بیوگرافی حمیدرضا نوربخش

5 سال پیش
عکس اینستاگرام حمیدرضا نوربخش
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی حمیدرضا نوربخش همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

حمیدرضا نوربخش زاده سال ۱۳۴۴ در شهر قم، خواننده موسیقی ایرانی است.

زندگینامه حمیدرضا نوربخش

بیوگرافی حمیدرضا نوربخش

او هم‌اکنون مدیر عامل خانه موسیقی ایران و از اعضای هیأت مدیره این نهاد است.

آغاز کار هنری

پدر او با مکاتب آوازی پیشینیان آشنایی کامل داشت و با آخرین بازماندهٔ آنان، استاد تاج اصفهانی دوستی پایدار داشت. او از محضر اساتید بزرگ بهره برد.

حاشیه ها

کودکی حمیدرضا نوربخش
حمیدرضا نوربخش در اول آبان سال ۱۳۴۴ در شهر قم به دنیا آمد.

استاد حمیدرضا نوربخش
حمیدرضا نوربخش، از محضر احمد عبادی بهره برد.هم‌زمان با تحصیلات دانشگاهی، به کلاس محمدرضا شجریان راه یافت. این جوان هرچند که در اندک زمانی توانست نام خود را به فهرست کم تعداد شاگردان تأیید شده قدیمی استاد شجریان اضافه کند؛ اما در سال‌های بعد با ورود پی‌درپی خوانندگان جوانی که همه آن‌ها به شیوه شجریان می‌خواندند؛ به یکی از ده‌ها خواننده این مکتب تبدیل شد. با وجود این در دوره جدید نیز حمیدرضا نوربخش به صورتی دیگر نام خود را -حداقل در میان اهل فن- مطرح کرد و مدرس صداسازی به شیوه شجریان نام گرفت.

تحصیلات حمیدرضا نوربخش
وی تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته حقوق انجام داد.

پرده عشاق حمیدرضا نوربخش
وی آلبوم «پرده عشاق» را با همکاری استاد فرامرز پایور ارائه کرده و هم‌چنین در کنسرت گروه عارف با آهنگ‌سازی استاد پرویز مشکاتیان به عنوان خواننده همکاری کرده‌است.

همکاری های حمیدرضا نوربخش
از او آثاری چون آسمان با گروه شهنازی و سرپرستی داریوش پیر نیاکان و پنهان چو دل با گروه شمس و به سرپرستی کیخسرو پورناظری منتشر شده‌است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نگار مقدم

کنسرت حمیدرضا نوربخش
نوربخش، در سال ۱۳۸۶ به همراه کیهان کلهر در تئاتر شهر پاریس به اجرای کنسرت پرداخت.او در زمستان ۸۸ هم به اتفاق کیهان کلهر کنسرتی را در چند کشور اروپایی وآمریکایی برگزار کرد. نوربخش در سال ۸۶ نیز کنسرتی را با پرویز مشکاتیان در تالار وزارت کشور برگزار کرد.

سمت های حمیدرضا نوربخش
حمیدرضا نوربخش، سمت‌هایی چون عضویت در هیأت مدیره خانه موسیقی، عضویت در کانون خوانندگان سنتی خانه موسیقی، عضویت در شورای راهبردی معاونت هنری وزارت فرهنگ و هنر ارشاد اسلامی و عضویت در شورای عالی خانه هنرمندان را بر عهده داشته‌است. وی مدیر عامل کنونی خانه موسیقی ایران است.

فعالیت های هنری حمیدرضا نوربخش

آلبوم ها:
پرده عشاق
پنهان چو دل
کوچ بنفشه ها

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی حمیدرضا نوربخش
5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه