بیوگرافی لیندا کیانی

6 سال پیش
عکس اینستاگرام لیندا کیانی
4.4/5 - (47 امتیاز)

بیوگرافی لیندا کیانی همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

لیندا کیانی (زاده ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ آبادان) بازیگر سینما، تلویزیون ایرانی است.

زندگینامه لیندا کیانی

بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان متولد شد. وی دارای یک خواهر و ۴ برادر است. کیانی دوره کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید گذرانده‌ است. فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. پس از این دوره، در کلاس‌های فن بیان و بدن آقای حمید سمندریان و خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد؛ و با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش مهتاب، توجه علاقه مندان سینما را به بازی و توانایی‌های خود جلب کرد. لیندا کیانی پیشنهاد بازی در سریال پربیننده شهرزاد را رد کرد.

حاشیه ها

ازدواج و عکس همسر لیندا کیانی
مدتی پیش شایعه ازدواج لیندا کیانی با ایمان حضرتی به گوش رسید که تکذیب شد.
جدیدا خانوم کیانی عکسی در شبکه اجتماعی خود منتشر کرده که گفته می شود احتمالاهمسر وی میباشد. البته این عکس و سیگاری که دست مرد کناری خانوم کیانی است مورد انتقاد بسیاری از هواداران وی قرار گرفته است او با انتشار این عکس نوشت : مساوات عجيبترين، دقيق ترين، با انگيزه ترين و باهوش ترين آدميه كه تا امروز ديدم … لحظه لحظه در كنارش بودن ارزش داره … نميشه فقط دوستش داشت … آدم هرروز بهش عاشق تر ميشه …

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کریگ آرمسترانگ

حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل
لیندا کیانی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.

دیدار با حسین پناهی
یکی از بهترین احساسهایی که همواره در زندگی ام داشته ام همنشینی و هم صحبتی با آدمهای بزرگ و متفاوت بوده است یکی از همان آدمهای بزرگ که مصاحبت کوتاه ولی تاثیر گذاری با او داشتم حسین پناهی بود مرد بزرگی که هر یک خطش برای من فلسفه است.
زندگی و سادگی خط به خط شعرهایش قدرت تکان دادن آدمها را دارد.دیدارم با او کوتاه بود اما تک تک حرفهایش در ذهنم مانده است.

کارتون مورد علاقه
یکی از کارتونهای مورد علاقه ام جودی آبوت (بابا لنگ دراز) است، کارتونی که هر چند بار هم نگاه کنم برایم تکراری و خسته کننده نمی شود و هنوزم می بینم.

شانس بازیگر در کودکی
در ۹ سالگی یکبار شانس بازیگر شدن را به صورت اتفاقی به دست آورده است. روزی برای جشن تولدش دوستش آماده شده بوده که برنامه تغییر می کند و باید با مادرش به یک مهمانی دیگر بروند. اصرار زیادی می کند که همراه مادرش نرود.
اما فایده ای ندارد و در نهایت مجبور می شود همراه مادرش برود. از خانه که خارج می شوند یک گروه فیلمبرداری مشغول کار بوده اند که دنبال دختری همسن و سال لیندا کیانی بودند. برای همین سریعا با مادرش صحبت می کنند و آدرس و شماره منزلشان را می گیرند.
چند عکس هم از لیندا کیانی می گیرند و این موضوع باعث خوشحالی مادرش می شود اما به قول خودش قسمت نبود در آن زمان بازیگر شود و قبل از اینکه گروه با او تماس بگیرند آدرس منزلشان تغییر می کند و این شانس را از دست می دهد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ادریس البا

فعالیت های هنری لیندا کیانی

مجموعه تلویزیونی
۱۳۸۴گارد ساحلی محسن شاه محمدی
۱۳۸۶ساعت شنی بهرام بهرامیان
۱۳۸۷روز حسرت سیروس مقدم شبکه یک
۱۳۸۸رستگاران سیروس مقدم
۱۳۹۰وضعیت سفید حمید نعمت الله شبکه سه
۱۳۹۰تا ثریا سیروس مقدم شبکه یک
۱۳۹۱ماتادور فرهاد نجفی
۱۳۹۱پایتخت (فصل دوم) نوروز ۱۳۹۲
۱۳۹۲مهرآبا دسید فرید سجادی حسینی شبکه پنج
۱۳۹۳سال های ابریمهدی کرم پور
۱۳۹۳مدینه (مجموعه تلویزیونی)سیروس مقدمرمضان
۱۳۹۴نفس گرم محمدمهدی عسگرپور شبکه یک
۱۳۹۴پشت بام تهران بهرنگ توفیقی شبکه یک
۱۳۹۵کشیک قلبیک
۱۳۹۵چرخ فلک شبکه یک
۱۳۹۵پرستاران علی رضا افخمی شبکه یک

تئاتر
گستره سکوت (۱۳۹۳)
یافت آباد (۱۳۹۵)

سینمایی
خجالت نکش (۱۳۹۶)
اکسیدان (۱۳۹۶)
انزوا (۱۳۹۵)
ماجرای نیمروز (۱۳۹۵)
ناسپاس (۱۳۸۸)
آقای هفت‌رنگ (۱۳۸۷)

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی لیندا کیانی
4.4/5 - (47 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه