بیوگرافی دیوید باتیستا

6 سال پیش
بیوگرافی دیوید باتیستا
4.8/5 - (109 امتیاز)

بیوگرافی دیوید باتیستا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

دیوید مایکل باتیستا (به انگلیسی: David michael Bautista) (زادهٔ ۱۸ ژانویه ۱۹۶۹) یک بدن‌ساز، بازیگر، ام ام ای کار و کشتی‌گیر سابقWWE است (و به احتمال زیاد در آینده در wwe هال آف فیمر خواهد شد).

زندگینامه دیوید باتیستا

بیوگرافی دیوید باتیستا

 

فعالیت ورزشی

او پیشتر در کمپانی دبلیو دبلیو ای فعالیت داشت و یکی از بزرگترین کشتی‌گیران این کمپانی است. او دو بار قهرمان رویال رامبل درسال ۲۰۰۵و ۲۰۱۴میلادی، ۴ بار قهرمانی تیمی به همراه ری میستریو ، ریک فلیر (دو بار)و جان سینا، و ۶ بار قهرمانی سنگین وزن جهان و قهرمانی دبلیو دبلیو ای را در کارنامه خود دارد.از افتخارات دیگر باتیستا این است که قهرمان ۲ دوره رویال رامبل میباشد. او تعدادی تکنیک و حرکت‌های ثبت شده به‌نام خودش در کشتی حرفه‌ای دارد. نام حرکات او spear و spin boster و batista bomb هست.

دوید باتیستا پس اینکه یک هفته پیش از رویارومبل به دبلیودبلیوای برگشت در راه گفت انگیزه اش از آمدن دوباره به این کمپانی کسب کمربندهای جهانی است باتیستا درمسابقه رویال رومبل۲۰۱۴پیروز شد اما پس اینکه نتوانست دررسل مینیا صاحب کمربند شود با درخواست تریپل ایچ به دوباره به اولوشن پیوست اما پس از دو باخت درمقابل گروه شیلد از تریپل اچ درخواست مسابقه سر کمربندهای جهانی را کرد و تریپل اچ جواب رد داد و باتیستا باردیگر پس از۶ماه دوباره دبلیو دبلیو ای را ترک کرد.

تاریخچه

در ۱۱ ژوئیه سال ۱۹۹۹ ادی گیلبرگ یک مسابقه با باتیستا ترتیب داد که قبل مسابقه در یک استیج باتیستا خیلی سریع گیلبرگ را که در لاکر روم بود زد و گیلبرگ مسدوم شد و نتوانست مسابقه بدهد و بازی به نفع باتیستا به اتمام رسید. باتیستا در باشگاه WXW کار می‌کرد که سرپرست باشگاه شخصی به نام Wild Samoan Afa بود که مربیگری باتیستا رو به عهده داشت و سرانجام باتیستا در اکتبر سال ۱۹۹۹ اسم خودش را Kahn کاهن گذاشت. او اولین مسابقه خود را در WXW با نام Kahn در ۳۰ اکتبر سال ۱۹۹۹ انجام داد که Southtown Joe را برد.

در فوریه سال ۲۰۰۰ باتیستا با لیگ WWF قراردادی امضاء کرد. اما زیاد این قرارداد طول نکشید زیرا در WWF به باتیستا میدان نمی‌دادند به همین خاطر او در تابستان سال ۲۰۰۰ به باشگاه Ohio Valley Wrestling رفت و نام خود را Leviathan گذاشت و در گروه Disciples of Synn عضو شد. در ۱۳ دسامبر سال ۲۰۰۰ Leviathan از دست یکی از سوپر استارهای WWE به نام کین عصبانی شد و در یک مسابقه‌ای به نام DARK MATCH با او مبارزه کرد که شکست خورد. در ۲۴ اکتبر سال ۲۰۰۱ Leviathan در OVW SHOW توانست وال وینیس را مغلوب کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آنتونی جاشوا

Leviathan در ۲۸ نوامبر سال ۲۰۰۱ در مسابقه داخل شهر جفرسون با “The Machine” Doug Basham انجام داد که پیروز شد و قهرمان جدید کمربند OVW Heavyweight شد. Leviathan در ۱۶ ژوین سال ۲۰۰۲ از کمربند خود در مقابل D”LO BROWN دفاع کرد و برون را شکست داد. وی در ۲ مارچ سال ۲۰۰۲ در Indianapolis, IN توانست یک مسابقه battle royal را به سود خود به پایان ببرد.

در ۹ می سال ۲۰۰۲ باتیستا کار خود را با لیگ WWE را آغاز کرد و اسمه خود را Deacon Batista گذاشت و با Reverend D-Von (Dudley) شروع به کار کرد. بعد از یک مدت که نام the Deacon نتوانست دوام بیاورد او دوباره اسمش و قیافه اش را عوض کرد و اسم خود را باتیستا گذاشت و در خارج از رینگ با WWE قراردادی جدید امضاء کرد. در ۱۵ آگوست سال ۲۰۰۲ در فصل نقل و انتقالات اسمک دان دوستش دادلی را در بک استیج زد و نقش بر زمین کرد و هفتهٔ بعد این ماجرا باتیستا مسابقه با دیون دادلی برگزار کرد که او را شکست داد.

بعد از این ماجراها در ۴ نوامبر سال ۲۰۰۲ او به راو اومد و در اونجا اسم خود را دیو باتیستا(Dave Batista) گذاشت. در۲۵ نوامبر سال ۲۰۰۲ باتیستا به یاری ریک فیلر آمد و ریک فیلر توانست کین بزرگ را مغلوب کند. در هفتهٔ بعد راو در Austin, TX. باتیستا به کمک ریک فیلر توانست هاریکین را مغلوب کند. باتیستا در Armageddon سال ۲۰۰۲ توانست که کین را شکست دهد. وی در ژوین سال ۲۰۰۳ به گروه جدید Evolution پیوست که اعضا این گروه تریپل ایچ – باتیستا – رندی اورتون و ریک فیلر بودن. در فوریه سال ۲۰۰۳ باتیستا دچار یک مصدومیت شد که زیاد هم طول نکشید.

در آرماگدون سال ۲۰۰۳ در Orlando, FL. باتیستا به همراه ریک فیلر در مسابقه‌ای به عنوان tag team turmoil با گروه DUDLEYS شرکت کردند که سرانجام مسابقه را بردند و قهرمان جدید World Tag Team شدند. در رویال رامبل سال ۲۰۰۳ باتیستا و ریک فیلر در مسابقه TABLE TORNANDO TAG باز گروه DUDLEYS را شکست دادند و از کمربند خود دفاع کردند. در ۷ فوریه سال ۲۰۰۴ در شهر Saitama کشور ژاپن باتیستا و ریک فیلر برای سومین بار متوالی گروه Dudley Boyz را شکست دادند و از کمربند خود دفاع کردند در رستل منیا XX که در شهر نیویورک برگزار شد باتیستا به همراه اورتون و ریک فیلر در قالب گروه Evolution توانستند راک و میک فلوی را شکست دهند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کیلین ام‌باپه

در ۲۲ مارچ سال ۲۰۰۴ در شهر Detroit, MI. در راو باتیستا به همراه ریک فیلر با تگ تیم بوکر تی و روب وان دام مسابقه دادند که بازی را بردند و کمربند World Tag Team را ماله خود کردند. در Vengeance سال ۲۰۰۴ باتیستا توانست کریس جریکو را شکست دهد. باتیستا در رویال رامبل سال ۲۰۰۵ در شهر Fresno, CA. توانست جان سینا را از رینگ بیرون پرت کند و قهرمان رویال رامبل بشود و در رستل منیا اون سال برای کمربند World Heavyweight مبارزه کند.

باتیستا در Wrestlemania 21 که در شهر Los Angeles, CA انجام شد توانست تریپل ایچ را شکست دهد و قهرمان جدیدWorld Heavyweight شود. در BACKLASH سال ۲۰۰۵ باتیستا باز تریپل ایچ را برد و از کمربند خود دفاع کرد. در Vengeance سال ۲۰۰۵ که در شهر Las Vegas برگزار شد توانست تریپل ایچ را در مسابقه HELL IN A CELL شکست دهدو از کمربند خود دفاع کند. چندی بعد از این ماجرا باتیستا به اسمک دان رفت.

در Summerslam سال ۲۰۰۵ باتیستا در مسابقه‌ای با نام no holds barred match توانست JBL را شکست دهد و از کمربند خود دفاع کند. باتیستا در No Mercy سال ۲۰۰۵ توانست ادی را شکست دهد و از کمربند خود دفاع کند. باتیستا در Taboo Tuesday سال ۲۰۰۵ به جای استن کلد در مسابقهٔ streetfight شرکت کرد و توانست Jonathan Coachman را شکست دهد. در ۱۳ دسامبر سال ۲۰۰۵ باتیستا به همراه ری مستریو توانستند گروه MNM را شکست دهند و قهرمان‌های جدید WWE Tag Team شوند همچنین باتیستا در SURVIVE SIERES سال ۲۰۰۵ در مسابقه SMACKDOWN VS RAW در تیم اسمک دان حضور داشت که توسط کین چوک اسلم خورد و شان مایکلز و را پین فال کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی صباح شریعتی

باتیستا در ARMAGGEDON سال ۲۰۰۵ در مسابقهٔ CHAMPION VS CHAMPION

به همراه ری مستریو حضور داشت که در نهایت مغلوب گروه بیگ شو و کین

شدند باتیستا در سال ۲۰۱۴ به دنیای wwe بازگشت و برنده رویال رامبل ۲۰۱۴

شد و انتخاب شد برای مسابقه با برندهٔ المنیشن چمبر در رسلمنیا. او در آن

مسابقه باخت. سپس گروه اولوشن (یک گروه قدیمی متشکل از: تریپل‌اچ، رندی

اورتون، باتیستا) را دوباره تشکیل دادند و در اکستریم رولز و پی‌بک به نبرد با گروه

شیلد پرداختند و در هر دو مسابقه باختند. او پس از دو شکست متوالیشان مقابل

شیلد بسیار ناراحت بود و گروه اولوشن را در راو ۲ می ترک کرد.

ورود به سینما

دیو باتیستا پس از جدا شدن از کمپانی WWE در سال ۲۰۱۰

به سینما روی آورد و در فیلم‌های بسیاری به ایفای نقش پرداخت

و با پشتکاری که در این عرصه از خود نشان داد، توانست توجه

کارگردانانی همچون جمیز گان، ریدلی اسکات و … را به خود جلب

کند و وارد اثرهای کمپانی‌های بزرگی همچون مارول، یونیورسال و

وارنر برادرز شود، به جرات می‌توان گفت پس از دواین جانسون (د راک)،

دیو باتیستا جزء موفق‌ترین سوپراستاری است که پس از خروج از WWE

توانسته‌است به این سطح از موفقیت در هالیوود دست یابد.

از فیلم‌های او می‌توان به: سمت اشتباه شهر، خانه آفتاب تابان، عقرب

شاه:نبرد رستکاری، مردی با مشت‌های آهنین، ریدیک، نگهبانان کهکشان،

شلاق زن ال. ای، شبح، سرقت، رئیس، کیک بوکسر:انتقام، غارتگران،

جنگجویان دروازه، محافظان کهکشان ۲، بوشویک و فیلم‌های نزدیک به

اکران آن، نمره نهایی، بلید رانر ۲۰۴۹، انتقام جویان:جنگ بی‌نهایت، نقشه

فرار ۲: جهنم و هتل آرتمیس اشاره کرد.

افتخارات ورزشی

قهرمانی سنگین‌وزن جهان (۴ بار)

کمربند دبلیودبلیوئی قهرمانی جهان (۲ بار)

کمربند تگ تیم جهان (۳ بار)(دو بار با
ری میستریو و یک بار با
جان سینا)

کمربند تگ تیم دبلیودبلیوای (۱ بار)

رویال رامبل ۲۰۰۵ و ۲۰۱۴

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دیوید باتیستا
4.8/5 - (109 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه