بیوگرافی ایوان استرینیچ

6 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی ایوان استرینیچ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ایوان استرینیچ (کرواتی: Ivan Strinić؛ زادهٔ ۱۷ ژوئیهٔ ۱۹۸۷) بازیکن فوتبال اهل کرواسی است. وی برای تیم ملی فوتبال کرواسی ۴۲ بازی انجام داده‌است.

پست تخصصی این بازیکن نیز، دفاع چپ است.

زندگینامه ایوان استرینیچ

بیوگرافی ایوان استرینیچ

فعالیت ورزشی

پیوستن به میلان

مدافع کروات سمپدوریا که در پایان فصل قراردادش به اتمام می رسد، به میلان خواهد پیوست.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، استرینیچ ۳۰ ساله که سابقه بازی در ناپولی و تمام تیم های پایه کرواسی را دارد، پس از اتمام قراردادش پیراهن روسونری را بر تن خواهد کرد. استرینیچ قابلیت بازی در دفاع چپ را دارد.

حاشیه ها

مشکل قلبی جدی

میلان تا به امروز در بازار نقل و انتقلات فعالیت خیلی زیادی نداشته اما یکی از مهترین خریدهای آنها ایوان استرینیچ مدافع کروات است. مدافعی که پس از یک جام جهانی درخشان و هیجان انگیز در تور میلان افتاد و به نظر می رسید که یکی از ستون های دفاعی این تیم در رقابت های این فصل سری A باشد اما حالا و بعد از گذشت چند هفته از این خرید در ظاهر موفق، خبر شوکه کننده ای اردوی روسونری را تحت الشعاع قرار داده، اینکه ایوان استرینیچ مشکل قلبی دارد.

پزشکان باشگاه میلان تشخیص داده‌اند که ایوان استرینیچ، مدافع کروات این تیم به یک مشکل قلبی دچار بوده و باید پیش از انجام بررسی‌های بیشتر مدتی استراحت کرده و از میادین فوتبال به دور باشد.

استرینیچ در جریان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از هفت بازی کرواسی در این رقابتها در شش بازی به میدان رفت و به همراه تیم ملی کشورش عنوان نایب‌قهرمانی دنیا را بدست آورد. استرینیچ در بازی مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی در مقابل انگلیس، که صعود تاریخی کروات‌ها به فینال جام جهانی را رقم زد در میدان حضور داشته و عملکرد درخشانی به نمایش گذاشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جواد شیرزاد

این مدافع ۳۱ ساله‌ کروات در ماه ژوئیه از سامپدوریا به میلان منتقل شد و هنوز با پیراهن روسونری بازی نکرده است. باشگاه میلان اعلام کرد مشکل قلبی استرینیچ که در جریان چک‌آپهای روتین شش ماهه‌ این باشگاه ایتالیایی تشخیص داده شده، هیپرتروفی قلبی است.

باشگاه در بیانیه خود اعلام کرد:

استرینیچ بعد از یک دوره استراحت بار دیگر مورد بررسی‌های پزشکی قرار خواهد گرفت.

در نتیجه این بازیکن تا کامل شدن بررسی‌ها به صورت موقت از فعالیت‌های ورزشی تعلیق می‌شود.

استرینیچ تاکنون برای تیم‌های هایدوک اسپلیت کرواسی، دینپروی اوکراین و ناپولی ایتالیا بازی کرده و در تیم ملی کرواسی ۴۹ بازی ملی در کارنامه دارد.

افتخارات ورزشی

اسپلیت

Croatian Football Cup: 2009–۱۰

تیم ملی کرواسی

FIFA World Cup runner-up: 2018

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ایوان استرینیچ
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه