بیوگرافی کالیدو کولیبالی

6 سال پیش
بیوگرافی کالیدو کولیبالی
3.7/5 - (7 امتیاز)

بیوگرافی کالیدو کولیبالی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کالیدو کولیبالی (انگلیسی: Kalidou Koulibaly؛ زادهٔ ۲۰ ژوئن ۱۹۹۱) یک بازیکن فوتبال اهل سنگال است.

زندگینامه کالیدو کولیبالی

بیوگرافی کالیدو کولیبالی

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به خنک اشاره کرد.

صحبت درباره حذف از چمپیونز لیگ

ناپولی که با یک امتیاز بیشتر از یوونتوس در صدر جدول لیگ ایتالیا قرار دارد باید در هفته ۲۱ این رقابت ها برابر آتالانتا به میدان برود و این در حالی است که یوونتوس باید از جنوا میزبانی کند. بازیهای این هفته لیگ ایتالیا از یکشنبه یک بهمن آغاز می شود.

کالیدو کولیبالی مدافع مستحکم ناپولی در ابتدا درباره حذف تیمش از رقابت های لیگ قهرمانان و رفتن به لیگ اروپا گفت: واقعا برای ما هضم این موضوع که تیم از لیگ قهرمانان در مرحله گروهی حذف شده است خیلی سخت بود. همه بازیکنان دوست داشتن دتا در این رقابت ها بازی کنند. علاوه بر این ناپولی یکی از تیم های قدرتمند در اروپا است و نباید در این مرحله از رقابت ها کنار برود. با این حال الان تمام تمرکز ما روی این است تا بتوانیم در لیگ اروپا به قهرمانی برسیم. هدف مهم ما در این فصل کسب قهرمانی در لیگ اروپا است تا بتوانیم برای باشگاه بزرگ ناپولی افتخار کسب کنیم.

او درباره شانس قهرمانی تیمش در رقابت های لیگ ایتالیا گفت: ما الان اصلا به این جور مسائل فکر نمی کنیم. باید در مارس یا آوریل درباره قهرمانی در لیگ صحبت کرد. الان وقتش است که تمام بازی های خودمان را با برد به پایان برسانیم. الان بازی خیلی مهمی برابر آتالانتا در برگامو داریم که باید با برد به پایان برسانیم . در ادامه بازی های سخت دیگری نیز در انتظار تیم ما است. لیگ ایتالیا رقابت سختی است و از الان نمی توانیم بگوییم در پایان فصل چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی خوزه کایخون

تمدید با ناپولی

کالیدو کولیبالی مدافع ۲۷ ساله ناپولی پس از توافق با این باشگاه قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرد تا ۵ ساله دیگر برای این تیم ایتالیایی بازی کند.

کولیبالی در سال ۲۰۱۴ از خنک به ناپولی پیوست و طول این چهار سال در ۱۲۵ بازی در سری آ موفق شده که ۸ گل به ثمر برساند. مبلغ فسخ قرارداد کولیبالی در قرارداد جدیدش ۱۰۰ میلیون یورو است.

افتخارات ورزشی

باشگاهی

خنک

Belgian Cup: 2012–۱۳

ناپولی

Supercoppa Italiana: 2014

شخصی

CAF Team of the Year: 2016
Serie A Team of the Year: 2015–۱۶, ۲۰۱۶–۱۷

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کالیدو کولیبالی
3.7/5 - (7 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه