بیوگرافی لورنزو اینسینیه

6 سال پیش
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی لورنزو اینسینیه به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

لورنزو اینسینیه (به ایتالیایی: Lorenzo Insigne) بازیکن فوتبال و مهاجم اهل ایتالیا از باشگاه ناپولی است که از سال ۲۰۱۲ میلادی عضو تیم ملی فوتبال ایتالیا بوده، در ۲۱ بازی ملی حضور داشته و سه گل به ثمر رسانده‌است.

زندگینامه لورنزو اینسینیه

بیوگرافی لورنزو اینسینیه

فعالیت ورزشی

تعریف و تمجید ساکی از اینسینیه

ساکی در حالی معتقد است که اینسینیه می تواند بهترین جانشین برای نیمار باشد که مدیران بارسا تصمیم گرفتند با انتقالی ۱۵۰ میلیون یورویی، زمینه انتقال عثمان دمبله از دورتموند را فراهم کنند.آریگو ساکی گفت: “در حال حاضر من فکر نمی کنم بارسا در سطح رئال مادرید باشد؛ اما من معتقدم با توجه به از دست دادن نیمار، لورنزو اینسینیه بهترین جایگزین برای او بود زیرا اینسینیه بهترین و شگفت انگیزترین استعداد فوتبال ایتالیا طی ۱۰ سال اخیر بوده است.گرچه گاهی اوقات او حوصله دویدن ندارد اما باید از این کار اجتناب کند. زمانیکه همسیک و مرتنس راه بازیکنان خط میانی را می بندند، اینسینیه به عقب بازگشته و به جای تلاش برای توپربایی تنها دفاع می کند که این کار شرم آور است زیرا او از لحاظ تاکتیکی فوق العاده است.”

مشکل قدی

اینسینیه در فصول اخیر یکی از ستاره های تاثیرگذار در ترکیب ناپولی بوده و از عوامل مهم نتایج خوب تیم ساری لقب گرفته است اما این مهاجم کوتاه قد در مراسم ابتدای بازی بارها دچار مشکل شده است.

معولا در مراسم ابتدای بازی خردسالانی با لباس تیم مقابل در برابر بازیکنان هر تیمی قرار می گیرند اما قامت یک متر و ۶۳ سانتیمتری اینسینیه باعث شده در بسیاری از موارد همین افراد در مقابل وی قرار گرفته و اجازه دیده شدن ستاره ناپولی را به دوربین ها ندهند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی زهره وطن‌خواه

اختلاف قد فاحش این بازیکن با دیگر بازیکنان ناپولی یا تیم ملی ایتالیا در بسیاری از موارد باعث پنهان شدن او پشت این افراد خردسال یا نوجوان می شود و تصاویر به شکلی دیدنی می شود که انگار تیم اینسینیه با ۱۰ بازیکن وارد میدان شده است. این اتفاق در دیدار دیشب ناپولی برابر میلان هم تکرار شد.

لیورپول به دنبال اینسینیه

لیورپول با بازیکن تهاجمی ناپولی، لورنزو اینسینیه، وارد مذاکره شده است و در حال رایزنی است تا او را به آنفیلد بیاورد، کاری که سخت می‌نماید.

اینسینه در فصل اخیر ۱۴ گل در لیگ به ثمر رسانده و ۷ پاس گل داده است. چیزی که کار لیورپول را سخت می‌کند قرارداد اینسینیه نیست که تا سال ۲۰۲۲ است، بلکه عرق و علاقه‌ی وی به پیراهن ناپولی است.

در حال حاضر دو تیم آرسنال و لیورپول به دنبال جذب وی هستند.

افتخارات ورزشی

باشگاهی

پسکارا

Serie B: 2011–۱۲

ناپولی

Coppa Italia: 2013–۱۴
Supercoppa Italiana: 2014

شخصی

Serie B Footballer of the Year: 2012
Coppa Italia Top Goal-scorer: 2013–۱۴

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لورنزو اینسینیه
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه