۴ ساله در تابستان سال بعد خبر دادند و حالا دیلی میل مدعی شد چلسی نیز علاقه زیادی به جذب ساموئل اومتیتی دارد.

اومتیتی تا سال ۲۰۲۱ با بارسلونا قرارداد دارد اما بند آزادسازی فعلی او تنها ۵۰ میلیون یورو قیمت داشته و همین موضوع می تواند کار رقبای انگلیسی را برای جذب اومتیتی آسان کند.

البته مدیران بلوگرانا در تلاش برای مذاکره با این مدافع برای امضای قراردادی جدید و افزایش این بند به مبالغ سنگین تری هستند اما تا زمانی که این اتفاق رخ نداده، یونایتد و چلسی می توانند به پروژه اومتیتی امیدوار باشند. مورینیو مدتی قبل از تلاش یونایتد برای تقویت خط دفاعی خود در تابستان بعد خبر داد و به نظر می رسد اومتیتی گزینه اول آنها باشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سپیده توکلی

تمدید قرارداد با بارسا

اومتیتی ۲۴ ساله که دو سال پیش از لیون خریداری شد، خیلی زود به یکی از بهترین مدافعان اروپا تبدیل شد و جایگاه تضمین شده‌ای در ترکیب اصلی بارسا برای خود دست و پا کرد. به دنبال عملکرد فراتر از انتظار او و البته بند آزادسازی پایینش – ۶۰ میلیون یورو – تیم‌های بزرگی به جذب او ابراز علاقه کردند.

در این بین‌اومتیتی درخواست افزایش چشمگیر دستمزد را به باشگاه داد. در چند جلسه ابتدایی طرفین به توافق نرسیدند اما اومتیتی که دوست داشت در بارسا بماند، مدیر برنامه‌هایش را عوض کرد و کانالس را به عنوان ایجنت جدیدش معرفی کرد که رابطه خوبی با سران باشگاه دارد.

نهایتا در جلسه چند روز پیش طرفین، بارسا با یک پیشنهاد خوب، رضایت‌اومتیتی را جلب کرد تا این مدافع مستحکم در نیوکمپ ماندگار شود. بارسا در خبر تمدید قرارداداومتیتی حرفی از میزان بند آزادسازی او نزده اما ظاهرا این بند روی ۵۰۰ میلیون یورو تنظیم شده است. اومتیتی صبح روز دوشنبه ساعت ۱۲:۳۰ به وقت ایران در دفتر بارتومئو حاضر می‌شود تا قرارداد جدیدش را امضا کند.

افتخارات ورزشی

لیون

Coupe de France: 2011–۱۲
Trophée des Champions: 2012

بارسلونا

La Liga: 2017–۱۸
Copa del Rey: 2016–۱۷, ۲۰۱۷–۱۸
Supercopa de España: 2016, 2018

زیر ۲۰ ساله های فرانسه

FIFA U-20 World Cup: 2013

فرانسه

FIFA World Cup: 2018

شخصی

UEFA European Under-19 Championship Team of the Tournament: 2012
UEFA Champions League Breakthrough XI: 2016
FIFPro World XI 5th team: 2017

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ساموئل اومتیتی
4.9/5 - (7 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه