بیوگرافی کریس اسمالینگ

5 سال پیش
بیوگرافی کریس اسمالینگ
Rate this post

بیوگرافی کریس اسمالینگ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کریستوفر لوید اسمالینگ (انگلیسی: Christopher Lloyd Smalling؛ زادهٔ ۲۲ نوامبر ۱۹۸۹) بازیکن فوتبال اهل انگلستان است که در باشگاه فوتبال منچستر یونایتد به عنوان مدافع میانی بازی می‌کند.

زندگینامه کریس اسمالینگ

بیوگرافی کریس اسمالینگ

 

فعالیت ورزشی

کریس که اصلیتش جاماییکایی است در گرینویچ (ناحیه)، لندن بدنیا آمد و در سن ۱۶ سالگی به تیم جوانان باشگاه فوتبال مایدستون یونایتد پیوست.

عملکرد خوب در فصل ۲۰۱۸- ۱۹

پس از این‌که منچستر یونایتد برای چهارمین بار پیاپی نتوانست در یک بازی پیروز شود و از طرفی اخبار ضد و نقیض در مورد آشوب در رختکن این تیم شنیده می‌شود، اسمالینگ می‌گوید تیم متحد است و به دنبال تغییر اوضاع.

به گزارش بی‌تی اسپرت، کریس اسمالینگ پس از پایان بازی و تساوی بدون گل منچستر یونایتد برابر والنسیا، گفت:

ما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم. اما می‌توان گفت از این‌که نتوانستیم گل بزنیم ناراحت هستیم، گلی که در نیمه دوم مستحق به ثمر رساندن آن بودیم. این‌که ما هرکاری انجام دادیم جز گل زدن، ناامید کننده است. اما باید سرمان را بالا بگیریم. درحال حاضر در برهه سختی قرار داریم و فقط خودمان هستیم که می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم. رختکن ما متحد است. ما به یکدیگر تکیه کرده‌ایم تا مطمئن شویم شرایط تغییر می‌کند. یونایتد بازیکنان با استعدادی دارد که به آن‌ها اطمینان دارد، اما درحال حاضر از نظر روانی دچار مشکل شده‌ایم. می‌دانیم که بردن در بازی‌های خانگی بسیار مهم است، اما حالا نگاه‌مان باید به بازی روز شنبه باشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دولف زیگلر

حاشیه ها

نظر مورینیو در مورد موهای اسمالینگ !

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از پیروزی تیمش مقابل واتفورد درباره زننده گل برتری شیاطین سرخ در این بازی اظهار نظر جالبی کرد.

تیم فوتبال منچستریونایتد با کسب پیروزی ۲ بر یک در خانه واتفوردی که فصل را با ۴ برد متوالی آغاز کرده بود، هوادارانش را به بازگشت به کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس امیدوار کرد. در این بازی کریس اسمالینگ که با مدل مویی جدید به میدان رفته بود، گل دوم و برتری منچستریونایتد را به ثمر رساند. این اولین گل او بود که در نیمه دوم به ثمر رسید.

ژوزه مورینیو پس از این بازی به شوخی گفت که با وجود گلزنی اسمالینگ کاملاً از او راضی نیست. او اظهار داشت: تنها چیزی که من درباره اسمالینگ دوست ندارم، مدل موهای اوست اما من چه کسی هستم که بخواهم به او بگویم مدل موهایش خوب نیست. اسمالینگ دارد خیلی خوب بازی می‌کند. ویکتور لیندلوف و مروان فلینی مهره‌های مهمی بودند. آنها در این بازی و بازی قبلی مقابل برنلی مقابل دو مهاجم روبه‌روی‌شان که دو بازیکن قدرتمند بودند خوب بازی کردند. آنها توپ را روی هوا نگه می‌داشتند، بازی فیزیکی داشتند، هوشمندانه بازی کردند و این بار هم یک بازی خوب دیگر انجام دادند.

در شبی که نمانیا ماتیچ، هافبک صرب منچستریونایتد اخراج شد و داوید دخه‌آ با یک واکنش فوق‌العاده در دقایق تلف شده شیاطین سرخ را پیروز بازی نگه داشت، روملو لوکاکو یکصد و پنجمین گلش را در لیگ برتر زد و از این حیث از دیدیه دروگبا، مهاجم سابق چلسی سبقت گرفت. با این حال دوندگی و تلاش این مهاجم بلژیکی بود که بیشتر مورد توجه و تحسین مورینیو قرار گرفت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی احمد آل‌نعمه

به گزارش تسنیم ،آقای خاص ادامه داد: من از امتیازاتی که گرفتیم بسیار راضی هستم. من از روحیه او و شیوه بازی‌اش که برای من نمایانگر روحیه تیم بود مثل موقعی که بعد از ۵۰ متر دوندگی به سمت دروازه خودمان برای کمک به تیم در دفاع یک تکل از بغل زد، واقعاً راضی‌ام. با این حالی کمی ناراحتم چون در نیمه اول همه شرایط برای یکسره کردن کار حریف مهیا بود. اگر در نیمه دوم هم همانطور که در بخش آخر نیمه اول نشان دادیم، بازی می‌کردیم، الان داشتیم درباره یک نتیجه کاملاً متفاوت صحبت می‌کردیم.

من‌یونایتد با این برد برای اولین بار در این فصل دو بازی پشت سر هم

را برد اما این اتفاق با مهار لحظه آخری دخه‌آ محقق نمی‌شد. مورینیو

در این باره هم تأکید کرد: او تنها یک واکنش داشت اما همان یکی عالی

بود. می‌دانم دروازه‌بان یک تیم بزرگ چگونه است و در برخی بازی‌های آن

ها حتی توپ را لمس نمی‌کنند و در برخی بازی‌ها فقط تماشا کننده بازی

هستند اما مهم این است که در لحظه مناسب آماده باشید و در این بازی

آن لحظه در دقیقه آخر بود.

افتخارات ورزشی

Manchester United

Premier League: 2010–۱۱, ۲۰۱۲–۱۳
FA Cup: 2015–۱۶
EFL Cup: 2016–۱۷
FA Community Shield: 2010, 2011,[ 2013
UEFA Europa League: 2016–۱۷

فردی

UEFA European Under-21 Championship Team of the Tournament: 2011
Manchester United Players’ Player of the Year: 2015–۱۶

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کریس اسمالینگ
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه