بیوگرافی آلفونس آرئولا

6 سال پیش
بیوگرافی آلفونس آرئولا
2.7/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی آلفونس آرئولا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آلفونس آرئولا (فرانسوی: Alphonse Areola؛ زادهٔ ۲۷ فوریهٔ ۱۹۹۳) یک بازیکن فوتبال اهل فرانسه است که در پست دروازه‌بان برای پاری سن ژرمن در لوشامپیونه بازی می‌کند.

زندگینامه آلفونس آرئولا

بیوگرافی آلفونس آرئولا

فعالیت ورزشی

وی همچنین برای تیم ملی فوتبال زیر ۲۱ سال فرانسه بازی کرده‌است.

توافق با رم

سران رم با آلفونس آرئولا دروازبان پاری سنت ژرمن به توافق رسیده اند تا در صورت رفتن الیسون بکر او را به رم بیاورند.این دروازبان ۲۵ ساله با ورود بوفون به پاریس،ممکن جایگاه خود را از دست دهد.او تنها یک فصل دیگر با فرانسوی ها قرارداد دارد و می تواند به پایتخت ایتالیا عزیمت کند.

حضور در دروازه تیم ملی و عملکرد خوب

آرئولا در جریان دیدار فرانسه و آلمان در رقابتهای لیگ ملتها با سه سیو مهم نقش قابل توجهی در کسب نتیجه‌ی تساوی بدون گل داشت و می‌توان گفت مهمترین عامل شکست نخوردن فرانسه بود. سه سیو مهم آرئولا در نیمه‌ی دوم بازی اتفاق افتاد و مهم‌ترین‌شان دفع ضربه‌ی مارکو رویس بود که مهمترین فرصت گلزنی آلمان به حساب می‌آمد.

فرانسه درحالی که برای اولین بار با دو ستاره بر روی پیراهنش به میدان آمده بود آلمان قصد داشت به دنیا نشان دهد که فاجعه‌ی حذف زودهنگام در روسیه را به فراموشی سپرده و همچنان همان آلمان قدرتمندی است که نامش زانوهای هر حریفی را سست می‌کند.

بعد از بازی محافظه‌کارانه‌ی هر دو تیم در نیمه‌ی اول، آلمان در سی دقیقه‌ی پایانی بهتر بازی کرد و فشار زیادی روی دروازه‌ی فرانسه وارد آورد. اما این آرئولا بود که در این دقایق به ستاره‌ی اصلی فرانسه تبدیل شد و هر بار مانع از باز شدن دروازه‌ی تیمش شد. جالب اینجا است که آرئولا در جام جهانی روسیه دروازه‌بان سوم فرانسه بود و بعد از هوگو لوریس و استیو مانداندا به عنوان سومین گزینه‌ی سنگربانی روی نیمکت می‌نشست. با مصدوم شدن هوگو لوریس، دیدیه دشان تصمیم گرفته بود در مقابل آلمان از آرئولا در درون دروازه استفاده کند. تصمیمی که مشخص شد بسیار درست بوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سولماز عباسی

درحالیکه در مونیخ بارش باران شدت گرفته بود آلمان نیم ساعت پایانی بازی را کاملاً در اختیار داشت و چندین فرصت خطرناک روی دروازه‌ی خروس‌ها خلق کرد. ابتدا توماس مولر در یک حرکت ترکیبی زیبا مارکو رویس را صاحب توپ کرد تا شوت کاتدار فوق‌العاد‌ه‌ی او با پرش بلند آرئولا دفع شود. این مهمترین سیو سنگربان فرانسوی و خطرناک‌ترین موقعیت گلزنی آلمان بود.

چند دقیقه بعد شوت سرکش متس هوملس هم نزدیک بود وارد دروازه شود که آرئولا در مقابل آن ایستاد و دروازه‌ی تیمش را نجات داد.

و در نهایت در آخرین دقایق بازی، ضربه‌ی مولر با نوک انگشت‌های آرئولا از بالای تیر افقی دروازه بیرون رفت تا شب موفق این دروازه‌بان پاری سن ژرمن کامل شود.

افتخارات ورزشی

پاریس سن ژرمن

Ligue 1: 2012–۱۳ ۲۰۱۷–۱۸
Coupe de France: 2016–۱۷, ۲۰۱۷–۱۸
Coupe de la Ligue: 2016–۱۷,[ ۲۰۱۷–۱۸
Trophée des Champions: 2016, 2017

زیر ۲۰ ساله های فرانسه

FIFA U-20 World Cup: 2013

فرانسه

FIFA World Cup: 2018

شخصی

UEFA European Under-19 Championship Team of the Tournament: 2012
Ligue 2 Goalkeeper of the Year: 2014
Ligue 2 Team of the Season: 2014
Eurosport Revelation of the Year: 2014
UEFA Champions League Breakthrough XI: 2016

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آلفونس آرئولا
2.7/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه