بیوگرافی مهدی علیاری

6 سال پیش
بیوگرافی مهدی علیاری
4.3/5 - (6 امتیاز)

بیوگرافی مهدی علیاری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مهدی علیاری فیض آبادی (زاده ۲۲ اسفند ۱۳۶۷ در فردوسیه)، کشتی‌گیر تیم ملی کشتی فرنگی ایران است. وی در مسابقات کشتی فرنگی جام جهانی در سال ۲۰۱۴ در تهران برای تیم ملی کشتی فرنگی ایران کشتی گرفت و همچنین در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون به مدال طلا دست یافت.

زندگینامه مهدی علیاری

بیوگرافی مهدی علیاری

فعالیت ورزشی

مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۳
مهدی علیاری بعد از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۳ بر یک مغلوب آرتور الکسانیان، دارنده مدال برنز المپیک لندن از ارمنستان شد که با توجه به حضور حریفش در فینال، نماینده وزن ۹۶ کیلوگرم کشورمان شانس ادامه کار را پیدا کرد. وی در اولین دیدارش در این مرحله با نتیجه ۴ بر یک مقابل ولادیسلاو متودی‌یف از بلغارستان به پیروزی رسید. علیاری در دومین دیدارش در این مرحله با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل یرولان ایسکاکوف، دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان به پیروزی دست یافت و به دیدار رده‌بندی رسید. علیاری برای کسب مدال برنز با بالاس کیس، قهرمان سال ۲۰۰۹ جهان از مجارستان دیدار کرد که با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب حریف شد و دستش از مدال کوتاه ماند.

بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴
مهدی علیاری در وزن ۹۸ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه ۹ بر یک مقابل نوزات صالح از سوریه به برتری رسید و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. وی در این مرحله نیز با نتیجه ۳ بر یک از سد یرولان ایسکاکوف دارنده مدال‌های طلا و نقره آسیا از قزاقستان گذشت و فینالیست شد. علیاری در فینال نیز در کمتر از ۳ دقیقه دی ژیائو، دارنده مدال‌های نقره و برنز قهرمانی آسیا از چین را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد و طلایی شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی گادوین منشا

مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۵
در سنگین وزن مهدی علیاری در دور اول با بالینت

لام از مجارستان مصاف داد و در نهایت با حساب ۵

بر صفر شکست خورد. لام در دور دوم با صباح شریعتی

کشتی‌گیر ایرانی تیم آذربایجان سرشاخ شد و در نهایت

با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد تا از رسیدن به فینال باز

بماند و به این ترتیب علیاری نیز از دور مسابقات حذف شود.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مهدی علیاری
4.3/5 - (6 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه