بیوگرافی جسی لینگارد

6 سال پیش
بیوگرافی جسی لینگارد
4.3/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی جسی لینگارد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جسی لینگارد (انگلیسی: Jesse Lingard؛ زادهٔ ۱۵ دسامبر ۱۹۹۲) یک بازیکن فوتبال اهل بریتانیا است.

زندگینامه جسی لینگارد

بیوگرافی جسی لینگارد

فعالیت ورزشی

جسی لینگارد ستاره جوان شیاطین سرخ در موفقیت های اخیر این تیم نقش ویژه‌ای داشته و یکی از اصلی ترین مهره های تیم مورینیو است.

درخشش این ستاره جوان باعث شده تا بازیکن پیشین شیاطین سرخ از وی تمجید کند. رنه مئولنستین، پیشکسوت منچستریونایتد، سبک بازی لینگارد را تلفیقی از بازی نیستلروی و فورلان دانست و اظهار داشت: من از روز اولی که بازی وی را دیدم حس خوبی نسبت به او داشتم.

وی ادامه داد: جسی یک اینیستا انگلیسی است. او سعی می‌کند بهترین تصمیم را هنگامی که توپ دارد بگیرد و بهترین فضا را برای انتقال توپ انتخاب کند. اگر جسی به بارسلونا برود جای خالی اینیستا به هیچ وجه حس نخواهد شد. البته جسی در لیگ انگلیس که سطح بالاتری نسبت به لالیگا دارد در این سطح بازی می‌کند.

زندگی شخصی

جسی در وارینگتون، چشر بدنیا آمد و در سن ۷ سالگی به آکادمی جوانان منچستر یونایتد پیوست.

حاشیه ها

رد پیشنهاد لیورپول

جسی لینگارد، هافبک ۲۵ ساله منچستریونایتد فاش کرد که برای کسب فرصت حضور در این تیم، پیشنهاد عضویت در لیورپول را رد کرده است.

MEN، لینگارد که از ۷ سالگی در آکادمی منچستریونایتد عضویت داشته، در دوران تحصیلات ابتدایی، هم برای یونایتد و هم لیورپول بازی می کرد و پدربزرگش «کن» کسی بود که او را با خودروی شخصی به لیورپول و منچستر می برد. اما لینگارد روزی برای همیشه تصمیم گرفت تا مسیر آینده اش را مشخص کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جواد الله‌وردی

یک روز در لیورپول بودم و کسی توپ را به من پاس نمی داد و از این رو با خود گفتم نباید چنین کاری با من کنند. پس بیرون آمدم و به پدربزرگم گفتم: «بیا به جای اینجا در منچستر بمانیم». قسم می خورم که دلیل تصمیمی که گرفتم همین بود. در یونایتد راحتی زیادتری حس می کردم. می دانستم که باید انتخاب کنم. پدربزرگم مراقب من بود. او هنوز هم برای تشویق من به ورزشگاه می آید و یا گاهی قبل از بازی ها برایم پیام می فرستد.
او همچنین گفت:

پدربزرگم کسی است که مدام مرا نصیحت می کند. وقتی به دیدن او و مادربزرگم می روم، می پرسد: «حالت چطور است؟» انگار که هنوز پسری کم سن و سال هستم و مرا نصحیت می کند. چنین چیزی را دوست دارم و به نظرم خوب است. خانواده بسیار با اهمیت است. هر کسی تنها یک خانواده دارد و باید نهایت استفاده را از آن بکند. آن ها همیشه به من و یونایتد اعتماد داشته اند.

افتخارات ورزشی

جوانان منچستر یونایتد

FA Youth Cup: 2010–۱۱

منچستر یونایتد

FA Cup: 2015–۱۶
EFL Cup: 2016–۱۷
FA Community Shield: 2016
UEFA Europa League: 2016–۱۷

تیم ملی انگلیس

FIFA World Cup fourth place: 2018

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جسی لینگارد
4.3/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه