بیوگرافی دانیال اسماعیلی‌فر

6 سال پیش
بیوگرافی دانیال اسماعیلی‌فر
4.7/5 - (64 امتیاز)

بیوگرافی دانیال اسماعیلی‌فر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

دانیال اسماعیلی‌فر (زادهٔ ۷ اسفند ۱۳۷۱ – ساری) بازیکن فوتبال اهل ایران می‌باشد. وی در فصل ۹۶–۹۷ در تراکتورسازی تبریز توپ می‌زند.

زندگینامه دانیال اسماعیلی‌فر

بیوگرافی دانیال اسماعیلی‌فر

فعالیت ورزشی

دانیال اسماعیلی‌فر در مورد فصلی که پشت‌سر گذاشت گفت:

من فصل خوبی را پشت‌سر گذاشتم و خدا را شکر که در پایان لیگ سالم بودم و آسیب‌دیدگی نداشتم. البته مصدومیت کوچکی از ناحیه همسترینگ داشتم که شرایطم بهتر شد. در ذوب‌آهن و تراکتورسازی تلاش کردم که بهترین عملکرد را داشته باشم و هیچ‌وقت برای این دو تیم کم نگذاشتم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد جدایی‌اش از ذوب‌آهن اصفهان خاطر نشان کرد:

اصلاً دوست نداشتم آقایان آذری و قلعه‌نویی و همچنین هواداران ذوب‌آهن از من ناراحت شوند. به قول قلعه‌نویی یکسری چیزها مرام و معرفتی است، ولی به‌هرحال من باید سرباز می‌شدم. اگر در نیم‌فصل این اتفاق نمی‌افتاد قطعاً در پایان فصل جدا می‌شدم هر چند که این موضوع باعث ناراحتی‌ها ذوبی‌ها شد که سه بازیکن‌شان را در نیم‌فصل دوم از دست دادند.

دانیال اسماعیلی‌فر راجع به وضعیت مبهم تراکتورسازی برای فصل آینده و اینکه هنوز مدیرعامل و سرمربی سرخپوشان مشخص نشده است، اظهار داشت:

به‌زودی همه چیز مشخص خواهد شد. من امیدوارم بهترین اتفاق برای تراکتورسازی رخ بدهد و افرادی سر راه این تیم قرار بگیرند که بتوانند تراکتورسازی را به بهترین روزهایش برسانند. پارسال واقعاً هواداران تراکتورسازی آزار دیدند، ولی امیدوارم در فصل جدید، نتایج سال قبل را جبران کرده و هواداران را خوشحال کنیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دنیل براین

افتخارات ورزشی

جام حذفی

قهرمانی در جام حذفی ۹۴–۱۳۹۳ به همراه تیم ذوب‌آهن اصفهان
قهرمانی در جام حذفی ۹۵–۱۳۹۴ به همراه تیم ذوب‌آهن اصفهان

سوپر جام

قهرمانی در سوپر جام ۱۳۹۵ به همراه تیم ذوب‌آهن اصفهان

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دانیال اسماعیلی‌فر
4.7/5 - (64 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • حسین مسلمی اجارستاقی
    5 سال پیش

    اقا دانیال من بچه ساری .بلوارکشاورز .کوی شهیدچمرا ن.من یک پرسپولیسی هستم و دوست دارم برای پرسپولیس بازی کنی .دوست داریم بچه های ساری پرچم بالا هسته