بیوگرافی کازمیرو

6 سال پیش
بیوگرافی کازمیرو
3/5 - (62 امتیاز)

بیوگرافی کازمیرو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کارلوس هنریک خوزه فرانسیسکو ونانسیو کاسمیرو مشهور به کاسمیرو فوتبالیست برزیلی عضو باشگاه رئال مادرید است و در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند. او همچنین توانایی بازی در پست دفاع راست و دفاع وسط را نیز داراست.

زندگینامه کازمیرو

بیوگرافی کازمیرو

فعالیت ورزشی

او در ماه دسامبر سال ۲۰۱۳ میلادی از سائو پائولو به رئال مادرید کاستیا پیوست و در طول این مدت در ۱۵ بازی برای رئال مادرید کاستیا به میدان رفت و در ماه آوریل و در بازی رئال مادرید مقابل رئال بتیس برای تیم اصلی نیز بازی کرد. کاسمیرو به صورت قرضی به رئال رفته بود اما در تابستان ۲۰۱۳ با قراردادی دائمی به رئال مادرید پیوست. کاسمیرو عملکرد درخشانی در بازی‌های پیش فصل رئال مادرید داشت.

پورتو
باشگاه رئال مادرید تأیید کرد که هافبک برزیلی خود را به صورت قرضی برای ۱ فصل به پورتو واگذار کرده‌است. کاسمیرو ۲۲ سالگی از سائوپائولو به رئال پیوسته بود اما فقط در ۱۲ بازی فرصت حضور در میدان را پیدا کرد. طبق قرارداد پورتو می‌تواند در پایان فصل آینده قرارداد کاسمیرو را نهایی کند. همچنین بعد از نهایی کردن قرارداد توسط پورتو، گزینه خرید مجدد توسط رئال مادرید فعال می‌شود.

بازگشت به مادرید
کاسمیرو فصل موفقی را در پورتو سپری کرد و سران مادریدی تصمیم گرفتند با پرداخت ۷٫۵ میلیون یورو، او را دوباره به تیم بازگردانند.

کازمیرو توانست با بازی‌های درخشان خلع موجود در تیم رئال مادرید را از بین ببرد و توانست با این تیم فاتح لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۱۵–۲۰۱۶ شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مسعود ابراهیم‌زاده

افتخارات ورزشی

São Paulo

Copa Sudamericana: 2012

Real Madrid

La Liga: 2016–۱۷
Copa del Rey: 2013–۱۴
Supercopa de España: 2017
UEFA Champions League: 2013–۱۴, ۲۰۱۵–۱۶, ۲۰۱۶–۱۷[۲۹], ۲۰۱۷–۱۸
UEFA Super Cup: 2016, 2017
FIFA Club World Cup: 2016, 2017

Brazil U20

South American Youth Championship: 2011
FIFA U-20 World Cup: 2011

شخصی

UEFA Champions League Squad of the Season: 2016–۱۷, ۲۰۱۷–۱۸
FIFPro World XI: Third Team 2017; Fourth Team 2018

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کازمیرو
3/5 - (62 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه