بیوگرافی کوکه

6 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی کوکه به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

خورخه آندوخار مورنو (اسپانیایی: Jorge Andújar Moreno؛ زادهٔ ۲۶ آوریل ۱۹۸۷) که عموماً با نام کوکه شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است که به عنوان مدافع راست در باشگاه لوانته بازی می‌کند.

زندگینامه کوکه

بیوگرافی کوکه

فعالیت ورزشی

درگیری با کاستا

شبکه دپورتس کواتروی اسپانیا روایت جالبی درباره پشت صحنه ضربات پنالتی بازی یکشنبه شب تیم‌های ملی اسپانیا و روسیه دارد و از بروز یک اختلاف میان دیه‌گو کاستا و فرناندو هیرو بر سر پنالتی زدن کوکه پرده برداشته است.

طبق ادعای این شبکه زمانی که هیرو پنالتی‌‌زن‌های تیمش را انتخاب می‌کرد، دیه‌گو کاستایی که به خاطر تعویض شدنش قادر به زدن پنالتی نبود، با فرناندو هیرو، سرخیو راموس و دنی کاروخال در خصوص انتخاب پنالتی‌زن‌های تیم وارد بحث شد و زمانی که فهمید هیرو هم‌‌تیمی او در اتلتیکومادرید، کوکه را هم در فهرست قرار داده است، مخالفت و اعتراضش را نشان داد.

دپورتس کواترو مدعی شده زمانی تنش در اردوی ماتادورها آغاز شد که هیرو گفت:

«کوکه گزینه خوبی است» و کاستا از او پرسید: «خوب است؟» و ژستی گرفت که نشان‌دهنده اعتقاد نداشتن او به حرف سرمربی‌اش است. در همان حین کوکه که شاهد بحث کاستا و هیرو بود، یک بطری آب را به شدت به زمین کوباند تا نارضایتی خود را از حرف هم‌تیمی‌اش نشان دهد. در ادامه راموس از هافبک اتلتیکومادرید می‌پرسد که آیا می‌خواهد پنالتی بزند و کوکه هم با لحنی تند و پرخاش‌گونه می‌گوید: «بله، بله.»

کوکه پشت ضربه ایستاد و اولین بازیکن اسپانیا بود که با هدر دادن پنالتی‌اش مسبب شکست ۴ بر۳ ماتادورها شد. طبق ادعای دپورتس کواترو، بلافاصله پس از آن که کوکه پنالتی‌اش را هدر داد، دیه‌گو کاستا رو به فرناندو هیرو می‌کند و با لحنی تند به او می‌گوید: «به تو گفتم».

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بهتاش فریبا

پس از کوکه، آیاگو آسپاس هم ضربه پنالتی پنجم اسپانیا را به هدر داد تا به این ترتیب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰ خیلی زود با جام وداع کند.

توهین به کریس رونالدو

بعد از دربی مادرید که با برتری شاگردان زیدان به پایان رسید،

حالا بخشی از صحبت های جنجالی کوکه و رونالدو منتشر شده است.

به گزارش بانک ورزش، در جریان دربی شهر مادرید دو بازیکن با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدید شدند.

کریس رونالدو که در این دیدار هت تریک کرد، در این باره اعلام کرد: «کوکه هافبک اتلتیکو من را همجنسگرا صدا زد.» یکی از هم تیمی های رونالدو با گفتن “چی؟” حیرت خود را از شنیدن این جمله نشان داد.

رونالدو در ادامه گفت: «او به من گفت تو یک همجنسگرا هستی. من هم در پاسخ به او گفتم زمانی که در مادرید یکدیگر را ببینیم، خواهی دید چه اتفاقی رخ می دهد.» هم تیمی رونالدو نیز گفت: «چه کاری خواهی کرد؟»

رونالدو: «هیچی. چه کاری می توان انجام داد؟»

هم تیمی دیگر رونالدو: «چه کسی این را گفت؟»

رونالدو: «کوکه، او من را همجنسگرا صدا زد.

من هم گفتم بله بله، یک همجنسگرا اما ثروتمند، احمق!».

افتخارات ورزشی

باشگاه

رایو وایکانو

سگوندا دیویژن بی: ۰۸–۲۰۰۷

سویا
لیگ اروپا: ۱۴–۲۰۱۳، ۱۵–۲۰۱۴، ۱۶–۲۰۱۵
کوپا دل ری: نایب قهرمان ۱۶–۲۰۱۵
سوپر جام اروپا: نایب قهرمان ۲۰۱۴، ۲۰۱۵

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کوکه
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه