بیوگرافی غوغا

6 سال پیش
عکس اینستاگرام غوغا
4.8/5 - (37 امتیاز)

بیوگرافی غوغا همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

غوغا متولد ۱۹ سپتامبر ۱۹۸۹ ‏، ۲۸ شهریور ۱۳۶۸ در تهران خواننده زن رپ فارسی است.

زندگینامه غوغا

بیوگرافی غوغا

غوغا یکی از هنرمندان فعال در موسیقی زیرزمینی ایران است که به خاطر حمایت از حقوق زنان در اشعارش شهرت دارد.

آغاز کار هنری

غوغا فعالیت در زمینه شعر و موسیقی را از ۱۵ سالگی آغاز کرده است. علاقه وافر او به شعر، در سال‌های اخیر با موسیقی و خوانندگی گره خورده است. او تا به امروز حدود ۱۷ آهنگ ضبط کرده اما هنوز آلبوم ندارد.او در فوریه ۲۰۱۰ در اولین فستیوال هیپ هاپ در استکهلم ، در کشور سوئد بروی صحنه رفت.

حاشیه ها

مهاجرت  غوغا
غوغا هنرمند جوان و خواننده موسیقی “رپ” در ایران در چهار چوب جشنواره موسیقی هیپ هاپ ایران که به همت تئاتر ملی سوئد در سه شهر استکهلم، گوتبرگ و مالمو برگزار شد برای اولین بار جهت اجرای برنامه ای در خارج از کشور به استکهلم آمد.

مصاحبه خبرنگار سوئدی با  غوغا
خبرنگار تلویزیون اس وی تی سوئد در مورد او می نویسد: “درک آن مشکل است اما غوغا خطری برای طیف قدرت در ایران بشمار می رود. ۵ سال است که غوغا در ترانه های رپ خود از وضعیت زنان کشورش می گوید. او برای اولین بار از کشورش خارج می‌شود و کنسرتهایش که در انتقاد از رژیم ایران در سوئد بر روی صحنه می رود خطری جدی برای امنیت جانی اش بشمار می رود، اما او تصمیم گرفته است که به استقبال این خطر برود”.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی هازال فیلیز

ریسک کار  غوغا
“غوغا” به تلویزیون اس وی تی سوئد گفت: “کار من از اولش ریسک بوده و من این ریسک را پذیرفتم. کار من جوری هنجار شکنی بنظر میاد از این لحاظ که هم نوع موزیک جدیده، هم حرفهای من و هم اینکه من یک زنم”. و اضافه می کند که بخاطر تظاهرات اعتراضی مردم چشمان جهانیان بسوی ایران دوخته شده است.

سبک‌ های غوغا
سبک‌ وی رپ فارسی، راک فارسی است.

فعالیت های هنری  غوغا

آهنگ ها:

عروسک کوکی

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی  غوغا
4.8/5 - (37 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • رضا جعفری
    3 سال پیش

    خیلی عالی وگوش نواز ودل نواز میخونی