بیوگرافی مارکو روگ

6 سال پیش
بیوگرافی مارکو روگ
Rate this post

بیوگرافی مارکو روگ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مارکو روگ (کرواتی: Marko Rog؛ زادهٔ ۱۹ ژوئیهٔ ۱۹۹۵) بازیکن فوتبال اهل کرواسی است.

زندگینامه مارکو روگ

بیوگرافی مارکو روگ

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده است می‌توان به دینامو زاگرب اشاره کرد. وی همچنین در تیم ملی فوتبال کرواسی بازی کرده است.

روگ در مسابقات جوانان،برای تیم واراژدین کرواسی در فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۴ در ۳۰ بازی ۱۰ پاس گل داد و ۱۷ گل به ثمر رساند.در آن زمان حتی بیشتر اوقات هفته ای دوبار نیز به میدان می رفته است!
نقطه عطف زندگی اش در مسابقه با تیم جوانان RNK Split رقم خورد. روگ در آخرین دقیقه بازی یک پنالتی از دست داد اما کیفیت و بازیهای فوق العاده او باعث شده بود مدیر RNK Split به مقامات امنیتی ورزشگاه دستور دهد تا وقتی که موفق به امضای قرارداد با روگ نشده به او اجازه خروج از ورزشگاه را ندهند!

او فصل بعد را در تیم RNK Split با پست جدید هافبک هجومی شروع کرد!در نوامبر ۲۰۱۴ و در لندن او بازی در تیم ملی بزرگسالان کرواسی را مقابل لیونل مسی و تیم ملی آرژانتین آغاز کرد.او در تمام بازی های آن سال موفق شد ۹ گل بزند و ۷ پاس گل نیز بدهد.
باشگاه دیناموزاگرب قدرتمندترین تیم کرواسی،نمیتوانست از دست دادن او را ببیند، پس دست به کار شد و با ۵ میلیون یورو موفق به جذب او شد.هزینه ای دو برابر هزینه مارسلو بروزوویچ که با این قیمت گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال کرواسی لقب گرفت! روگ برای بازیهای یورو ۱۶ نیز به تیم ملی کرواسی دعوت شده و شانس زیادی برای قرار گرفتن در فهرست ۲۳ نفره و نهایی این تیم را دارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آنتونی جاشوا

اینتر و لیورپول دو باشگاهی هستند که روگ را زیرنظر دارند.

بت او زین الدین زیدان است و نقش او به مانند هم وطنش

لوکا مودریچ است و به نظر میرسد با ۱۰ میلیون یورو بتوان

برایش وارد گفتگو شد.

زندگی شخصی

این بازیکن در روستایی در شرق کرواسی متولد شد و از

کودکی، تبدیل شدن به فوتبالیستی بزرگ را در سر می پروراند.

پدربزرگش اصلی ترین مشوق او بود به طوری که بعد از به ثمر رساندن هر گل ،مبلغ ۱٫۴ یورو از طرف پدر بزرگش پاداش دریافت میکرده است!

افتخارات ورزشی

دیناموزاگرب

Prva HNL: 2015–۱۶
Croatian Cup: 2016

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مارکو روگ
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه