بیوگرافی رضا حقیقی

6 سال پیش
بیوگرافی رضا حقیقی
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی رضا حقیقی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

رضا حقیقی (زادهٔ ۱۲ بهمن ۱۳۶۷ در مشهد) بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی سابقهٔ حضور در باشگاه‌های پیام مشهد، فجر سپاسی شیراز، پرسپولیس تهران، پدیده خراسان، صبای قم و سوفان‌بوری را نیز دارد.

زندگینامه رضا حقیقی

بیوگرافی رضا حقیقی

فعالیت ورزشی

وی در تاریخ ۲۳ بهمن ٬۱۳۹۰ توسط کارلوس کیروش برای اولین بار به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و در تاریخ ۴ اسفند ۱۳۹۰ اولین بازی ملی‌اش را در برابر تیم ملی فوتبال اردن انجام داد.

او به همراه تیم ملی فوتبال ایران، در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل حضور داشت.

۲۳ بهمن سال ۱۳۹۰ تا ۱۱ دی ۱۳۹۶ . در این زمان ۶ ساله، رضا حقیقی به اندازه صد سال تجربه کسب کرده و هم روی خوش فوتبال را دیده و هم روی بدش را. ۲۳ بهمن سال ۹۰، کارلوس کی روش برای اولین بار هافبک دفاعی آن زمان باشگاه فجر سپاسی را به تیم ملی دعوت کرد. هافبکی خوش استایل که خبرنگاران حاضر در تمرین تیم ملی متوجه علاقه خاص کی روش به او شده بودند و فکر می کردند که او بهترین گزینه ممکن برای زمانی است که جواد نکونام از تیم ملی خداحافظی کند.

حقیقی با تیم ملی به جام جهانی برزیل رفت و حتی جلوی آرژانتین هم بازی کرد اما بعد از آن دیگر روی خوش فوتبال را ندید. حقیقی که از فجر سپاسی با مبلغی میلیاردی به پرسپولیس رفته بود( سرپرست فجر سپاسی رقم انتقال حقیقی به پرسپولیس در سال ۹۱ را یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان عنوان کرد. ادعایی که البته حقیقی آن را تکذیب کرد) امیدوار بود که با درخشش از این تیم راهی اروپا شود اما هیچ کدام از پیشنهادهای اروپایی مطرح شده برای این بازیکن صحت نداشت و او بعد از جنجال هایی که در این تیم به وجود آورد( کتک کاری با صادقیان، درگیری با مربیان و موارد دیگر) نهایتا به خاطر اختلاف مالی با مدیران پرسپولیس قراردادش را فسخ کرد و راهی پدیده شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مت اندرسون

باشگاهی که آن زمان( سال ۹۳) باشگاه متمولی محسوب می شد و خیال حقیقی بابت حق و حقوقش راحت بود.

حقیقی البته در پدیده هم شرایط خوبی را تجربه نکرد. او اسفند سال ۹۳ به دلیل بی انضباطی از حضور در تمرینات تیمش منع شد. اردیبهشت ماه سال ۹۴، بازیکن سابق تیم ملی در مصاحبه ای مدعی شد که دوباره تبدیل به حقیقی خدیرا! خواهد شد اما بازیکن اهل شاندیز هیچ شباهتی با بازیکن آلمانی نداشت.

حقیقی طی این سالها بیشتر از آنکه به خاطر فوتبال و کیفیت فنی اش سوژه رسانه ها باشد با حاشیه سازی اش به روزنامه ها و سایتها خوراک داده. مثلا او در تیرماه سال ۹۴ و بعد از امضای قرارداد با باشگاه ملوان، یکدفعه تغییر مسیر داد و راهی صبای قم شد تا شاگرد علی دایی شود. عمر حضور او در صبا هم چندان طولانی نبود و او مهرماه همان سال و در شرایطی که فقط ۷ بازی برای این تیم انجام داده بود، با مطرح کردن این ادعا که پیشنهاد خارجی مناسبی بدستش رسیده از صبا جدا شد.

پیشنهاد خارجی ای که حقیقی از آن حرف می زد مربوط به تیم سوفان بوری تایلند بود و او با قراردادی ۳۵۰ هزار دلاری راهی لیگی بی کیفیت تر از لیگ ایران شد.

عجیب اینکه رضا در این تیم هم دوام نیاورد و تنها یکماه بعد از امضای قراردادش با سوفان بوری، مجبور به جدایی از این تیم شد چرا که مدیران باشگاه تایلندی قرارداد او را فسخ کردند. با اینکه گفته می شد بی انضباطی دلیل این قضیه بود اما حقیقی مدعی شد که به دلیل مصدومیت تصمیم گرفته برای کمک به باشگاهش ، نامش را از فهرست خارج کند تا باشگاه تایلندی بتواند بازیکن دیگری به جای او بگیرد. هافبک سابق تیم ملی، قرار بود بعد از پایان مصدومیتش به فوتبالش در تایلند ادامه دهد اما او از مشهد و پدیده سردرآورد هر چند که حضور دوباره در این تیم هم تغییری در وضعیت این بازیکن ایجاد نکرد و دیگر کسی یادش نمی آید که رضا حقیقی زمانی بازیکن تیم ملی بوده.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی امیر توکلیان

نکته ای که باعث شده نام این بازیکن دوباره سر زبان ها

بیفتد حضور او در تیم لیگ یکی شهرداری ماهشهر است.

تیمی که علیرضا مرزبان هدایتش را به عهده دارد و در رده

دوازدهم جدول قرار دارد. مرزبان درباره حضور حقیقی در

تیمش گفته:” رضا مدتی در فوتبال تایلند حضور داشت و

اکنون انگیزه بسیار زیادی دارد که در فوتبال ایران دوباره بازی‌

های خوبی را انجام بدهد.” حالا باید دید این بازیکن ۲۸ ساله

می تواند تبدیل به همان هافبک مقتدر فجر سپاسی شود یا

کماکان روزهای بد او در فوتبال ادامه خواهد داشت.

افتخارات ورزشی

باشگاهی

لیگ برتر
نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۳-۱۳۹۲ به همراه تیم پرسپولیس تهران

جام حذفی
نایب قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران ۹۲-۱۳۹۱ به همراه تیم پرسپولیس تهران

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رضا حقیقی
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه