بیوگرافی لوکاس واسکز

5 سال پیش
بیوگرافی لوکاس واسکز
4/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی لوکاس واسکز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

لوکاس واسکز (اسپانیایی: Lucas Vázquez؛ زادهٔ ۱ ژوئیهٔ ۱۹۹۱) یک بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است که در پست مهاجم هدف برای باشگاه فوتبال رئال مادرید در لالیگا بازی می‌کند.

زندگینامه لوکاس واسکز

بیوگرافی لوکاس واسکز

 

فعالیت ورزشی

وی که سابقه بازی کردن در تیم‌های پایه رئال مادرید نیز دارد، در سال ۲۰۱۴ به‌طور قرضی به اسپانیول رفت و در سال ۲۰۱۵ به تیم اصلی رئال بازگشت.

باشگاه رئال مادرید قصد داشت برای کاهش هزینه های خرید محمد صلاح، لوکاس واسکز را به عنوان بخشی از قرارداد خرید به لیورپول پیشنهاد دهد.

بعد از درخشش های اخیر محمد صلاح و قرار گرفتن نام ستاره مصری در بین کاندیدهای دریافت جازه توپ طلا, باشگاه رئال مادرید به فکر جذب او افتاد.

باشگاه آنفیلدی تمایلی به فروش صلاح نداشت اما شاید یک پیشنهاد ۲۰۰ میلیون پوندی, لیورپول را به فروش صلاح قانع می کرد، این در حالی بود که بر اساس گزارش های منتشر شده در اسپانیا باشگاه مادریدی می خواهد برای پایین آوردن هزینه های خرید ستاره مصری, لوکاس واسکز را به لیورپول پیشنهاد دهد.

لوکاس واسکز از نوجوانی در رئال مادرید بوده و در حال حاضر یکی از مهره های ثابت تیم زیدان به شمار می رود. این در حالی است که زیدان در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان با بایرن مونیخ, ترجیح داد از بنزما و گرت بیل در ترکیب اصلی استفاده نکند. البته این پیشنهاد در نهایت به جایی نرسید.

زندگی شخصی

ازدواج

لوکاس واسکز بازیکن ۲۵ ساله تیم رئال مادرید ازدواج کرد که در ادامه عکس هایی از مراسم ازدواج این بازیکن را مشاهده خواهید کرد. لوکاس واسکز بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید ازدواج کرد.لوکاس واسکز

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علی‌اصغر مدیرروستا

لوکاس واسکز ۲۵ ساله که در تیم ملی اسپانیا نیز

حضور دارد مراسم ازدواج خود را در سال ۲۰۱۷ برگزار کرد.

افتخارات ورزشی

باشگاهی 

Real Madrid Castilla

Segunda División B: 2011–۱۲

Real Madrid

La Liga: 2016–۱۷
Supercopa de España: 2017
UEFA Champions League: 2015–۱۶, ۲۰۱۶–۱۷, ۲۰۱۷–۱۸
UEFA Super Cup: 2016, 2017
FIFA Club World Cup: 2016, 2017

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لوکاس واسکز
4/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه